پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





تیم پروژه هواداران اندروید در حال کار بر روی ویژگی ای به نام «خواب زمستانی» هستند که این ویژگی باعث کاهش فضای ذخیره حافظه برنامه هایی می شود که از آنها استفاده نمی کنید. این ویژگی هنوز در مراحل اولیه توسعه است ، اما ممکن است در اندروید 12 گنجانده شود.

 

بر طبق گزارشات، این ویژگی آینده خواب زمستانی اندروید ، حجم برنامه هایی را که استفاده نمی کنید کاهش می دهد.

 

شاید برایتان سوال باشد خواب زمستانی چیست؟ پاسخ ساده است: اگر یک کاربر واحد از یک دستگاه چند کاربره بخواهد برنامه ای را به خواب زمستانی ببرد ، حافظه پنهان برنامه مرتبط با آن کاربر پاک می شود و کمی فضای خالی ایجاد می شود.

 

از آنجا که این برنامه هنوز اجرا نشده است ، مشخص نیست که سیستم عامل در این مورد چه کاری انجام خواهد داد. از نام این ویژگی به نظر می رسد که برنامه ها برای همیشه حذف نصب نمی شود ، اما ممکن است راهی برای فشرده سازی آن برای صرفه جویی در فضا (همراه با پاکسازی حافظه پنهان معمول) وجود داشته باشد.  که بعد ها  اگر کاربر بخواهد برنامه را از خواب زمستانی بیدار کند، مشکلی نخواهد داشت و نیازی به دانلود مجدد برنامه نیست.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 30 دی 1399برچسب:, توسط smsreson

خبر تشکیل جلسه ویژه هیات مدیره پرسپولیس تکذیب شد.

به گزارش  از رسانه اصلی باشگاه پرسپولیس، شایعاتی مبنی بر برگزاری جلسه فوق‌العاده اعضای هیئت مدیره باشگاه در فضای رسانه‌ای و فضای مجازی مطرح شده که این شایعات دروغ  است و تکذیب می‌شود.

بنای مدیریت باشگاه حمایت کامل و قاطع از آقای یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم و همچنین سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم پرسپولیس است. نکته عجیب اینجاست که برخی از رسانه‌های رسمی کشور همسو با رسانه‌های غیررسمی و فعال در فضای مجازی به انتشار شایعاتی دست به دست هم داده اند که پایه و اساس واقعی ندارد.

انتظار می‌رود که رسانه‌ها همچون گذشته ضمن احترام به حقوق معنوی باشگاه پرسپولیس و هواداران عزیز آن، به انتشار اخبار صحیح بپردازند و مثل طرفداران فهیم پرسپولیس، اخبار موثق را از رسانه‌های رسمی باشگاه پیگیری می شوند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 دی 1399برچسب:, توسط smsreson

با پایان پیش تولید مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، تصویربرداری جدیدترین سریال شبکه پنج سیما در شمال کشور را در پیش رو داریم.

 

 همزمان با پایان پیش‌تولید سریال به تهیه‎کنندگی پرویز امیری و بازی افرادی همچون ویدا جوان، فریبا متخصص، ایرج نوذری، علی سلیمانی، کیوان ساکت‌اف، مهسا غفوری، مرتضی زارع، مجید پتکی، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی و امین علی شهسواری به معرفی  جدیدترین سریال شبکه پنج سیما معرفی شدند و گروه تولید برای آغاز تصویربرداری فصل اول این سریال عازم لوکیشنی در شمال کشور شدند.

علی عبدی ده سرخ(مجری طرح)، هاشم علی اکبری(مدیر تولید)، رامین راستجو (مدیر تصویربرداری)، بهروز عابدینی (مدیر صدابرداری)، وحید کاشی(مدیربرنامه ریزی)، افشین سنگ چاپ(دستیار اول کارگردان)، حمید شهیری (طراح صحنه)، محسن ملکی(طراح گریم)، عاطفه غلامپور(طراح لباس)، محسن گوهرشناس(مدیر تدارکات)، بهنام توفیقی(روابط عمومی) و احسان هوشیارگر(مشار رسانه ای) سایرعوامل تولید مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» هستند و بزودی ترکیب کامل بازیگران نیز معرفی خواهند شد.

«روزهای آبی» پیرامون خانواده‌ای است که در شرایط مالی سخت قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند تا در روستایی ساکن شوند و ارتباط آنها با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تاحدودی فانتزی را پدید می‌آورد.

فصل اول مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما و تهیه‌کنندگی پرویز امیری برای پخش در بهار ۱۴۰۰ آماده می‌شود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 23 دی 1399برچسب:, توسط smsreson

وب سرویس رایگان پیام رسون

3 دی 1399 314  0  0

وب سرویس چیست؟
سرویسی که می‌تواند اپلیکیشن های شما را به وب اپلیکیشن تبدیل کند که در این صورت کارکردهای آن در سطح جهانی گسترش پیدا خواهد کرد.
در واقع وب سرویس اجزای یک نرم افزار است که از  طریق پروتکل ها ارتباط برقرار می‌کند و نیازی به منبع بیرونی ندارد و از uddi قابل جستجو است.
وب سرویس ارسال پیامک از امکانات سامانه پیامکی است که از طریق سایت میتوانید سامانه پیام کوتاه خود را مدیریت کنید.
وب سرویس پیامک: 
وب سرویس پیامک به شما این امکان را می‌دهد، تا وب سایت یا نرم افزار خود را با استفاده از چند خط کد نویسی شده  به سامانه پیامکی متصل شوید و در زمان های مورد نظر اقدام به ارسال، دریافت و مدیریت پیامک خود نمایید.
برای مثال وقتی از یک سرویس آنلاین درخواست چیزی را میکنید، متوجه می‌شوید که بعد از عضویت در سایت یا اپلیکیشن، برای شما پیامک ثبت نام، پیگیری سفارش، کد تخفیف و... ارسال می‌شود. در واقع این شرکت ها از ابزار وب سرویس پیام کوتاه برای ارسال پیامک استفاده کرده اند.
شما نیز اگر دارای فروشگاه اینترنتی هستید، می‌توانید برای مشتریان خود از وب سرویس ارسال پیام کوتاه استفاده کنید و برای آنها از تخفیف ها، اجناس جدید و... پیامک ارسال کنید.
همچنین با استفاده از وب سرویس ارسال پیام کوتاه، می‌توانید با اضافه کردن نام مشتری، پیامک های ارسالی را شخصی سازی کنید و یک ارتباط دو طرفه ایجاد کنید. با این کار شرکت و سایت فروشگاهیتان را از دیگر شرکت ها متمایز میکنید.
اگر تصمیم به استفاده از وب سرویس ارسال پیام کوتاه برای وب سایت یا نرم افزار خود دارید باید بین شرکت ها بهترین آن را انتخاب کنید. در همین راستا شرکت اهورا اطلس فارس با خدماتی ویژه در خدمت شما عزیزان است، چراکه وب سرویس ارسال پیام کوتاه این شرکت امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد ، از ساده ترین آن یعنی ارسال پیامک تا مدیریت کاربران پنل نمایندگی. شما میتوانید با استفاده از وب سرویس ارسال پیام کوتاه به همراه کد های موجود، تمامی ارسال  پیام کوتاه خود را مدیریت کنید.
خدمات اهورا اطلس فارس برای استفاده از وب سرویس ارسال پیام کوتاه:
-فعال سازی سریع پنل پیامکی
- بانک شماره جامع و به روز
- اعتبار مادام العمر پنل اس ام اس
- ارسال پیامک به لیست سیاه
- 7 روز ضمانت بازگشت وجه
- تعرفه های پایین
- ایجاد وب سرویس خدماتی
- بازگشت هزینه پیامک نرسیده
- عدم نیاز به تبدیل خط
- سرعت ارسال بالا
- خطوط جایگزین
- اطلاع رسانی و یاد آوری
- مسابقه و قرعه کشی

جهت فعالسازی پنل پیام کوتاه خود از نمایندگی سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید.

شماره تماس:

02128423301

09172172039

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 20 دی 1399برچسب:, توسط smsreson

نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله شامگاه چهارشنبه به ساختمان کنگره آمریکا را "اقدامی شرم آور" توصیف کرد و بابت این موضع متاسف شد.

 

بر طبق گزارشات ، اوفر جندلمن، سخنگوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی صبح امروز(پنجشنبه) در حساب توییتری خود نوشت، نتانیاهو حمله به کنگره آمریکا را محکوم کرده و آن را اقدامی شرم آور دانسته است.

 

نتانیاهو در ابتدای دیدار خود با استیو منوچن، وزیر خزانه داری آمریکا در تل آویو گفت، دموکراسی آمریکا در طول نسل‌ها الهام بخش میلیون‌ها انسان در سراسر جهان و در اراضی اشغالی بوده است و قانون‌گریزی و خشونت برخلاف ارزش‌هایی است که  آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به آنها افتخار می‌کنند.

 

نخست وزیر اسرائیل تاکید کرد، آشوب شب گذشته در ساختمان "کاپیتول" اقدامی شرم آور است که باید به شدت محکوم شود و تاکید کرد بدون شک دموکراسی آمریکا مانند همیشه حاکم خواهد شد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 18 دی 1399برچسب:, توسط smsreson

شارژر بی سیم در اولین نگاه وسیله‌ای جادویی به نظر می‌رسد؛ ما در اینجا شما را با فناوری به کار رفته در شارژرهای وایرلس آشنا خواهیم کرد.

 

تکنولوژی شارژر بی سیم آنقدرها هم که به نظر می‌رسد اسرارآمیز نیست و درک نحوه کار آن با نگاهی دقیق‌تر آسان است. پس بیایید با هم ببینیم شارژر وایرلس چگونه کار می‌کند و نقش آن در آینده دنیای تکنولوژی چیست.

 

نحوه عملکرد شارژر بی سیم چگونه است؟

این تکنولوژی از روشی به نام شارژ‌ القایی استفاده می‌کند. این روش در قرن ۱۹ میلادی ابداع شده ولی تنها اخیراً به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته است.

 

استفاده از سیم‌پیچ‌ و قانون اورستد برای انتقال انرژی

شارژ القایی از قانونی به نام قانون اورستد پیروی می‌کند. طبق این قانون زمانی که جریان الکتریسیته در یک سیم به حرکت در می‌آید موجب ایجاد میدانی مغناطیسی می‌شود.

 

با محکم‌تر پیچیدن سیم‌ها و حرکت جریان الکتریسیته،‌ میدان مغناطیسی حتی قوی‌تر هم می‌شود. پس اگر شارژر بی سیم را باز کنیم چنین سیم‌پیچ‌های در هم تنیده‌ای را خواهید دید که جریان الکتریکی را به یک میدان مغناطیسی تبدیل می‌کند و می‌توان انرژی الکتریکی معلق در آن را با وسیله دیگری جذب کرد.

 

البته این کار به همین راحتی‌ها نیست و نباید انتظار داشت که با قرار دادن باتری روی پاد آن را شارژ‌ کنیم. در اینجا باید گیرنده‌ای تعبیه شود که انرژی الکترومغناطیسی را گرفته و دوباره آن را به جریان الکتریکی تبدیل می‌کند. بهترین مورد برای انجام چنین کاری استفاده از یک سیم‌پیچ دیگر است.

 

برای انتقال الکتریسیته به صورت بی‌سیم می‌توان جریان را در یک سیم‌پیچ حرکت داد و سیم‌پیچ دیگری را در کنار آن قرار داد. سیم‌پیچ القایی،‌ جریان الکتریکی را طبق قانون اورستد به میدان الکترومغناطیسی تبدیل می‌کند.

 

اگر یک سیم‌پیچ گیرنده را در این میدان قرار دهیم،‌ انرژی الکترومغناطیسی را گرفته و آن را دوباره به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. حال می‌توان این جریان الکتریکی را به جایی مثل باتری گوشی هدایت کرد.

 

چرا از تکنولوژی شارژ بی سیم در همه جا استفاده نمی‌شود؟

شاید به نظر برسد که شارژر بی سیم یک شگفتی قرن بیست و یکمی است ولی همان‌طور که گفتیم اکنون بیش از صد سال از ابداع آن می‌گذرد. اگرچه انتقال انرژی بدون سیم شگفت‌انگیز است ولی این تکنولوژی محدودیت‌هایی نیز دارد.

 

اول این‌که فاصله سیم‌پیچ‌های القایی و گیرنده نمی‌تواند از چند میلی‌متر بیشتر باشد. دلیل این موضوع آن است که میدان مغناطیسی ایجاد شده در سیم‌پیچ القایی آن‌چنان بزرگ نیست و برای به جریان افتادن الکتریسیته، باید دو سیم‌پیچ را کاملاً به هم چسباند. این در مقایسه با تکنولوژی‌هایی مثل وای شارژ – Wi-Charge یک عیب بسیار بزرگ است. تکنولوژی وای شارژ تا فاصله ۹ متری و بدون نیاز به همگام‌سازی دو دستگاه با یکدیگر عمل می‌کند.

 

دوم این‌که شارژر بی سیم در مقایسه با شارژرهای سیم‌دار بسیار آهسته‌تر عمل می‌کند. شارژر بی سیم باید یک سیم‌پیچ را شارژ کرده سپس آن انرژی را به یک سیم‌پیچ دیگر در فاصله‌ای میلی‌متری انتقال دهد. با چنین شرایطی شاید استفاده از شارژر سیم‌دار منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

 

شارژرهای بی سیم پیش از این تنها در وسایل پزشکی و مسواک‌های برقی مورد استفاده قرار می‌گرفتند و تنها چند سال است که شاهد استفاده از آنها در گوشی‌های هوشمند هستیم.

 

امروزه اگر گوشی شما از تکنولوژی شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند می‌توانید از پلتفرم کوچکی برای شارژ‌ کردن آن استفاده کنید. این پلتفرم‌ها دارای سیم‌پیچ‌هایی هستند که انرژی الکتریکی را به گوشی هوشمند انتقال می‌دهند.

 

شارژ بی سیم چی – Qi چیست؟

همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند توسط شارژرهای سیم دار با پورت‌های مختلف شارژ می‌شوند و یک کابل شارژر خاص به پورت‌های مختلف متصل نمی‌شود. در مورد شارژرهای بی سیم نیز می‌توان گفت که همین رویه تکرار شده و استانداردهای مختلفی وجود دارد.

 

اما تفاوت اینجاست که تکنولوژی شارژ بی سیم دارای یک استاندارد اصلی است؛ درست مانند کابل USB 3.0 که این روزها در بسیاری از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود. در حال حاضر بزرگ‌ترین استاندارد شارژ‌ بی سیم، استاندارد Qi (بخوانید چی) است.

 

شارژ بی سیم چی در تمامی برندهای بزرگ گوشی هوشمند از آیفون گرفته تا گوگل پیکسل و سامسونگ گلکسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین برخی از تولیدکنندگان کوچک‌تر شارژرهای بی‌ سیم نیز از استاندارد چی استفاده می‌کنند.

 

استاندارد شارژ بی سیم چی نیز درست از همان مفهوم که در بالا توضیح دادیم پیروی می‌کند. اما با ایجاد یک استاندارد برای این تکنولوژی، تولیدکنندگان شارژرهای بی‌ سیم و طراحان گوشی‌های هوشمند می‌توانند محصولات خود را در هماهنگی با هم تولید کرده و مطمئن باشند که همه گوشی‌ها به اندازه کافی شارژ می‌شوند.

 

مزیت‌های استفاده از شارژر بی سیم

اگر به فکر استفاده از این تکنولوژی هستید بهتر است مزایای آن را بدانید. اول این‌که این تکنولوژی برای کسانی که فراموش می‌کنند دوشاخه شارژر را به برق بزنند بسیار کاربردی است. تنها کافی است که پد شارژر را در جایی که معمولاً گوشی خود را شارژ می‌کنید قرار داده و گوشی را در هنگام عدم استفاده روی آن بگذارید.

 

دوم این که استفاده از شارژر بی سیم یعنی دیگر لازم نیست کابل را برای هر بار شارژ به گوشی بزنید. همان‌طور که می‌دانید پورت‌های شارژر به مرور زمان فرسوده شده و رنگ می‌بازند. اما با استفاده از شارژر بی‌سیم دیگر از چنین خسارت‌هایی خبری نیست.

 

معایب استفاده از شارژر بی سیم

اما دلیل همه گیر نشدن شارژ بی سیم چیست؟ دلیل انی موضوع آن است که تکنولوژی شارژر بی سیم در حال حاضر مشکلاتی دارد.

 

ابتدا این که شارژ بی سیم برای افرادی که به صورت مدام از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند مناسب نیست. اگر از جمله افرادی هستید که هر پنج دقیقه یک بار گوشی را چک می‌کنید استفاده از پد شارژ بی سیم برای شما آزاردهنده خواهد بود. با اینکه می‌توان حین اتصال کابل‌های شارژر از گوشی استفاده کرد ولی پدهای شارژ بی سیم باید همواره روی سطحی صاف باشند.

 

دوم این که پروسه شارژ با کابل بسیار سریع‌تر است. اگر شارژ سریع برای شما مهم است، بهتر است از همان شارژرهای سیم‌دار استفاده کنید.

 

با این حال، شرایط ممکن است در آینده تغییر کند. برای مثال شیائومی شارژر بی سیمی معرفی کرده که می‌تواند گوشی هوشمند را در عرض ۲۰ دقیقه شارژ کند. بنابراین به زودی شاهد شارژرهای بی سیم با سرعتی به اندازه مدل‌های سیم دار خواهیم بود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 15 دی 1399برچسب:, توسط smsreson

ایلان ماسک طرح بلندپروازانه جدیدی برای بازیافت بوستر موشک استارشیپ ارائه کرده که علاوه بر کاهش هزینه ها، انجام عملیات پرتاب را تسریع می کند.

 

او باتوئیتی گفته است که  یک بازوی برج پرتاب موشک که برای مقدمات قبل از پرتاب وسیله نقلیه فضایی استفاده می شود، قادر خواهد بود بوستر را پس از پرتاب بازیافت کند. البته بوستر مذکور که هوی نام دارد، در حال توسعه است که بخشی از موشک استارشیپ خواهد بود.

 

با این روش بازیافت، بوستر موشک به سرعت روی برج پرتاب تغییر وضعیت داده می شود و می تواند در کمتر از یک ساعت یک بار دیگر به فضا پرتاب شود.

 

در حال حاضر اسپیس ایکس مشغول توسعه موشک «سوپرهوی» در مقر بوکاچیکا تگزاس است اما تصمیم دارد پروازهای آزمایشی بیشتری بدون این بوستر عظیم روی استارشیپ انجام دهد.

 

 استارشیپ از دو بوستر سوپرهوی تشکیل شده و قرار است پس از تکمیل ۱۰۰ نفر را همراه خود به فضا ببرد.

 

تاکنون اسپیس ایکس ۳ نمونه از موشک استارشیپ را به فضا پرتاب کرده و به نظر می رسد مشغول بررسی انجام فرایند پرتاب پس از اضافه شدن بوسترها است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 13 دی 1399برچسب:, توسط smsreson

به تازگی ایستگاه های شارژ خودروهای برقی، مجهز به حسگرهایی شدند که پارک غیرقانونی خودروهای بنزینی را ردیابی می کنند و اینکه قابلیت این را دارند که خودروهای بنزینی را جریمه کنند.

به گزارش دیلی میل، به زودی ایستگاه های هوشمند شارژ خودروهای برقی قادر به رصد تخلفات مانند پارک کردن خودروهای بنزینی و صدور جریمه ای تا سقف ۷۰ پوند می شوند.

 

شرکت «AppyWay» حسگرهای مخصوصی برای ایستگاه های هوشمند شارژ خودرو ساخته که قادر به ردیابی خودروهای پارک شده هستند.

 

در حال حاضر مقامات محلی با استفاده از این فناوری می توانند میزان استفاده از شارژرها را ردیابی و به رانندگان خودروهای برقی کمک کنند پورت های شارژ خالی را بیابند.

 

اما خبرنگاران در انگلیس در نظر دارند تا از اطلاعات به دست آمده برای ردیابی خودروهای بنزینی استفاده کنند که بدون اجازه در این اماکن پارک شده اند.

 

هر ایستگاه شارژ هوشمند مجهز به حسگری است که پارک شدن هرگونه خودرویی را ردیابی می کند. این اطلاعات با توجه به فعالیت های ایستگاه شارژ بررسی می شود تا مشخص شود از آن برای شارژ یا پارک غیرقانونی خودرو استفاده شده است یا خیر.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 دی 1399برچسب:, توسط smsreson

یک شرکت ژاپنی ماسکی ساخته است که موجب جوان سازی پوست صورت کاربر می شود.

از گذشته تا ه حال جوان ماندن یکی از آرزو‌های دیرینه مردم بوده است و فرقی ندارد که چه جنسیتی داشته باشی و جوانی افراد بیشتر در صورت آن‌ها نمود پیدا می‌کند. امروزه افراد زیادی هستند که برای جوان سازی پوست صورت خود هزینه‌هایی فراوانی را صرف می‌کنند، از بکارگیری ماسک‌ طبیعی صورت گرفته تا جراحی‌ پلاستیک!

 

اما به تازگی یک شرکت ژاپنی ادعا کرده  که ماسک صورتی ساخته است که کاربردی مشابه دارد و دیگر نیاز نیست افراد صورت خود را به تیغ جراحان بسپارند. به عبارت دیگر این ماسک موجب جوان سازی صورت فرد استفاده کننده از آن می‌شود.

 

بنا به ادعای شرکت ژاپنی «یا_مان» ماسک سلیکونی MedLift با تحریک پوست از طریق ارسال سیگنال و ماساژ صورت موجب جوان سازی پوست افراد می‌شود. این ماسک که شبیه به ماسک نینجا است با دو کنترل الکترونیکی ارائه شده که برای کاربران امکان خاموش و روشن کردن ماساژور الکترونیکی و همچنین حالت‌ها و میزان شدت آن را فراهم می‌کند.

 

در تبلیغ این ماسک آمده که با افزایش سن، سفتی عضلات صورت کاهش می‌یابد، اما مدلیفت آن را خوب و سالم نگه داشته و علاوه بر کاستن هزینه یک جراحی، لیفت صورت موفقیت آمیز را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. کاربر نیاز دارد برای جوان سازی پوست خود روزانه به مدت ۱۰ دقیقه این ماسک را روی صورت خود قرار دهد.

 

گفتنی است؛ این شرکت ژاپنی این ماسک صورت را با قیمت ۲۵۰۰۰ ین (۲۴۰ دلار) روانه بازار کرده است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 دی 1399برچسب:, توسط smsreson

یک الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی که می‌تواند به طور دقیق پیش‌بینی کند کدام کاربران توئیتر اطلاعات نادرست را منتشر می‌کنند، توسط محققان دانشگاه شفیلد    ساخته شده است.

 

تیمی از محققان به سرپرستی دکتر نیکوس آلتراس از دپارتمان علوم کامپیوتر دانشگاه شفیلد، روشی را به کمک هوش مصنوعی برای پیش‌بینی اینکه آیا کاربران شبکه‌های اجتماعی محتوای خبری غیرمعتبر را به اشتراک می‌گذارند یا نه، ابداع کرده‌اند. یافته‌های آن‌ها در مجله PeerJ منتشر شده است. محققان با توسعه روش‌های جدید پردازش زبان، روش‌هایی برای کمک به رایانه‌ها برای پردازش و درک بیش از ۱ میلیون توئیت از تقریبا ۶۲۰۰ کاربر توئیتر را تجزیه و تحلیل کردند. توئیت‌هایی که آن‌ها مطالعه کردند همه توئیت‌هایی بودند که دیدن آن‌ها در بستر رسانه‌های اجتماعی برای عموم در دسترس بودند.

 

کاربران توئیتر به دو دسته تقسیم شدند؛ کسانی که منابع خبری غیرمعتبر را به اشتراک گذاشته‌اند و کسانی که فقط از منابع خبری موثق اخبار را به اشتراک می‌گذارند. این داده‌ها برای آموزش یک الگوریتم یادگیری ماشین مورد استفاده قرار گرفت که می‌تواند به طور تقریبی ۷۹/۷ درصد پیش بینی کند که آیا کاربر در محتوای آینده خود از منابع معتبر استفاده می‌کند یا نه. نتایج حاصل از این مطالعه نشان داد که کاربران توئیتر که اخباری از منابع غیرمعتبر به اشتراک می‌گذارند، به احتمال زیاد در مورد سیاست یا دین توئیت می‌کنند و از مطالب بی‌ادبی استفاده می‌کنند. آن‌ها اغلب توئیت‌هایی با کلماتی مانند لیبرال، دولت، رسانه ارسال می‌کردند و توئیت‌های آن‌ها اغلب به سیاست  مربوط می‌شود.

 

در مقابل کاربرانی که از منابع خبری معتبر اخبار به اشتراک می‌گذارند، اغلب در مورد زندگی شخصی خود مانند احساسات و تعاملات با دوستان خود توئیت می‌کنند. این گروه از کاربران بیشتر در توئیت‌های خود از کلماتی مثل: حالت، می‌خواهم، من، هیجان زده و تولد استفاده می‌کنند. یافته‌های این مطالعه می‌تواند به شرکت‌های رسانه اجتماعی مانند توئیتر و فیسبوک کمک کند تا روش‌هایی برای مقابله با گسترش اطلاعات نادرست در اینترنت ایجاد کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند به دانشمندان علوم اجتماعی و روان‌شناسان کمک کنند تا درک خود را از چنین رفتار کاربر در مقیاس وسیع بهبود دهند.

 

دکتر نیکوس آلتراس، مدرس پردازش زبان در دانشگاه شفیلد گفت: رسانه‌های اجتماعی به یکی از محبوب‌ترین راه‌های دسترسی مردم به اخبار تبدیل شده است، زیرا میلیون‌ها کاربر هر روز به شبکه‌هایی مانند توئیتر و فیسبوک روی می‌آورند تا از اتفاقاتی که در خانه و در سراسر جهان می‌افتد آگاه شوند.

 

با این حال رسانه‌های اجتماعی به عنوان بستر اصلی برای انتشار اطلاعات غیرمعتبر تبدیل شده‌اند که تاثیر زیادی بر جامعه می‌گذارد و می‌تواند بر قضاوت مردم در مورد آن‌چه در جهان اطراف اتفاق می‌افتد تاثیر بگذارد.

 

 به عنوان مثال کاربرانی که اخبار غیر معتبر به اشتراک می‌گذارند، اغلب در مورد سیاست یا مذهب توئیت می‌کنند، در حالی که کسانی که اخبار از منابع خبری معتبر توئیت می‌کنند درباره زندگی شخصی خود آن‌ها است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 5 دی 1399برچسب:, توسط smsreson

به گفته انجمن واردکنندگان موبایل، تغییر شیوه‌نامه رجیستری گوشی‌های مسافری از مهرماه، باعث کاهش چشمگیر واردات مسافری آیفون شده است و اما با وجود این، سوءاستفاده از رویه مسافری هرچند کم، اما همچنان ادامه دارد. 

 

 طرح رجیستری یا شناسنامه‌دار کردن تجهیزات سیم‌کارت‌خور به‌عنوان راهی برای مبارزه با قاچاق مطرح شد که یکی از این راه‌های دور زدن رجیستری چمدانی بود. این افراد با این شیوه گوشی‌های خود را وارد می‌کردند،و از پرداخت ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده معاف بودند. بعد از این جریان، برخی از واردکنندگان غیررسمی و قاچاقچیان گوشی برای استفاده از گوشی‌های قاچاق، از اطلاعات مسافران واقعی استفاده می کردند.

 

گمرک ایران برای جلوگیری از این کار قاچاقچیان،  اعلام کردکه  بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مصوبه ۲۷ مرداد ماه و در راستای جلوگیری از سوءاستفاده از اطلاعات مسافرین ورودی برای رجیستری گوشی تلفن همراه، از ۱۲ مهرماه سال جاری، اظهار و ثبت تلفن همراه مسافران، صرفا در محل مبادی ورودی کشور و پس از احراز هویت دقیق و تشخیص غیرتجاری بودن و طی تشریفات گمرکی در لحظه ورود به کشور انجام و از هرگونه ثبت غیرحضوری تلفن همراه مسافری و بعد از خروج از گمرکات اجرایی مبادی ورودی، توسط مسافران ممانعت می‌شود.

 

در  راستای این بحث، انجمن واردکنندگان موبایل در توییتر نوشت: تغییر شیوه‌نامه رجیستری گوشی‌های مسافری از مهرماه، باعث کاهش چشمگیر واردات مسافری آیفون شده است. اردیبهشت‌ماه ۴۳ هزار دستگاه و آبان‌ماه، ۴۰۰۰ آیفون مسافری وارد کشور شد. که این موضوع نشان میدهد سوءاستفاده از رویه مسافری هرچند کم، اما همچنان ادامه دارد.

 

این انجمن پیش از این عنوان کرده بود: در ۱۲ ماه گذشته، ۱۵.۶ میلیون دستگاه موبایل از طریق دو رویه تجاری و مسافری وارد کشور شد که در همان مدت، ۱۴.۸۵ میلیون دستگاه موبایل توسط مصرف‌کننده ایرانی خریداری و حالا در شبکه فعال است. آبان ماه امسال مجموعا ۹۷۰ هزار دستگاه موبایل وارد کشور شد،‌ در حالی که مصرف موبایل آبان ۹۹۰ هزار دستگاه بوده است.

 

با وجود این، با تشکیل صف‌های طولانی و چندساعته که منجربه معطل شدن مسافران و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی برای  جلوگیری از شیوع ویرووس کرونا شده بود، معاون فنی گمرک بار دیگر با اعلام خبر غیرحضوری شدن فرآیند رجیستری عنوان کرد از تاریخ یک دی‌ماه، ثبت اطلاعات مسافر و مشخصات گوشی تلفن‌های همراه در بدو ورود و قبل از خروج از سالن مسافری پس از اظهار گوشی از سوی مسافر و رویت آن توسط متصدیان گمرکات اجرایی و ثبت اطلاعات آن از طریق بارکدخوان انجام می‌شود و بقیه مراحل غیرحضوری است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 دی 1399برچسب:, توسط smsreson

خرید سورس سامانه پیام کوتاه

25 آذر 1399 111  0  0

 

سورس سامانه پیام کوتاه چیست؟

شرکت ها و افرادی هستند که تمایل به راه اندازی کسب و کار پیامکی با نام اختصاصی خود دارند، حال یک نرم‌افزار تحت وب وجود دارد که این نرم‌افزار در محیط وب یعنی در مرورگرها اجرا می شود و  افراد می توانند با استفاده از این نرم افزار ارسال پیامک که نسخه اصلی آن را سورس  سامانه پیام کوتاه می نامند، آن را خریداری کرده و پنل های کاربری، نمایندگی، و... را ارائه دهند و از این طریق خریدار بدون هیچ گونه دانش فنی یا برنامه‌نویسی خاصی می تواند ارسال و دریافت پیامک تبلیغاتی داشته باشد.

نرم‌افزار سورس  پیامک برای  چه کسانی مفید است؟

مناسب افراد حقیقی و حقوقی که قصد دارند از طریق فروش پیام کوتاه درامد زایی کنند  و یا سازمان هایی که دارای زیر مجموعه هایی هستند و می‌خواهند به زیر مجموعه های خود از طریق پیام کوتاه برخی از مسئولیت ها را ارائه دهند و آنها را مدیریت کنند. همچنین باید به این نکته توجه کرد که داشتن سورس سامانه پیام کوتاه نیازمند این است که یک پرسنل کاربلد و فنی داشته باشد تا در مواقع بروز مشکلات کار با سرور، دیتابیس، پلسک و... را بلد باشد

ویژگی سورس پیام کوتاه

- قابلیت استفاده از نام تجاری مخصوص خود

- نرم افزار به صورت کد شده در اختیار خریدار  قرار می گیرد.

-امکان واگذاری سورس نرم افزار با قابلیت تغییر ظاهر صفحات

- در اختیار قرار گرفتن سورس  به صورت کد باز

-ارائه نمایندگی های مشابه و همچنین متصل شدن به وب سرویس

-سیستم پشتیبانی اختصاصی

-امکان اضافه کردن، امکانات اختصاصی به سورس

-شناسایی شماره موبایل  با هر فرمتی

- امکان تنظیم گروه هایی کاربری مختلف

-امکان تنظیم خط عمومی تبلیغاتی برای همه کاربران یا برخی کاربران خاص

- امکان ثبت درخواست خدماتی کردن خط توسط کاربران و مدیریت خطوط خدماتی

- دسترسی به دیتابیس

-سیستم پشتیبانی اختصاصی

- اضافه کردن و حذف کردن دپارتمان‌های پشتیبانی

- قیمت گذاری خطوط و پیامک به صورت مجزا برای هر اپراتور

- امکان ثبت فیش بانکی

 

شرکت اهورا اطلس فارس با توجه به اینکه دارای سورس سامانه پیام کوتاه می باشد و نرم افزار توسط خود برنامه نویسان شرکت نوشته شده است ، این امکان را دارد که سورس سامانه پیام کوتاه را ارائه نماید ، اما  برای اطلاع از تمامی شرایط و تخفیف های ویژه و همچنین اطلاع از کمترین تعرفه ارسال پیامک و نمایندگی پیام کوتاه به قسمت اخبار سایت ما مراجعه کنید تا در اولین فرصت کارشناسان به سوالات شما پاسخ دهند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 دی 1399برچسب:, توسط smsreson

   

به‌تازگی گروهی از روزنامه‌نگاران هدف پروژه‌ای جاسوسی و پیچیده قرار گرفته‌اند که بر بستر فضای دیجیتال انجام می‌شود. بر‌اساس گزارش جدید خبرگزاری گاردین به‌نقل از منابع آگاه‌، شرکت سیتیزن لب  متوجه شده سودجویانی که از نرم‌افزار شرکت NSO Group با نام کیزمت  استفاده می‌کنند، موفق شده‌اند گوشی آیفون ۳۷ نفر از روزنامه‌نگاران را هک کنند که اکثر آن‌ها اهل کشور الجزایر هستند.

 

گفته می‌شود فرایند هک آیفون روزنامه‌نگاران با سوءاستفاده از آسیب‌پذیری آی‌مسیج انجام شده است که تقریبا یک سال میشد که وجود داشته است  و اپل برطرفش نکرده است.

 

حملات سایبری علیه آیفون روزنامه‌نگاران در دسته‌ی حملات Zero-Click جای می‌گیرد. گفته می‌شود حملات Zero-Click مذکور ردی برجای نگذاشته‌ است و نمی‌توان منبع اصلی‌شان را پیدا کرد. احتمالا در این حملات سایبری، هکرها توانسته‌اند به رمز‌عبور و صدای میکروفون دسترسی پیدا کنند و نکته‌ی عجیب‌تر این است که گفته می‌شود هکرها با دوربین آیفون توانسته‌اند عکس بگیرند.

 

در‌حال‌حاضر، دقیقا مشخص نیست چه انگیزه‌ای در پشت حملات سایبری اخیر بوده است. بااین‌حال به‌نوشته‌ی گاردین‌، در این حملات سایبری از جاسوس‌افزار ساخت یکی از شرکت‌های خصوصی اهل رژیم صهیونیستی استفاده شده و دستور انجام حملات را نیز عربستان سعودی و امارات متحده‌ی عربی صادر کرده‌اند. همچنین، گاردین می‌نویسد حداقل در دو مورد از حملات سایبری، حمله به‌ نیابت از دولت عربستان یا امارات انجام شده است.

 

یکی از قربانیان رانیا دریدی نام دارد که خود را از اعضای تحریریه‌ی خبرگزاری العربی معرفی می‌کند. او می‌گوید اعتقاد دارد جزو اهداف حملات بوده است؛ زیرا ظاهرا پیش‌تر بحث‌هایی درباره‌ی حقوق زنان مطرح کرده است و ارتباطاتی با یکی از منتقدان دولت‌های عربستان و امارات دارد.

 

اپل می‌گوید نمی‌تواند ادعاهای سیتیزن لب را تأیید کند؛ چراکه این حمله‌ی سایبری بسیار هدفمند بوده است و این شرکت همواره کاربرانش را به نصب جدیدترین نسخه‌ی iOS ترغیب می‌کند. 

 

براساس یافته‌ها، چند کشور از ابزارهای NSO Group به‌منظور جاسوسی از مخالفان و منتقدان خود سوءاستفاده می‌کنند. در‌این‌بین، موضوع مهم این است: چگونه این آسیب‌پذیری خطرناک که توانسته دسترسی‌های گسترده‌ای به هکر بدهد، برای مدت‌ طولانی در آی‌مسیج آیفون‌های اپل باقی مانده است، بدون اینکه کسی بفهمد؟

 

در‌حال‌حاضر، مشخص نیست چه کسانی از آسیب‌پذیری آی‌مسیج باخبر بوده‌اند و گوشی‌‌های دیگر هم تحت‌تأثیر حملات قرار گرفته‌اند یا خیر. بااین‌همه‌، کار از کار گذشته و هکرها به هدف خود رسیده‌اند. اکنون بسیاری از روزنامه‌نگاران و فعالان سیاسی نگران امنیت گوشی هوشمندشان هستند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 1 دی 1399برچسب:, توسط smsreson