پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مصنوعات و آثار به‌جامانده از فرازمینی‌ها بیشتر از سیگنال‌ها دوام می‌آورند و امکان ارسالشان برای تمدن‌های فرازمینی آسان‌تر است؛ در‌نتیجه، جست‌وجوی فرازمینی‌ها کم‌هزینه‌تر خواهد شد.
معادله‌ی معروفی که برای جست‌وجوی تمدن‌های فرازمینی به‌کار می‌رفت، امروزه الهام‌بخش فرمول جدیدی برای شکار مصنوعات فرازمینی در محدوده‌ی منظومه‌ی شمسی شده است. جست‌وجوی این مصنوعات فرازمینی با ماه و دیگر اجرام نزدیک به زمین آغاز می‌شود. معادله‌ی دریک برای تخمین تعداد تمدن‌های فرازمینی کشف‌شدنی از‌طریق سیگنال‌های رادیویی در کهکشان راه ‌شیری یا احتمالِ یافتن حیات هوشمند در کهکشان به‌کار می‌رود. سال ۱۹۶۱، فرانک دریک، ستاره‌شناس رادیویی، این معادله را برای نخستین‌بار پیشنهاد کرد. معادله‌ی مذکور با تحلیل متغیرهای مختلفی مثل سرعت شکل‌گیری ستاره‌های مناسب برای رشد حیات هوشمند و تعداد سیاره‌های سکونت‌پذیر به‌ازای هر منظومه‌ی ستاره‌‌ای، تعداد تمدن‌های ارتباطی را محاسبه می‌کند.

در‌حال‌حاضر، آزمایش‌های SETI (جست‌وجو برای هوش فرازمینی) در جست‌وجوی سیگنال‌های نوری و رادیویی به بررسی آسمان‌ها اختصاص دارند؛ بااین‌حال در سال‌های گذشته، برخی پژوهشگران روش بهتری برای یافتن حیات فرازمینی پیشنهاد داده‌اند. آنان به‌جای جست‌وجوی سیگنال‌های رادیویی، به شکار آثار به‌جای‌مانده و پیام‌های موجود در بطری یا SETA اشاره می‌کنند که مخفف جست‌وجوی مصنوعات فرازمینی است. برای مثال، پژوهشگران در سال ۲۰۰۴ ثابت کردند توزیع سیگنال در کل کیهان کاری پرهزینه و غیربهینه است. طبق محاسبات آنان، به‌جا‌گذاشتن پیام در توده‌ی بزرگی از ماده و قرار‌دادنش در نقاط احتمالی برای دوستان فرازمینی درمقایسه‌با روش قبلی به یک‌تریلینیوم انرژی نیاز دارد.

نگرانی دیگر مربوط به SETI این است که تمدن‌های فرازمینی ممکن است مدت‌ها پیش از دریافت سیگنال از بین رفته باشند. به‌گفته‌ی جیمز بنفورد، فیزیک‌دان علوم مایکروویو در لافایت کالیفرنیا، مصنوعات فرازمینی می‌توانند راهی برای یادگیری مستقیم درباره‌ی تمدن‌های فرازمینی فراهم کنند؛ به‌ویژه اگر این مصنوعات به هوش مصنوعی مجهز باشند. وی در پژوهشی جدید، نسخه‌ای از معادله‌ی دریک را برای مصنوعات توسعه داد. فرمول جدید بر «ناظران مخفی» متمرکز است. از دیدگاه بنفورد، ناظران مخفی کاوشگرهای فرازمینی رباتیک و مخفی هستند. گرچه تمدن‌های توسعه‌دهنده‌ی این ناظران ممکن است از بین رفته باشند، خودِ ناظران برای ارتباط با ما فعال هستند.

تفاوت اصلی بین استراتژی SETA و روش‌های متداول SETI این است که SETA فعالانه شواهد را جست‌وجو می‌‌کند تا رصدهای مجهول. به‌گفته‌ی بنفورد، جامعه‌ی SETI به تجدیدنظر در روش خود نیاز دارد. او با مقایسه‌ی فرمول جدید با معادله‌ی دریک، درصد موفقیت احتمالی SETA را درمقایسه‌با SETI متداول نشان می‌دهد. برای مثال، اگر تمدنی فرازمینی تولید مصنوعات را بهینه‌تر از تولید سیگنال رادیویی تلقی کند، روش SETA موفق‌تر از SETI معمولی عمل خواهد کرد. درمقابل، اگر تمدنی فرازمینی مشابه تمدن ما وجود داشته باشد که تنها می‌تواند فضاپیما را با سرعت‌های میان‌سیاره‌ای ارسال کند، ممکن است به‌جای کاوشگرهای میان‌ستاره‌ای به تولید نشانه‌هایی دست بزند. در این صورت، SETI موفق‌تر از SETA عمل خواهد کرد.

تمدن‌های فرازمینی که از نزدیکی خورشید عبور کرده‌اند، احتمالا به پرتاب کاوشگر در منظومه‌ی شمسی علاقه‌مندند. بنفورد معتقد است تقریبا هر میلیون سال، دو ستاره در فاصله‌ی یک سال نوری و هر پنج‌هزار سال، یک ستاره در فاصله‌ی دَه سال نوری از منظومه‌ی شمسی قرار می‌گیرند. نزدیک‌ترین برخورد منظومه‌ی شمسی با ستاره‌ی اسکولز بوده است که تقریبا هفتادهزار سال پیش در فاصله‌ی ۰/۸۲ سال نوری از خورشید قرار داشت. بنفورد می‌گوید:

در بازه‌ی زمانی ده‌هزار ساله از تمدن‌های کشاورزی روی زمین، تقریبا دو ستاره در فاصله‌ی دَه سال نوری قرار گرفتند... مدارپیمای اکتشافی قمری ناسا از سال ۲۰۰۹ دومیلیون تصویر از ماه را با قدرت تفکیک ۰/۳ متر ثبت کرده است. ردپاهای نیل آرمسترانگ را در برخی تصاویر می‌توانید ببینید؛ اما تنها یک مجموعه از این تصاویر با چشم انسان دیدنی هستند. برای بررسی ساختارها از‌جمله علائم مصنوعی به نرم‌افزارهای هوش مصنوعی نیاز داریم.
افزون‌براین، بنفورد جست‌وجوی مصنوعات فرازمینی مستقر در دیگر اجرام نزدیک به زمین را پیشنهاد می‌دهد. این اجرام شامل اجرام تروجان (واقع در نقطه‌‌ی تعادل گرانشی زمین و خورشید) و اجرام هم‌مدار با زمین هستند. بنفورد بیان می‌کند:
چین در حال برنامه‌ریزی برای مأموریت ژنگهی است. هدف این مأموریت بررسی اجرام هم‌مدار زمین، ازجمله 2016 HO3 است و در سال ۲۰۲۴ پرتاب خواهد شد. 2016 HO 3 در فاصله‌ی دَه‌برابری زمین تا ماه قرار دارد... اگر مدت زیادی از وجود مصنوعات روی زمین بگذرد، قطعا درمعرض آب‌و‌هوا، آسیب، سرقت یا فرسایش قرار خواهد گرفت که در طول صدها یا هزاران یا میلیون‌ها سال کشف‌شدنی نخواهد بود؛ اما در جایی مثل ماه، حتی پس از هزاران سال دست‌نخورده باقی می‌ماند. به‌طورکلی می‌توان با جست‌وجوی نزدیک به زمین به بخشی از پرسش SETI پاسخ «بله» یا «خیر» و برای رسیدن به پاسخ آزمایش‌هایی انجام بدهیم و تنها منتظر سیگنال نمانیم. SETI می‌پرسد: آن‌ها کجا هستند؟ خب ممکن است همین حوالی باشند.
بنفورد جزئیات یافته‌هایش را ۱۸ مارس به‌صورت آنلاین در مجله‌ی Astrobiology منتشر کرد. او ایده‌ی خود را با Breakthrough Listen به بحث گذاشت که جست‌وجویی دَه‌ساله و صد‌میلیون‌دلاری برای حیات هوشمند در جهان است و در سال ۲۰۱۵، استیون هاوکینگ، دانشمند مشهور، دیگر پژوهشگران آن را معرفی کردند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 31 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با گیت هاب توسط پیام رسون

21 فروردین 1400 1863  0  0

 

 

آیا تا به حال واژه گیت هاب را شنیده اید؟ یا اطلاع دارید که چه کاربردهایی دارد؟

اگر علاقه به برنامه نویسی و طراحی سایت دارید تا پایان این مقاله با سامانه پیامک شیراز همراه باشید.

گیت هاب واژه ای است که در دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت کاربرد دارد. این واژه یکی از پر کاربرد ترین مفاهیم در دنیای کد نویسی است که تمامی کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید با آن آشنایت کامل داشته باشند.

 

گیت هاب چیست :

 

همه ما انسانها دوست داریم که در هر حوزه ای که فعالیت میکنیم، آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم و در این اشتراک، هم از ایده های افراد استفاده کنیم و هم همکاران خود را بشناسیم. در واقع می‌خواهیم یک جامعه کوچک از متخصصین یک حوزه در کنار هم تشکیل دهیم و در نهایت تشکیل این جامعه کوچک، هم از تغییرات به روز آگاه شویم و هم بتوانیم فرصت شغلی را برای دیگران ایجاد کنیم.

حال گیت هاب همین فضا را برای ما به وجود می‌آورد. در واقع گیت هاب یک ابر اطلاعاتی است که تمامی کسانی که به طور تخصصی و جدی در کد نویسی فعالیت می‌کنند، می‌توانند در این پلتفرم حضور داشته باشند.

به زبان دیگر گیت هاب یک سیستم برای کنترل پروژه های برنامه نویسی است که با کمک این نرم افزار میتوان همه اطلاعات مربوط به پروژه را در فضای ابری ذخیره سازی کرد.

برای مثال اطلاعات کاربری از یک پنل پیامکی ارزان می‌تواند در این پلتفرم قرار گیرد و باعث ایجاد ایده های جدید یا توسعه خود نمایندگی پیامک شود.

 

ضرورت نیاز کدنویسان به گیت هاب :

 

 

 

اگر شما فردی خلاق با ایده های نو هستید، گاهی برایتان پیش می‌آید که به بن بست ایده یابی برخورد کنید. یا اینکه مشکلاتی غیر قابل حل در کد های خود داشته باشید. در این جور مواقع خیلی راحت در فضای گیت هاب چرخی بزنید و با ایده های افراد در سراسر دنیا آشنا شوید. در این حالت حتما ایده های منحصر به فردی برای شما نیز ایجاد خواهد شد.

این نکته را فراموش نکنید که تغییرات مهم و کاربردی همیشه باید در زمان مناسب به اطلاع دیگران رسانده شود، اگر زودتر از موقع اطلاع رسانی شود ممکن است مردم فراموش کنند و اگر دیرتر شود عملا هیچ سودی برای مردم و خودتان ندارد. در اینجا نمایندگی پیامک شیراز به شما توصیه می‌کند که اطلاع رسانی های خود را با استفاده از ارسال پیامک انبوه انجام دهید. این ارسال انبوه می‌تواند به صورت های مختلف اعم از ارسال پیامک بر اساس کد پستی، ارسال پیامک منطقه ای، ارسال انبوه پیامک به محله و... باشد و دلیل دیگر برای استفاده از ارسال پیام کوتاه اینست که می‌توانید از نمایندگی پیامک رایگان استفاده کنید و پنل اس ام اس مفتی دریافت کنید که کاملا ارزش آن را دارد.

 

گیت هاب ویژه همه افراد :

 

این که گیت هاب با هدف ساماندهی به پروژه های کد نویسی برای برنامه نویسان طراحی شده است، درست میباشد اما در عصر تکنولوژی امروز گیت هاب می‌تواند برای تمام افراد در دسترس باشد. در واقع اگر به دنبال طوفان اطلاعاتی در سراسر دنیا هستید، این فضا به شما کمک شایانی می‌کند.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که فضای گیت هاب موضوعات عمومی را در بر نمیگیرد.

 

دلیل استفاده از پنل اس ام اس مفتی : 

 

شما بعد از کد نویسی سایت خود و طراحی آن ، نیاز دارید که افراد را از سایت خود با خبر کنی . خرید پنل پیامک ارزان این امکان را به شما میدهد که بتوانبد با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را داشته باشید .

این کار توسط پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه یعنی سامانه پیام کوتاه شیراز بسیار ساده است . ما در پیام رسون تمام تلاشمان را میکنیم که بهترین پکیج ها را به شما ارائه دهیم .

جهت خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

کاخ سفید در بیانیه‌ای مدعی شد که سرویس اطلاعات خارجی روسیه مسئول حمله هکری به شرکت آمریکایی «سولار ویندز» است.

به گزارش روزنامه جروزالم پست، کاخ سفید روز پنج شنبه در بیانیه‌ای ادعا کرد که سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) مسئول حمله هکری به شرکت «سولار ویندز» است که این حمله خود باعث به خطر افتادن امنیت اطلاعات در نُه نهاد فدرال و صدها شرکت بخش خصوصی شده است.
این در حالی است که مقامات بلندپایه دولت آمریکا پیش از این نیز گفته بودند که دولت روسیه مسئول حمله‌های سایبری بی پروایانه علیه نهادها و مؤسسات آمریکایی است، اما اتهام جدید کاخ سفید علیه این سرویس اطلاعاتی روسیه نخستین بیانیه رسمی واشنگتن است که در آن انگشت اتهام را به سوی یک نهاد مشخص روسیه نشانه گرفته است.
گفتنی است که بیانیه روز پنج شنبه کاخ سفید با وضع تحریم‌های گسترده واشنگتن علیه پنج شرکت روسی فعال در حوزه امنیت سایبری همراه شده است.
در حالی که برخی کارشناسان حوزه امنیت ملی آمریکا معتقدند که عملیات هکری علیه شرکت سولار ویندز می‌تواند به عنوان یک فعالیت جاسوسی معمول تلقی شود که میان هکرهای دولتی اقدامی غیرعادی نیست، وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه‌ای ادعا کرد که «گستره و مقیاس این خطر همراه با پیشینه روسیه در اجرای عملیات‌های سایبری بی پروایانه و مخرب این موضوع را به یک دغدغه امنیت ملی تبدیل کرده است».
لازم به ذکر است که آژانس امنیت ملی آمریکا، دایره تحقیقات فدرال (اف بی آی) و آژانس امنیت زیرساخت و امنیت سایبری ایالات متحده نیز روز پنج شنبه مدعی شدند که آژانس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) از پنج نقطه آسیب پذیر موجود و شناخته شده در نرم افزار کامپیوتر برای اجرای این عملیات هکری بهره برده است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

آشنایی بیشتر اس ام اس مارکتینگ با پیام رسون

22 فروردین 1400 310  0  0

بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ یکی از شیوه های مهم در تبلیغات است . اگر برایتان سوال است که چرا یکی از بهترین رو ش های تبلیغ است ،  تا پایان این مقاله با سامانه پیام کوتاه همراه باشید . 

 

 

 

هدف بازاریابی پیامکی : 

بازاریابی پیامکی با هدف برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان ، ارسال پیشنهادات ، به روز رسانی ها و هشدارهای  مهم ایجاد شده است . در واقع شما با استفاده از اس ام اس مارکتینگ میتوانید مخاطبین وفادار را نصیب کسب و کار خود کنید . حال نمایندگی سامانه پیامک میخواهد به شما توضیح دهد که اس ام اس مارکتینگ چیست که انقدر قدرت در جذب مشتری دارد .

اس ام اس مارکتینگ از شیوه های بازاریابی در عصر حاضر است که قدرت خود را به دلیل دسترسی  اکثر مردم به موبایل ، پیدا کرده است . اس ام اس مارکتینگ یعنی ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به تلفن همراه مشتریان ودر جریان گذاشتن مردم از جشنواره ها و تخفیف ها است . 

حال باید کمی با شیوه کار این سامانه ارسال اس ام اس بیشتر آشنا شویم .

 

شیوه کار اس ام اس مارکتینگ : 

 

 

فروشندگان و تمامی کسانی که می‌خواهند از تبلیغات پیامکی استفاده کنند، اول باید یک متن مناسب آماده کنند. بعد باید یک لیست از شماره همراه مخاطبان هدف خود تهیه کنند. در مرحله آخر، متن را به همه مشتریان ارسال کنند و آن ها را در جریان تخفیفات و موضوعات مربوط به خریدوفروش قرار دهند. با این شیوه می‌توانند یک بازاریابی موفق داشته باشند و در یک ‌لحظه عده بسیار زیادی از مخاطبان یا مشتریان را درگیر پیغام تبلیغاتی خود بکنند

 

مزیت های اس ام اس مارکتینگ : 

ارسال سریع و صرفه جویی در زمان

کاهش هزینه ها

دریافت بازخورد سریع از مشتریان و نرخ تبدیل بالا

کمک به حفظ محیط زیست

‌قابلیت پیگیری تبلیغات

امکان شخصی‌سازی پیامک

 

پیشنهاد پیام رسون درباره اس ام اس مارکتینگ : 

در حال حاضر ، صرفه جویی در هزینه ها  یک امر مهم است اینکه بتوانیم از کمترین هزینه ها برای کسب و کار خود تبلیغات انجام دهیم بسیار مهم است . به شما پیشنهاد میکنم با استفاده از کمترین هزینه ارسال پیامک ، اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای کسب و کار خود کنید .

شما میتوانید با خرید پنل اس ام اس از ارزان ترین پنل پیامک توسط نمایندگی سامانه پیامک شیراز ، اقدام به ارسال پیامک به بانک شماره موبایل پیام رسون و هم ارسال پیامک به بلک لیست ها کنید و از این طریق یک اقدام موثر در کسب و کار خود برداشته باشید . سامانه ارسال اس ام اس شیراز در این راه همواره پشتیبان و همراه شماست . 

 

جهت خرید پنل پیامک ازنمایندگی سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

 تولد خورشید به آخرین مرحله تاریخ شکل‌گیری ستارگان در کیهان تعلق دارد. اکثر ستاره‌ها، میلیاردها سال از ستاره ما پیرتر هستند. در حقیقت چنان پیر که بسیاری از ستاره‌های مشابه خورشید تا الان سوخت هسته‌ای خود را تمام کرده و به یک ستاره سرد و فشرده به اندازه زمین تبدیل شده‌اند، چیزی که آن را با نام «کوتوله سفید» می‌شناسیم.


همچنین این اواخر دریافته‌ایم که حداقل نیمی از ستاره‌های شبیه به خورشید یک سیاره اندازه زمین در ناحیه قابل سکونت خود دارند، یعنی آب مایع و ترکیبات شیمیایی که حیات را شکل می‌دهند می‌تواند در آن‌ها وجود داشته باشند.

از آنجا که تاس شروع حیات در میلیاردها مکان دیگر در کهکشان راه شیری با شرایط مشابه زمین انداخته شده، احتمال زیادی وجود دارد که زندگی، به صورتی که ما می‌شناسیم، چیزی متداول باشد. اگر چنین چیزی واقعا صحت داشته باشد، برخی از گونه‌های هوشمند احتمالا از لحاظ تکامل تکنولوژی میلیاردها سال از ما جلوتر هستند.



وقتی این گونه‌ها ریسک مواجهه با تمدن‌های عقب‌افتاده‌ای مثل ما را در نظر می‌گیرند، این امکان وجود دارد که بخواهند از تماس با ما خودداری کنند. این سکوت که از آن با عنوان «پارادوکس فرمی» (Fermi's paradox) یا «بقیه کجان؟» یاد می‌شود، شاید به این معنی است که ما جالب‌توجه‌ترین شیرینی‌های داخل ظرف نیستیم.

در پاسخ به این سوال که انسان‌ها چه شکلی هستند، به عنوان تخمین اولیه، منطقی‌ترین راه نگاه کردن به آینه است. این روش برپایه فرض متداولی است که همه ما، نیاکان ژنتیکی مشترکی با بقیه مردم داشته‌ایم؛ اما چنین چیزی به احتمال زیاد، درباره حیاتی که به طور مستقل در سیاره‌های دیگر تکامل یافته صادق نیست.

برای مثال حیوانات و گیاهان در نزدیک‌ترین سیاره فراخورشیدی به ما، پراکسیما قنطورس بی (Proxima Centauri b) می‌توانند به طور شگفت‌آوری با زمین متفاوت باشند. به طور خاص، حیوانات شاید چشمان عجیب غریبی داشته باشند که برای تشخیص تشعشعات فروسرخ پراکسیما قنطورس، ستاره‌ای با دمای سطحی نصف خورشید بهینه هستند.
چون پراکسیما ۲۰ برابر زمین به ستاره‌اش نزدیکتر است، انتظار داریم که از لحاظ گرانشی نسبت به آن قفل شده باشد، یعنی همواره یک سمت آن به خورشید باشد – مثل ماه که همیشه یک نیمه‌اش رو به ما است.
گونه‌هایی که روی سطح همیشه روز آن زندگی می‌کنند، احتمالا به طور کلی با آن‌هایی که در سوی همیشه شب و سرد آن هستند، تفاوت دارند. گیاهان سطح سیاره برای جذب نور فروسرخ تکامل پیدا می‌کنند و «حاشیه قرمز» (Red edge) با طول موجی بالاتر نسبت به گیاهان روی زمین خواهند داشت. در نتیجه، چمن حیاط همسایه احتمالا تیره و قرمز به نظر می‌رسد، نه مثل اینجا سبز.
پیش‌بینی اینکه تکنولوژی‌های چند میلیارد ساله چطور خواهند بود، حتی از این هم مشکل‌تر است. در جستجوی آن‌ها نباید از ناهنجاری‌هایی که درون تلسکوپ‌ها می‌بینیم، غافل شویم یا سیگنال‌های غیرمنتظره را با دلایل محافظه‌کارانه حذف کنیم. اگر ابزارهای ما به اندازه کافی حساس یا تکنیک‌هایی که به کار می‌بریم، جوابگوی چیزی که دنبالش هستیم نباشند، اثرات تکنولوژی‌های آن‌ها را پیدا نخواهیم کرد. پردازش داده‌ها بدون الگوریتم‌های یادگیری ماشینی مناسب بیشتر شبیه ماهیگیری با توری است که به خاطر سوراخ‌های بسیار بزرگ هیچ ماهی را به دام نمی‌اندازد.

ما جستجوهایمان را بر پایه چیزی که در آینه می‌بینیم طراحی می‌کنیم. بعد از اینکه ارتباطات رادیویی و لیزرها اختراع شدند، شروع به جستجو برای سیگنال‌های رادیویی و لیزری در فضا کردیم؛ به طرزی مشابه با معرفی تکنولوژی بادبان‌های خورشیدی ملاحظات ما برای جستجو نیز پیشرفت کردند. همین که تکنولوژی‌های جدیدی به مخیله ما راه پیدا می‌کنند، شاید در نهایت به تکنولوژی برسیم که بتوانیم با جستجوی آن گونه‌های دیگری را که از آن استفاده می‌کنند شناسایی کنیم.

باید نسبت به حکایت‌هایی که هیچ اثری از استانداردهای مدارک علمی و کمی در آن‌ها دیده نمی‌شود هشیار باشیم. این‌ها شامل نظریه‌های توطئه بدون سند و مدرک که روزبه‌روز بر تعدادشان افزوده می‌شود، یا اشیا ناشناس پرنده (UFO) که معیار بازتولیدپذیری را ارضا نمی‌کنند (یکی از پیش‌نیازهایی که یک مشاهده به عنوان یک داده علمی معتبر در نظر گرفته شود)، می‌شوند.

گزارش‌های UFO همیشه حاوی سرنخ‌هایی کاملا گنگ و مبهم هستند. با توجه به پیشرفت چشمگیر دستگاه‌های ضبط در طول زمان، فرد انتظار دارد که یک عکس مات که ۵۰ سال قبل گرفته شده، حالا با دوربین‌های پیشرفته امروزی با چنان شفافیتی ثبت شود که به عنوان یک مدرک نهایی هیچ‌گونه شکی در آن باقی نماند.
اما سرنخ‌ها همیشه مبهم هستند، به این معنی که به احتمال بسیار UFOها پدیده‌های طبیعی یا ناشی از خطای دستگاه‌ها هستند. برای دستیابی به اعتبار علمی، هرگونه یافته‌ای از یک شی غیرمعمولی باید با مطالعه آن شی یا اشیا مشابه به طور کمی و از طریق روش‌های علمی مستند شده همراه باشد. شواهد علمی جلوی از کنترل خارج شدن تخیل ما را می‌گیرند و باورهایمان را در برابر ایده‌های خام ایمن می‌کنند.

پارادوکس فرمی از این لحاظ که فرض می‌کند ما انسان‌ها دارای نوعی اهمیت کیهانی هستیم، بسیار خودبزرگ‌بینانه است. شاید در حقیقت سرنوشت ما این است که پیش پا افتاده باشیم و در نتیجه یک سانحه از بین برویم، درست مثل دایناسورها. چرا باید همسایگان کهکشانی ما به رنگ چمن‌مان اهمیت دهند؟

با توجه به این که ستاره‌هایی مثل پروکسیما قنطورس بسیار فراون‌تر از خورشید هستند، احتمالا بیشتر سیاره‌های قابل سکونت با چمن‌هایی تیره و قرمز پوشیده شده‌اند که برای چشمان فروسرخ اکثر فرازمینی‌هایی که پیک نیک می‌روند به اندازه رنگ سبز برای ما دلنشین است.
در نتیجه، آژانس‌های مسافرتی بین‌ستاره‌ای احتمالا پروکسیما بی را مقصدی جذاب‌تر از زمین در نظر می‌گیرند. شاید فرمی بیاندیشیم که چرا هیچ توریست فرازمینی تا به حال نیامده تا زیبایی‌های سیاره ما را تحسین کند. اما کار بهتر این است که به پروکسیما بی برویم و ساکنان آنجا را به دیدار از زمین و نوشیدن یک نوشیدنی حاوی آب ترغیب کنیم


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

روی آوری شرکت های اینترنتی به پیام رسون

14 فروردین 1400 238  0  0

شرکت های اینترنتی برای بهتر شدن کسب وکار خود در حال ایجاد انواع  سایت  و پنل پیام کوتاه  هستند که کاربردهای بیشتر ومتنوع تر و با بازده ای بالاتر به شکل قابل ملاحظه ای نسبت به دیگر اپلیکیشن ها را دارند.

 

ارسال پیامک تبلیغاتی از سامانه های پیام کوتاه در حال تبدیل شدن به یک رویداد در تاریخ است ، بنابراین اگر شما می خواهید کسب و کار خود را به موفقیت بیشتر برسانید و از نتیجه آن مطمئن باشید سامانه پیامک شیراز  اماده ارائه خدمات به شماست.

 

رشد بازاریابی های مبتنی بر موبایل :

چند محصول در تاریخ بسیار ضروری بوده و مسیر آن را عوض کرده است ، ماشین، تلویزیون، تلفن،کامپیوتر وموبایل ؛ تمام این محصولات سالهاست که تبدیل به یک بخش حیاتی از زندگی مردم شده است، اما تعداد گوشی های هوشمند دراین سالها به شکل باور نکردنی افزایش داشته است.

ظهورگوشی های هوشمند به نحو چشمگیری تغییر کرده است وپیام کوتاه تبدیل به یکی از ملزومات زندگی روزمره مردم شده است. پنل پیامک شیراز در این راستا  شما وکسب وکار شمارا درتاریخ ماندگار میکند.

افزایش استفاده از گوشی های هوشمند :

طبق تحقیقات کاربران از گوشی خود به طور میانگین  150 بار در روز استفاده و مطالب آن را بررسی می کنند، حال تصور کنید باوجود میلیون ها گوشی هوشمند چه حجم عظیمی از اطلاعات و پیامک تبادل میشوند، این یعنی  که مردم همیشه "روشن"  و به روز هستند. بنابراین،شما  با داشتن یک  پنل اس ام اس شیراز و با استفاده از آن، خیلی راحت میتوانید کسب و کار خود را  بیشتر از هر زمان دیگر برای  مشتریان  و مردم در دسترس قرار دهید . در واقع این  فرصتی برای  شماست که مردم بیشتر وبیشتر شما را بشناسند . 51 درصد از تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال در سال جاری برای بهینه سازی وب سایت های پویا صرف شده است و انتظار می رود طی دو سال به 66 درصد افزایش یابد.

بنابراین، موفقیت کسب و کار شما با استفاده از پنل اس ام اس  و پنل پیام صوتی تضمین شده است و بازده ای بالای %۸۵ را برای شما دارد. با استفاده از یک شرکت  حرفه ای ومتخصص مانند نمایندگی پیامک شیراز برای رسیدن به موفقیت و برقراری ارتباط با مردم را تجربه کنید. 

هنگامی که به  پنل پیامکی برای بازاریابی  کسب و کار خود فکر می کنید، مهم است خواست ونیاز مردم را در نظر بگیرید. اینکار از مزایای زیادی برخوردار است که می توانید مردم را به سمت خود جذب کنید.

برای بازاریابی با  تلفن همراه شما باید همیشه مشتری  و مردم را سررشته افکار خود قرار دهید تا به  قله های پیشرفت و موفقیت برسید.

کارشما باید موثرو مختصر و هدفمند باشد. اینها سه اقدام عملی هستند. سامانه اس ام اس شیراز اینکار را برای شما انجام میدهد تا فراگیر شوید.

پنل پیامک شیراز اماده ارایه بهترین پیشنهادها به شماست و شما عزیزان میتوانید جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 18 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

 وضعیت شرق مدیترانه که به عرصه تنش و بی‌اعتمادی تبدیل شده است، به تدریج متشنج‌تر می‌شود. ارتش یونان در ماه مارس همراه با جنگنده‌های اف-18 که از ناو هواپیمابر آمریکا به پرواز در‌آمدند و جنگنده‌های اف-15 عربستان که در پایگاه سودا واقع در جزیره کرت فرود آمدند، رزمایش انجام داد. این ارتش در تاریخ 12 آوریل (23 فروردین) نیز دست به یک قدرت‌نمایی بزرگ‌تری خواهد زد؛ در این رزمایش که تحت عنوان «Inioch 2021» و با مشارکت آمریکا، اسرائیل، فرانسه، امارات و اسپانیا برگزار خواهد شد، جنگنده‌های ارتش یونان همراه با بیش از 60 جنگنده خارجی در فراز آسمان شرق مدیترانه به پرواز درخواهند آمد.
واحدهای ارتش اسرائیل برای اولین‌بار در قبرس یونانی‌نشین رزمایشی بزرگ برگزار خواهند کرد. اسرائیل که در بلوک ضد‌ترکیه جای گرفته است، با جنگنده‌ها، نیروی دریایی و نیروهای ویژه خود در این رزمایش مشارکت خواهد کرد. ارتش اسرائیل برای اولین‌بار در یک مدت طولانی در خارج از مرزهایش مستقر خواهد شد. در این رزمایش که در تابستان برگزار می‌شود، جنگنده‌های اف-35 نیز به پرواز در خواهند آمد.
اخیرا نیز رزمایش مشترک عربستان و یونان در شرق مدیترانه برگزار شد. شش فروند جنگنده F-15SA متعلق به عربستان، به‌منظور شرکت در رزمایش مشترک با یونان در شرق مدیترانه، 13 مارس 2021 در پایگاه هوایی سودا واقع در جزیره کرت مستقر شدند. رزمایش مشترک عربستان و یونان که در 16 مارس در شرق مدیترانه آغاز شده بود، در 28 مارس به پایان رسید. کنستانتینوس فلوروس، رئیس ستاد مشترک ارتش یونان، چندی پیش در پیام توییتری خود از حضور جنگنده‌های عربستان به دلیل مشرکت در آموزش‌های هوایی تشکر کرده است.
عربستان مدعی است در این رزمایش، جنگنده‌های «اف-‌15‌سی» عربستان و «اف-‌16»، «میراژ 2000» و «فانتوم اف-4» یونان، بر فراز دریای مدیترانه پرواز کرده‌اند. رئیس‌جمهوری ترکیه چند روز پیش از تصمیم ریاض، از برگزاری رزمایش مشترک با یونان ابراز گلایه و اظهار امیدواری کرده بود که ریاض دست به چنین اقدامی نزند. وزیر دفاع ترکیه نیز برگزاری مانور مشترک یونان و عربستان را اقدامی تحریک‌آمیز که می‌تواند موجب افزایش تنش در منطقه شود، خوانده بود.
مسکو نیز به‌منظور افزایش قدرت تأثیرگذاری خود، در جبهه‌های اوکراین و مدیترانه به مانورهای نظامی خود سرعت بخشیده است. در‌حالی‌که تحرکات جنگی مشخص از سوی روسیه و ناتو در شرق مدیترانه دیده می‌شود، اوکراین نیز پایگاه‌های روسیه در کریمه را با موشک‌های خود هدف قرار داده است. مسکو برای پاسخ‌گویی به حملات آمریکا در اژه و دریای سیاه، ناوگان دریایی مجهزی به مدیترانه اعزام کرده است. در این راستا، رزم‌ناوهای ناوگان دریایی بالتیک روسیه وارد تنگه جبل‌الطارق شدند. منطقه شرق مدیترانه به عرصه درگیری دریایی میان آمریکا و به نوعی ناتو با روسیه تبدیل شده است.
یونان به‌عنوان یکی از اعضای ضعیف ناتو و اتحادیه اروپا، اخیرا مناسبات خود را با عربستان در بخش‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی توسعه داده است. آتن حتی از اعلامیه عربستان درباره راه‌های دستیابی به یک راه‌حل سیاسی جامع برای بحران یمن استقبال کرد. یونان این اعلامیه را گامی مثبت دانسته و تمامی طرفین را به حمایت از آن و اعلام آتش‌بس فوری و کامل تشویق می‌کند. یونان از تلاش‌های نماینده ویژه سازمان ملل برای دستیابی به صلح در یمن استقبال و از اهمیت همکاری سازنده تمامی طرفین در ایجاد آتش‌بس و تسهیل کمک‌های بشردوستانه حمایت کرد.
یونان همچنین حمله به تأسیسات نفتی عربستان در ریاض به وسیله پهپاد را محکوم کرد و مدعی شد حملات یادشده جمعیت غیر‌نظامی را در معرض خطر قرار داده، مقررات حقوق بین‌المللی را نقض کرده و به امنیت و ثبات منطقه‌ای حساس لطمه می‌زند. این‌گونه اقدامات، تلاش‌های بین‌المللی برای حصول راه‌حل سیاسی جامع را که یونان به حمایت از آن ادامه می‌دهد، تضعیف می‌کند. یونان اعتقاد دارد اهداف اصلی سیاست خارجی این کشور، پیشبرد صلح و رفاه در فرامنطقه و همکاری با تمامی شرکا و نقش تثبیت‌کننده در شرق مدیترانه و بالکان و همچنین ظهور این کشور به‌عنوان هاب انرژی خواهد بود. آتن تقویت روابط و همکاری‌های راهبردی یونان و آمریکا و چشم‌انداز تقویت بیش از پیش آن‌ را یادآور شد.
اگرچه ترکیه در ماجرای قتل خاشقجی از طرح انتقادها و اتهام‌های تند و سنگین علیه عربستان پرهیز کرد و به مرور این انتقادها را کاهش داد، اما اخیرا نشانه‌های آشکاری وجود دارد که در مسیر عادی‌سازی روابط با ریاض قرار دارد. تلاش آنکارا برای برقراری آرامش در شرق مدیترانه، برای سیاست خارجی ترکیه تبدیل به اولویتی حیاتی و استراتژیک شده است.
در عربستان نیز نشانه‌های عادی‌سازی دیده می‌شود. ریاض به‌تازگی اقدام به عادی‌سازی روابط با قطر کرد و انتظار می‌رود رابطه ریاض و آنکارا نیز در آینده بهبود یابد. تحولات و موضع‌گیری‌های روزهای اخیر نشانگر آن است که گشایش‌هایی در روابط عربستان و ترکیه ایجاد شده است. ترکیه به‌‌تازگی از حملات حوثی‌ها به تأسیسات نفتی عربستان ابراز نگرانی کرده و خواستار پایان فوری حملات به خاک عربستان شده است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

پانزده شعبان با پیام رسون

8 فروردین 1400 15  0  0

بیا مهدی!

بیا مهدی ! که درد انتظار تو، فروغ دیده ها را کشت و آتش در درون سینه ها افروخت؛ از آن آتش، پر پروانه دل سوخت؛ سپس در اشک شمع عمر مدفون شد.
بیا مهدی! بیا مهدی! که تا پروانه جان گیرد؛ دو بال پر توان گیرد؛ کند پرواز را آغاز شود؛ محو نیاز و راز.
بیا مهدی! که دلهامان دگر تاب و تحمّل را ز کف داده است
بیا، جان را فدا کردن برای یک نگاه تو، برای شیعیان راستین منتظَر، ساده است.

 

15 شعبان زاد روز اخرین  امام ما  شیعبان است که در جمهوری اسلامی به میمنت این روز ، آن را تعطیل رسمی اعلام کرده اند .

پیام رسون مفتخر است ضمن عرض تبریک و تهنیت به همه شما عزیزان ، اعلام کند که ما نیز در سامانه پیام کوتاه شیراز به مناسبت ولادت حضرت مهدی ، روی پنل پیام کوتاه خود 50 درصد تخفیف گذاشته و علاوه بر آن به تمامی عزیزانی که در این روز از پنل پیامک شیراز خریداری کنند ، یک عدد کارت شارژ نیز به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد .

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .

09172172039

02128423301


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

30 ساله ام، 4 سال است که ازدواج کرده ام و یک پسر دارم. خانمم خیلی بد اخلاق است و دائم جر و بحث داریم. از او متنفرم. لطفا کمک کنید.

پاسخ
وجود تفاوت های طبیعی دنیای زنانه و مردانه ممکن است برای زن یا مرد مشکل ساز شود. بسیاری از رفتارهایی که برای خانم ها نامطلوب است برای مردان طبیعی است و برعکس. برای این که به این تفاوت ها عادت کنیم و بپذیریم که همسرمان مثل ما نیست، به زمان نیاز داریم؛ متاسفانه مشکل عصبانیت و گاهی خشونت در خانواده به این دلیل بسیار آسیب زاست که بچه ها هم در چنین محیطی رفتار نامناسب والد خود را می آموزند و رفتارهای عصبی از خود نشان می دهند علاوه بر این، خود فرد خشن نیز آسیب های زیادی می بیند و برای بسیاری از بیماری های روحی مستعد خواهد بود. در ادامه مطلب با قدم هایی که در آغاز راه باید بردارید، آشنا خواهید شد.
به اختلاف زاویه 90 درجه برسید!
اگر شما و همسرتان اختلاف نظری در حدود 90 درجه با هم دارید، کارتان آسان است و راحت تر می توانید به توافق برسید! اما اگر مشکل میان شما 180درجه تفاوت است کار کمی دشوارتر خواهد شد. حالا وقت آن است که یک سناریوی مشترک بسازید و به نقطه ای برسید که توان پذیرش حرف یکدیگر را داشته باشید. رسیدن به این نقطه نیازمند تلاش هر دوی شماست.
به توصیه دیگران گوش نکنید!
اگر برای اطرافیانتان درد دل کرده و از پرخاشگری همسرتان صحبت کرده باشید احتمالا راهکارهای متفاوتی را از آن ها شنیده اید. برخی می گویند کم محلی کن و به حرف هایش پاسخ نده و عده ای دیگر می گویند صدایت را از او هم بالاتر ببر و هر رفتاری که با تو کرد به خودش برگردان، فراموش نکنید راهی که همسرتان از طریق آن آرام می شود شیوه منحصر به فرد اوست پس به جای پیروی کردن از تجربه های نادرست دیگران، راه خودتان را پیدا کنید و با آزمون و خطا بفهمید که همسرتان با چه روشی آرام تر می شود.
قلق یابی کنید
شمایی که در این فرصت کوتاه، تنها نظاره گر خشم و پرخاش همسرتان بوده اید به شناخت بهتری از او رسیده اید و می توانید با قدم هایی کوچک به او در عقب نشینی کمک کنید. آسان ترین راه برای رسیدن به آرامش، پیدا کردن قلق یا به قول قدیمی ها رگ خواب همسرتان است. ببینید که او با چه رفتاری و در چه شرایطی آرام می شود و همان رفتار را در پیش بگیرید اگر هم در پیدا کردن این شیوه به خصوص، موفق نبوده اید از همسرتان بخواهید در فهمیدن قلقش به شما کمک کند.
روی برنامه ای که با یکدیگر گذاشته اید بمانید
شما باید به خودتان و همسرتان یاد بدهید که حق نادیده گرفتن قرارداد را ندارد. در این باره شما حق دارید که وسط دعوا هم نرخ تعیین کنید و درست در لحظه ای که همسرتان صدایش را بالا می برد بدون ایجاد تنش بیشتر از او بخواهید به عهدنامه ای که بین تان بوده است، وفادار بماند. باید هر روز درباره قول هایی که به هم داده اید صحبت کنید و در لحظه های ناگزیر تنش هم این وعده ها را تمرین کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 9 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson

مزایای کارت ویزیت الکترونیک

4 فروردین 1400 7  0  0

مسلما هر تکنیک بازاریابی مزایای خاص خودش را نسبت به بقیه روش ها دارد، به خاطر همین موضوع و برای اینکه مقالمان مفید باشد، تیم تحریره پیام رسون تصمیم دارد که با توضیح کامل مزایای کارت ویزیت الکترونیک به شما بگوید که با داشتن آن چه امتیازهایی نصیب شما و کسب و کارتان می شود.

 

کارت ویزیت الکترونیکی ابزار بسیار قوی برای معرفی کسب و کار یا فرد میباشد که میتواند ارتباط موثر با مشتریان خود داشته باشد در واقع کارت ویزیت الکترونیکی بر اساس مدیریت ارتباط با مشتری طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

 حال در زیر به توضیح برخی از مزیت‌های کارت ویزیت الکترونیکی می پردازیم پس تا پایان این مقاله با سامانه پیامک شیراز همراه باشید.

 

 

 

مزایای کارت ویزیت الکترونیک :

1_ داشتن بانک شماره موبایل بسیار کاربردی:

 از مهمترین و کاربردی ترین مزیت های کارت ویزیت تکمیل بانک شماره موبایل است.

 به این مثال توجه کنید: اگر شما هر کسی که به مغازه تان می‌آید  و از شما خرید می‌کند درخواست کنید که شماره اش را در پنل پیامکی ( که خطوط اختصاصی آن به نام خودتان به شما ارائه شده) ثبت کند، بعد از مدتی شما یک بانک شماره موبایل هدفمند دارید که می توانید مشتریان خود را از تخفیف ها، اجناس جدید  و... باخبر کنید و به آنها خودتان را یادآوری کنید و به وفادار ماندن مشتریان خود کمک کنید.

 

2_ برندسازی کنید :

با ظاهری مختصر و مفید برای خود و کسب و کارتان برند سازی کنید طوری که مشتری بتواند با یک نگاه اطلاعات مورد نیازش را پیدا کند و از این طریق سراغ شما را بگیرد.

 

3_هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند:

 چاپ کارت ویزیت مقوای هزینه بالایی دارد خصوصا اگر مجبور باشیم مدام آن را تغییر دهیم و یا آنکه درصورت گم شدن توسط مشتری دیگر مشتری ما را از خاطر خواهد برد.

 

4_ قابلیت ویرایش متن:

 در صورت تغییر آدرس و یا تغییر در هر چیز دیگری خیلی راحت متن را ویرایش کنید و با یک ارسال اس ام اس منطقه یا ارسال اس ام اس به کد پستی یا ارسال انبوه پیامک به محله، این تغییر را به اطلاع مشتریان خود برسانید.

 

5_ امکان  ثبت لینک های مختلف:

 در دنیای امروز شبکه های اجتماعی مانند معدن‌طلا بسیار قوی هستند و صاحبان کسب و کار با داشتن کارت ویزیت الکترونیکی خیلی راحت لینک اینستاگرام یا تلگرام خود را قرار داده و مشتری  خیلی راحت روی لینک کلیک کرده و خرید خود را انجام می‌دهد، چرا که مشتریان اصولاً راحت‌طلب هستند و هرچه مسیر هموارتر باشد خرید راحت تر انجام می شود.

 

6_ جذب مشتری از هر نقطه مکانی در ایران :

به تمام مردم در هر جای ایران پیامک ارسال کنید و خود را معرفی کنید.

 

7_امکان مدیریت و دسترسی توسط خود صاحب کسب و کار:

از کسب و کار خود اطلاع دقیق داشته باشید و خودتان مدیریت کنید.

 

 

 8_ کمک به حفظ محیط زیست:

 یک موضوع کاملاً شفاف است که مصرف کاغذ کمتر محیط زیست سبز تر

 

 پیام رسون در این مقاله به توضیح مزایای کارت ویزیت الکترونیکی پرداخت چنانچه مایل هستید در مورد بقیه ماژول های پیامکی نمایندگی پیام کوتاه شیراز بیشتر آشنا شوید به سایت سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و از تمامی ماژول ها اطلاع به دست آورید و با توجه به کسب و کارتان بهترین نوع پنل پیام کوتاه را انتخاب کنید و در صورت تمایل می توانید به گروه مشاوره پیام رسون تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان سامانه پیام کوتاه شیراز بهره مند شوید.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 7 فروردين 1400برچسب:, توسط smsreson