پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





سامانه پیامک ویژه دانشگاه

27 بهمن 1399 10  0  0

مراکز دانشگاهی یکی از نهادهای مورد توجه و اصلی کشور است و نحوه ارائه خدمات در این مراکز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه خدمات از سوی دانشگاه علاوه بر رضایت دانشجو و اساتید باعث می‌شود افراد زیادی جذب تحصیل در این مراکز شوند. علاوه بر آن ارتباط دانشجو و دانشگاه ارتباطی مداوم است و خدمات مناسب روی عملکرد دو طرف تاثیر گذار است، این ارتباط دو طرفه را می‌توان با پنل اس ام اس شیراز تقویت کرد.

 

اقداماتی که توسط پنل اس ام اس شیراز برای دانشگاه ها انجام می‌شود :

1_ با خرید پنل اس ام اس شیراز میتوانید برای مشاغل مورد نظر، پیامک های انبوه ارسال کنید.

2_ با خرید پنل اس ام اس شیراز میتوانید برای افرادی که سن و جنسیت مشخصی دارند ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید .

3_ با خرید پنا اس ام اس شیراز میتوانید به بانک ‌شماره موبایل سراسر کشور دسترسی داشته باشید.

 

کاربردهای پنل پیامک شیراز برای دانشگاه ها :

1_ اطلاع رسانی دعوت به همکاری و جذب هیئت علمی

2_ اطلاع رسانی از اعلام نمرات دانشجویان

3_ اطلاع رسانی از وضعیت انتخاب واحد و ثبت نام دانشجو

4_ یاد اموری روزهای حذف و اضافه

5_ اعلام تاریخ و زمان برگذاری امتحانات

6_ اعلام وضعیت مالی دانشجو

7_ اطلاع رسانی همایش و کنفرانس ها

8_ اطلاع رسانی به دانشجویان و اساتید از تشکیل شدن یا نشدن کلاس ها

9_ اطلاع رسانی جهت نمایشگاه ها و دفاعیه دانشجویان

10 _ دریافت نظرات دانشجویان و اساتید

 

 

چرا دانشگاه ها باید از سامانه ارسال پیامک استفاده کنند :

در این روزها که دنیای تبلیغات و بیزنس است برای همگان مهم است که تبلیغات برایشان مقرون به صرفه باشد، پس یکی از مقرون به صرفه ترین روش تبلیغات ارسال اس ام اس است که می‌توانید با خرید سامانه پیامکی ارزان از پیامک های رایگان آن استفاده کنید.

حال دانشگاه ها در طول ترم نیازمند اطلاع رسانی های زیادی هستند از جمله عدم تشکیل کلاس،. کلاس های جبرانی و... که اگر بخواهید این اطلاع رسانی ها را انجام دهید نیاز به یک وب سرویس هوشمند دارید تا هم از ارسال اس ام اس ها آسوده خاطر باشید و هم اینکه در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

همچنین علاوه بر اطلاع رسانی برای دانشجویان لازم است که بسیاری از این اطلاع رسانی ها را به اساتید نیز داشته باشید که می‌توانید با خرید یک سامانه پیام کوتاه تمامی این اطلاع رسانی ها را با خیال راحت و بدون دغدغه انجام دهید.

علاوه بر آن سامانه ارسال پیامک برای دانشگاه ها، قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی برای اطلاع رسانی از شروع پذیرش دانشگاه را دارد. چراکه آن دسته از  نمایندگی  پیامک که بهترین باشد مانند پنل پیامک شیراز، بانک شماره موبایل وسیع به تفکیک شهر و استان و گروه سنی را دارند و می‌توانید به شهر و منطقه مورد نظر ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشید.

 

جهت سفارش پیامک رایگان از نمایندگی پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.

09172172039

02128423301


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 بهمن 1399برچسب:, توسط smsreson

ایرانیان ۱۱ ماه سخت و دشوار را پشت‌سر گذاشتند و همچنان ویروس کرونا در فضای کشور می‌چرخد؛ تاکنون سه بار آمار سر به سقف نمودار گذاشت و با همکاری مردم، تلاش کادر درمان و قرنطینه‌های رسمی، هر بار تعداد مبتلایان و جان‌باختگان کاهش یافت و حالا همه اخبار از رسیدن موج شدید دیگری حکایت دارد. در ایران، تاکنون دست‌کم دو نفر بر‌اثر نوع جهش‌یافته ویروس کرونا که به ویروس انگلیسی هم مشهور است، جان خود را از دست دادند و گستردگی جغرافیایی مبتلایان هم حکایت از انتشار این ویروس در کشور دارد. دیروز همچنین مدیر روابط‌عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد ۱۷ بیمار قطعی مبتلا به ویروس جهش‌یافته انگلیسی تاکنون در ایران شناسایی شدند و خطر گسترش سریع این ویروس جدی است.

 

 

مرگ ۸۹ نفر؛ آماری که رو به افزایش دارد

همین دیروز این روند صعودی در آمار بار خود را نشان داد و ۸۹ نفر جان باختند؛ اما تعداد مبتلایان بیشتر از هر آماری میزان گستردگی ویروس جدید را نشان می‌دهد؛ رسیدن آمار ابتلا به بالای هشت هزار نفر. روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دراین‌باره گفت: تاکنون یک‌میلیون‌و‌۵۳۴‌هزار‌و ۳۴ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۹ نفر از بیماران مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان‌باختگان کرونا در ایران به ۵۹‌هزار‌و ۱۱۷ نفر رسیده است. سیما‌سادات لاری با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جان‌باختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر ۲۸ بهمن ۱۳۹۹، بر‌اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت‌هزار‌و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۶۹۰ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک‌میلیون‌و‌۵۳۴‌هزار‌و ۳۴ نفر رسید. سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک‌میلیون‌و‌۳۱۰‌هزار‌و ۸۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین سه‌هزار‌و ۶۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۰‌میلیون‌و‌۱۶۱‌هزار‌و ۴۹۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. لاری گفت: بر‌اساس آخرین تحلیل‌ها، در حال حاضر ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. او درباره شرایط شهرهای کشور هم گفت: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، دشت‌آزادگان، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند. لاری گفت: همه گروه‌های سنی از‌جمله کودکان و نوجوانان در معرض خطر کرونا هستند؛ بنابراین استفاده از ماسک برای محافظت از کودکان ضروری است، البته برای کودکان باید از ماسک‌های مناسب با اندازه صورت استفاده شود. سخنگوی وزارت بهداشت افزود: باید به کودکان آموزش داده شود که تحت هیچ شرایطی ماسک خود را با کسی تعویض نکنند، به بخش جلوی ماسک دست نزنند و برای خارج‌کردن ماسک از بندهای آن استفاده کنند. کودکان باید بیاموزند که در صورت مرطوب‌شدن ماسک، باید آن را در سطل در‌دار بیندازند. او گفت: در‌صورتی‌که کودک اختلال شناختی یا تنفسی یا بیماری نقص ایمنی دارد یا به بیماری‌هایی مثل سرطان مبتلاست، برای استفاده از ماسک حتما باید با پزشک مشورت شود. لاری ادامه داد: اگر کودکان مهارت لازم برای استفاده از ماسک را ندارند، مانند کودکان دچار اختلال تکاملی، ناتوانی یا کم‌شنوایی یا معلولیت، بهتر است به‌جای ماسک از محافظ صورت یا شیلد استفاده شود و محافظ‌های چند‌بار‌مصرف نیز باید هر چند وقت یک‌بار به‌درستی با آب و مواد شوینده شست‌وشو یا با الکل ۷۰ تا ۹۰ درصد ضدعفونی شوند.

 

 

۱۷ مبتلای قطعی به ویروس کرونای جهش‌یافته در ایران

دیروز همچنین رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار تازه‌ای از مبتلایان قطعی ویروس جهش‌یافته در کشور ارائه کرد و گفت: ۱۷ بیمار قطعی مبتلا به ویروس جهش‌یافته انگلیسی تاکنون در ایران شناسایی شدند و خطر گسترش سریع این ویروس جدی است. کیانوش جهانپور روز سه‌شنبه در توضیح این خبر گفت: هفت نفر از این افراد که به‌طور قطعی به ویروس کرونای جهش‌یافته انگلیسی مبتلا شده‌اند، در استان قزوین هستند؛ به همین علت مقررات ویژه‌ای برای شناسایی و کنترل شیوع این بیماری در استان قزوین اجرا می‌شود. او که با ایرنا سخن می‌گفت، درباره این ویروس هم توضیحاتی ارائه داد: ویروس جهش‌یافته انگلیسی سرعت انتقال بیشتری نسبت به ویروس قبلی کرونا دارد؛ به همین علت رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک در اماکن عمومی و پرهیز از هرگونه دورهمی و تجمع بسیار ضروری است؛ زیرا نشانه‌هایی از خطر خیز چهارم کرونا در برخی استان‌ها مشاهده شده که بسیار خطرناک‌تر از خیزهای قبلی کرونا در ایران است. علاوه‌ بر این، دو روز پیش سعید نمکی، وزیر بهداشت نیز به قزوین سفر کرد و با هشدار نسبت‌به خیز جدید کرونا و خطرات نگران‌کننده ویروس جهش‌یافته انگلیسی گفت: اعتقاد ندارم که فقط همین چند مورد از ویروس جهش‌یافته در قزوین وجود دارد. حتما باید جلسات مشترک بین استان زنجان، قزوین، البرز و تهران تشکیل شود و کل این منطقه باید تحت نظارت مستمر باشد و اولین پیک بیماری از هر کجا پیدا شد، باید بلافاصله خاموش شود. او گفت: اولین کاری که برای مقابله با کروناویروس جهش‌یافته در استان قزوین باید انجام دهید، اطلاع‌رسانی گسترده و صحیح به مردم، افزایش تست‌های آزمایشگاهی و ارسال نمونه‌های تست‌ها به تهران برای بررسی جهش‌یافته‌بودن ویروس است. همه اطرافیان بیماران مبتلا به ویروس جهش‌یافته را بیمار مبتلا فرض کنید و تخت‌های بیمارستانی را آماده‌تر کنید. نمکی هشدار داد: راهی که دو هفته با ویروس قبلی می‌رفتید، با این ویروس ۷۲‌ساعته می‌روید. اگر از زمان افزایش موارد سرپایی تا بستری، دو هفته وقت داشتید، در این ویروس ۷۲ ساعت وقت دارید؛ به همین دلیل بیمارستان‌ها را باید کاملا برای هجمه احتمالی ویروس آماده کنید. کانون‌های بیماری را باید زودتر شناسایی و شعله‌های بیماری را در نطفه خفه کنیم. او درباره اسفند پیش‌رو هم گفت: اسفند سختی در پیش خواهیم داشت؛ اگر سخت نگیریم و محکم نایستیم، پایه‌های دستاوردهای به‌دست‌آمده به‌شدت لرزان خواهد شد؛ اگر این ستون‌های سخت‌گیرانه رعایت پروتکل‌ها را محکم نگیریم، اعلام خطر می‌کنم.

 

 

خوزستان در کنترل تیم‌های واکنش سریع

علاوه ‌بر استان قزوین، خوزستان هم این‌روزها در شرایط قرمز کرونا به‌سر می‌برد و نگرانی‌ها درباره میزان شیوع ویروس در این استان افزایش یافته است. درباره وضعیت این استان «حمید سوری»، رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا، با اشاره به آخرین وضعیت اپیدمی کووید‌19 در کشور گفت: به‌دنبال اجرای اقدامات مؤثر در کنترل اپیدمی از‌جمله طرح محله‌محور مقابله با کرونا و همچنین اعمال محدودیت‌های سخت کرونایی، در سه ماه گذشته شاهد روند چشمگیر کاهش موارد ابتلا، بستری و مرگ‌های ناشی از آن بودیم؛ با‌این‌حال متأسفانه شواهد اخیر نشان‌دهنده تحرکات و تغییرات روند اپیدمی در برخی از مناطق کشور است. او که با ایسنا سخن می‌گفت، با بیان اینکه این تغییرات از چند جهت قابل توجه و بررسی است، عنوان کرد: مسئله اول اینکه بروز جهش در ویروس و به‌تبع آن اپیدمی طبیعی بوده و به‌طور مرتب رخ می‌دهد؛ با‌این‌حال برخی جهش‌ها روی قابلیت بیماری‌زایی ویروس، برخی روی شدت بیماری‌زایی و برخی بر هر دو اثرگذار است. در این شرایط طبیعتا جامعه آسیب‌پذیری بیشتری نسبت‌به بیماری پیدا می‌کند. این استاد اپیدمیولوژی با اشاره به راهکارهایی برای پیشگیری از اثرگذاری جهش‌های ویروس بر طغیان اپیدمی در جوامع اظهار کرد: شناسایی سریع کانون‌های آلودگی و واکنش سریع نسبت به کنترل اپیدمی در این مناطق اولین راهکار است. این واکنش می‌تواند با توجه به شرایط اپیدمی از اعمال محدودیت‌های شدید و جدی، یعنی قرنطینه کامل منطقه تا اقدامات ساده‌تر را شامل شود. او شناسایی و رصد نقشه جغرافیایی ویروس‌ با هدف پیشگیری از گسترش ویروس جهش‌یافته را اقدام اساسی بعدی دانست و گفت: در این راستا، باید ورود مسافران از کشورهای درگیر به‌صورت جدی رصد و رهگیری شود و خود مسافران هم باید حداقل تا دو هفته در قرنطینه بمانند و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس جهش‌یافته از حضور در جمع و دید‌و‌بازدید پرهیز کنند؛ ولی متأسفانه این مسئله به‌خاطر ورود بدون نظارت افراد از مرزهای رسمی و غیررسمی و همچنین عدم مراعات قرنطینه از‌سوی مسافران با چالش‌هایی روبه‌رو است. سوری با اشاره به اقدام مهم و اثرگذار سوم،‌ ادامه داد: علاوه‌بر بستن و رصد جدی مرزها، باید ثبت اطلاعات و رصد بیماری‌ها را از ابعاد و جوانب مختلف، یعنی مطب‌های خصوصی، درمانگاه‌ها و حتی گزارش‌های موردی نیروهای مردمی، بسیج و امثال آن گسترش دهیم.

 

 

چگونه  از  بروز  پیک چهارم  پیشگیری  کنیم؟

رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا با تأکید بر اینکه طغیان شدید اپیدمی یا بروز پیک چهارم به وسعت پیک‌های قبلی سرنوشت محتوم کشور نبوده و قابل پیشگیری است، گفت: این مسئله به رفتار مردم و اعمال سیاست‌های کنترلی از‌سوی مسئولان بستگی دارد. او دراین‌باره به تجربیات کشورهایی همچون استرالیا اشاره کرد و گفت: در این کشورها علی‌رغم گزارش موارد ویروس جهش‌یافته طغیانی رخ نداد؛ چراکه توانستند با به‌کارگیری تیم‌های واکنش سریع و شناسایی و کنترل شدید موارد اول، از گسترش اپیدمی پیشگیری کنند. در نتیجه ما نیز می‌توانیم با واکنش سریع نسبت به کانون‌های آلودگی و اعمال اقدامات کنترل، وضعیت را مدیریت کنیم. سوری ادامه داد: تجربه طغیان و خیز اپیدمی بعد از کاهش نسبی آمارها، یک‌بار در اردیبهشت تجربه شد؛ بنابراین کشور هم تجربه آن زمان را دارد و هم اطلاعات، مستندات و تجربیات بین‌المللی را در اختیار دارد؛ بر‌این‌اساس مسئله مهم شکل‌گیری سیاست‌های صحیح و متناسب با شرایط و اعمال اقدامات لازم برای اجرای این سیاست‌هاست. سوری همراهی و همکاری مردم را مهم‌ترین عامل برای توفیق سیاست‌های پیشگیرانه دانست و گفت: اگر تمام تمهیدات و سیاست‌ها به‌درستی اتخاذ شود، ولی مردم کم‌‌توجهی کرده و سایر سازمان‌ها و ارگان‌های اثرگذار همراهی نکنند، احتمال برگشت به شرایط ناگوار اپیدمی بالاست. او با تأکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از‌سوی مردم و همچنین تداوم محدودیت‌ها از‌سوی مسئولان برای پیشگیری از طغیان احتمالی اپیدمی عنوان کرد: مخصوصا بی‌توجهی به مناسبت‌های پیش‌رو مانند سفرها، تعطیلات نوروز و امثال آن می‌تواند احتمال گسترش اپیدمی را تا چندین برابر افزایش دهد. سوری در ادامه با بیان اینکه بی‌‌توجهی به خیزهای ملایم اپیدمی در مناطق مختلف کشور می‌تواند منجر به بروز پیک چهارم کرونا در کشور شود، گفت: با‌این‌حال هنوز در مراحل ابتدایی پیک چهارم قرار داریم؛ در این شرایط، واکنش سریع می‌تواند به موفقیت در کنترل تغییرات پیش‌رو منتهی شده و در مقابل، هر دقیقه تأخیر در اعمال و اجرای اقدامات مؤثر، شرایط را بسیار دشوارتر کرده و طبیعتا بازگشت به شرایط عادی را مشکل‌تر و پرهزینه‌تر خواهد کرد. رئیس تیم واکنش سریع کووید‌۱۹ در وزارت بهداشت در پایان با تأکید بر اینکه شرط اول کنترل اپیدمی مراعات مردم است، توصیه کرد: برای غلبه بر ویروس کرونا باید هوشیاری خود را بیشتر کرده و مسئله را جدی‌تر بگیریم؛ چراکه کنترل اپیدمی‌هایی مانند کووید‌19 بسیار سخت و پرهزینه بوده، ولی کوچک‌ترین بی‌احتیاطی و کم‌توجهی می‌تواند وضعیت را بسیار نگران‌کننده کند. یادمان باشد که در همین چند ماه گذشته وضعیت اپیدمی در کشور چقدر وخیم بود و بدانیم که همچنان این استعداد در جامعه وجود دارد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 بهمن 1399برچسب:, توسط smsreson

چرا پیام رسون شیراز بهترین سامانه پیامکی است

23 بهمن 1399 11  0  0

با تایپ سامانه پیامکی در جستجوی گوگل، متوجه خواهید شد که چقدر سامانه پیامکی مختلفی وجود دارد که هر کدام خود را به نوعی معرفی کرده اند. و شما مخاطب عزیز حق دارید که سر در گم شوید.

حال برای انتخاب یک سامانه پیامکی که بتواند نیاز شما را برآورده کند لازم است که زمانی را صرف کنید و در مورد مشخصات شرکت های ارائه دهنده تحقیق کنید تا بهترین بهترین را متناسب با کار خود انتخاب کنید.

 

در این بین هستند شرکت هایی نظیر پنل پیامک شیراز که با ارائه متفاوت ترین و کاملترین پکیج ها می‌توانند نظر اکثر مخاطبان را به خود جلب کنند و به همین دلیل است که پیام رسون را یکی از بهترین پنل پیامک شیراز معرفی کرده اند.

در این صفحه براع اطلاع رسانی به کاربران تمامی امکانات و قابلیت های منحصر به فرد سامانه پیامک شیراز را بررسی خواهیم کرد.

 

1_ سی روز بازگشت وجه در صورت عدم رضایت :

با خیال راحت خرید کنید چراکه سامانه پیام کوتاه شیراز با تضمین وجه تا 30 روز این اطمینان را به شما می‌دهد که در کار خود ماهر است و شما در صورت هرگونه نارضايتي میتوانید درخواست عودت وجه کنید.

2_ فعالسازی آنی به محض خرید :

به همین سادگی مانند آب خوردن خرید کنید تا رمز عبور و نام کاربری را برای شما ارسال کنیم تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شود و ارسال پیامک تبلیغاتی خود را انجام دهید و از خدمات سامانه اس ام اس شیراز لذت ببرید.

3_ عدم نیاز به هیچ خدماتی خارج از سامانه :

تمامی امکانات برای ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامک شیراز موجود است و شما را بی نیاز از خارج مجموعه می‌کند.

4_ ثبت نام دوره آموزشی :

برای جلب رضایت بیشتر کاربران، علاوه بر بازگشت وجه، می‌توانید به صورت آزمایشی نیز ثبت نام کنید و با خیالی آسوده خرید خود را قطعی کنید.

5_ قابلیت ارتقاء :

با ارسال اس ام اس تبلیغاتی آنچنان میتوانید جذب مشتری کنید که شاید لازم باشد برای ارتقا دادن به پنل اس ام اس خود اقدام کنید. شما با اطمینان به پیام رسون آسوده خاطر باشید.

6_ مشاوره رایگان :

تیم تبلیغات پیامکی شیراز اس ام اس به شما کمک می‌کند تا با توجه به کسب و کارتان بهترین پنل اس ام اس را تهیه کنید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را با کمترین تعرفه پیامک داشته باشید.

7_ تعرفه مناسب :

یک خرید لذت بخش زمانی است که با کمترین هزینه بتوانیم بهترین کیفیت را داشته باشیم. در نمایندگی پیامک شیراز هر دو با هم امکان پذیر است.

8_ سرور قابل اطمینان :

ما با راه انداری سیستم SSL امنیت را به طور کامل برقرار کرده ایم. همچنین با ماژول طراحی شده توسط کاربران، به محض ورود به پنل اس ام اس خود، پیامک به صاحب پنل ارسال شده و از هرگونه سوءاستفاده ای جلوگیری میکنیم.

9_ ارسال لینک :

با وجود انواع خطوط در نمایندگی اس ام اس شیراز میتوانید بدون هیچ مشکلی، لینک مورد نظر خود را ارسال کنید.

10_ ویدئو آموزشی :

ما برای شما ویدئو آموزشی را به صورت تفکیک شده ارسال میکنیم تا در صورت وجود مشکل به آن رجوع کنید.

11_ ارسال پیامک آنی وب سرویس :

جهت ارسال پیامک از طریق وب سرویس مانند کد احراز هویت سایت و ارسال پیامک سیستمی، این قابلیت وجود دارد که پیامک شما در کمتر از 5 ثانیه ارسال شود.

 

ما به دنبال رابطه ای دو طرفه هستیم و از جانب خودمان بهترین را ارئه می‌دهیم و به خود میبالم که تا به امروز تمامی کاربرانی که به نمایندگی پیام کوتاه شیراز مراجعه کرده اند، راضی بوده و این موضوع باعث شده تا هر روز بهتر از دیروز مان باشیم.

 

جهت خرید سامانه ارسال پیامک شیراز اینجا را کلیک کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 بهمن 1399برچسب:, توسط smsreson

 محمود کریمی گوینده مشهور و صدای ماندگار هشت سال دفاع مقدس و گوینده خبر تاریخی فتح خرمشهر، اینک بعد از ۳۲ سال از پایان جنگ تحمیلی بار دیگر با حضور در مستند «ماسک» به نویسندگی و کارگردانی محمد دیندار، متنی حماسی را در ستایش مدافعان سلامت قرائت کرده و فداکاری کادر درمانی را در راستای رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس برشمرده است.

 

کریمی همچنین طی گفتگویی در مستند ماسک، فداکاری پزشکان، پرستاران، کادر درمانی، نیروهای مردمی و خبرنگاران و مستندسازان را ملهم از فداکاری و ایثار مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس دانسته و گفته است: مردم ما و کادر درمانی کشور در جریان کرونا نشان دادند که از همان روحیه ایام دفاع مقدس برخوردارند و اگر قرار است کاری حماسی و تبلیغی در این باب صورت گیرد، باید با همان نگاه حماسی دفاع مقدس باشد.

 

مستند «ماسک» محصول شبکه مستند و به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد دیندار ساخته شده و از پرداختی حماسی و چالشی برخوردار است و ضمن به تصویر کشیدن فداکاری و تلاش کادر درمانی و نیروهای مردمی، با نگاهی آسیب شناسانه به ضعف‌های سیستم درمانی کشور نیز در این ماجرا پرداخته است.

 

این مستند در پی این پاسخ است که چگونه می‌توانستیم در بحران کرونا بهتر عمل کرده و از میزان آسیب دیدگان کاسته و چه درس‌هایی باید برای آینده بیاموزیم.

 

در مستند «ماسک» جمعی از چهره‌های مشهور پزشکی، دانشگاهی، سیاسی، اجرایی و فرهنگی کشور حضور دارند.

 

مستند «ماسک» در ساعت ۱۹ چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه و در آستانه اولین سالگرد اعلام‌شیوع کرونا در ایران، از شبکه مستند روی آنتن خواهد رفت.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 25 بهمن 1399برچسب:, توسط smsreson

سامانه ارسال اس ام اس قبض برق

16 بهمن 1399 7  0  0

این روزها ارسال پیامک برای ادارات مختلف، یک ابزار کارآمد در دستور کار است.

در این مقاله قصد داریم در مورد ارسال پیام کوتاه اداره برق برای اطلاع رسانی از هزینه برق به مردم، بپردازیم.

 

شاید با دانستن اینکه ارسال پیام کوتاه به عنوان یک امکان اطلاع رسانی فقط توسط شرکت برق توانسته موجب صرفه جویی هزار میلیاردی حفظ محیط زیست باشد، شما را شگفت زده کند. اما این یک واقعیت است که هر اداره یا شرکتی که دارای سامانه ارسال اس ام اس باشد علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خود می‌تواند به حفظ محیط زیست نیز کمک کند.

چراکه در سال‌های قبل یکی از دغدغه های مراکز و شرکت هایی که باید قبض های مختلف را صادر می‌کردند یک مشکل بود و رساندن آن به دست مردم و مطلع کردن آنها مشکل دیگر.

امروزه برای شرکت ها و اداره هایی که باید قبض صادر کنند، امکاناتی  فراهم آمده که می‌توانند با کمترین تعرفه و هزینه افراد را از وجود قبض ها مطلع سازند.

 

آموزش سه روش برای حذف قبوض کاغذی برق :

1_ در روش اول اینگونه است که، ماموران قرائت کنتور بعد از مراجعه به منازل، از آن‌ها درخواست شماره تلفن همراه را کرده تا آن را در سامانه ثبت کند. در این صورت از ماه بعد هزینه های برق ماهانه ی منزل شما توسط سامانه پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد و یا در برخی مواقع این اطلاع رسانی می‌تواند توسط اپراتور پیام صوتی انجام شود.

2_ آموزش دوم بدین صورت است که سر شماره ای اعلام شده که مشتریان با ارسال شماره شناسه اشتراک خود،. اطلاعاتشان در سامانه پیامک، ثبت خواهد شد و پس از آن قبوض خود را به شکل پیامک دریافت می‌کنند.

3_ در روش سوم مشترکین با مراجعه به سایت 39 شرکت توزیع در سراسر کشور می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند.

 

این سه روش بسیار ساده که از سوی شرکت برق و مشترکین آن انجام می‌شود باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها می‌شود.

شرکت برق استان‌ها، شهرها و دهیاریها و بخش داری ها می‌توانند با خرید نمایندگی پنل پیامک، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های خود در حفظ محیط زیست نیز شریک باشند.

شرکت اهورا اطلس فارس با داشتن پر سرعت ترین سامانه پیام کوتاه برای شریک شدن در حفظ محیط زیست قصد دارد تا ارزان ترین پنل پیامک ایران را در اختیار شرکت برق قرار دهد.

 

جهت فعالسازی ارزان ترین پنل پیام کوتاه از سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید.

09172172039

02128423301


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 بهمن 1399برچسب:, توسط smsreson

ارسال پیامک با شماره مجازی

11 بهمن 1399 6  0  0

خیلی از مردم فکر می‌کنند که این روزها دیگر از سامانه ارسال اس ام اس استفاده نمی شود، اما باید این نکته را خاطر نشان کرد که بیشتر اطلاعات حساس همانند جزئیات بانکداری، رمزعبور opt و غیره هنوز از طریق ارسال اس ام اس  انجام می‌شود. اما در این ما بین یک مسئله باعث درگیری  ذهن انسان می شود، آن هم این است که شما به هر کسی که پیامک ارسال می کنید به طور خودکار شماره خود را به آن شخص داده اید و شاید دلتان بخواهد بدون اینکه اطلاعات شخصی شما به اشتراک گذاشته شود بتوانید پیامک ارسال کنید.

باید به  شما این مژده را بدهم که  این عمل در واقع ممکن است و تعداد زیادی از سایت ها از جمله اهورا اطلس فارس هستند که می توانند به شما سرویس های پیام رسانی با شماره مجازی را ارائه دهند.

شماره مجازی چیست :

شماره مجازی در واقع یک شماره تلفن است که وجود حقیقی نداشته ولی در عین حال می تواند بسیاری از امکاناتی که یک شماره تلفن واقعی در اختیار کاربران خود قرار می دهد را ارائه دهد.

به زبان ساده تر شماره مجازی یکی از امکاناتی است که با استفاده از آن می توانید بدون داشتن سیم کارت از شماره تلفن همراه  بهره مند شوید. این شماره تلفن بسته به نوع سرویسی که از آن استفاده می‌کنید دارای امکانات متفاوتی از جمله توانایی ارسال و دریافت پیامک، توانایی برقراری تماس و غیره هستند.

عمچتین اگر شما دارای یک شماره مجازی باشید میتوانید به سادگی و بدون داشتن سیم کارت از یک شماره تلفن همراه مربوط به یک کشور دیگر هم  استفاده کنید. معمولا اکثر شرکت های ارائه دهنده این خدمت یک شماره را به  طور رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا کاربران بتوانند از سرویس شماره مجازی رایگان بهره مند شوند.

کاربرد شماره مجازی:

- ایجاد همزمان چند اکانت متفاوت در شبکه‌های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی

- امکان تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور و دریافت و ارسال پیام کوتاه

- به دلیل اعمال فشار ناشی از تحریم بسیاری از وب سایت ها و شرکت ها از ارائه خدمات به افراد ایرانی خودداری می کنند، شما با این شماره مجازی می توانید از خدمات آنها استفاده نمایید.

نحوه فعالسازی شماره مجازی :

شرکت اهورا اطلس فارس به شما این امکان را می‌دهد که با عضویت در نمایندگی پنل پیام کوتاه بتوانید شماره دلخواه خود  داشته باشید. در این رنج می توانید ۷ رقم را به صورت دلخواه انتخاب کنید. به زبان ساده تر به شما یک پنل اس ام اس رایگان داده میشود و با خرید شارژ به میزان دلخواه ارسال اس ام اس به کد پستی، ارسال اس ام اس منطقه ای و غیره با کمترین تعرفه ارسال اس ام اس را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

 جهت فعالسازی ارزان ترین پنل پیامک خود از نمایندگی سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید .

09172172039

02128423301


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 بهمن 1399برچسب:, توسط smsreson

معاون مبارزه با سرقت وسایل جانبی خودرو، پلیس آگاهی تهران  از دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو در گشت زنی های انتظامی پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهم به ۵۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

 

سرهنگ کارآگاه سیدشمس الدین میرزکی اعلام کرد : اواخر دی ماه امسال کارآگاهان گشت انتظامی پلیس آگاهی تهران هنگام گشت زنی در محدوده پاسگاه "نعمت آباد" به یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مظنون شدند که پس از استعلام پلاک انتظامی آن مشخص شد خودرو سرقتی است و سابقه ثبت سرقت دارد.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و در یک عملیات تعقیب وگریز وی را  دستگیر و خودروی مسروقه را توقیف کردند، گفت: در بازرسی از داخل خودرو تعدادی مدارک هویتی از قبیل کارت ملی، شناسنامه، بیمه نامه، کارت بانکی و یک دستگاه پخش خودرو کشف شد و متهم به سرقت اموال مکشوفه اعتراف کرد.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: متهم برای تحقیقات تخصصی در اختیار اداره بیستم قرار گرفت و با بررسی پیشینه کیفری وی  مشخص شد، یکی از سارقان حرفه ای است و پیشتر ۹ مرتبه به جرم سرقت منزل، کیف قاپی، سرقت خودرو، زورگیری و سرقت داخل خودرو روانه زندان شده و از  ۱۴ سالگی سرقت را شروع کرده است.

وی توضیح داد: متهم در تحقیقات پلیسی اظهار کرد که در تیرماه امسال از زندان آزاد شده و پس از سرقت خودرو و چندین پلاک در محدوده شرق تهران پرسه زنی می کرده و با شناسایی خودرو و سرقت اموال داخل آن، اموال مسروقه را  در محدوده جنوب تهران به افراد عبوری می فروخته و پول حاصله را صرف تهیه مواد مخدر و هزینه زندگی می کرده.

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، میرزکی در پایان با اشاره به اینکه متهم به ۵۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو معترف شده است، گفت: تاکنون ۸۰  تن از مالباختگان شناسایی شده اند و متهم با صدور قرار قانونی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 11 بهمن 1399برچسب:, توسط smsreson

نسل جدید کیا اسپرتیج تقریباً آمادهٔ رونمایی است ولی سازندهٔ کره‌ای تاکنون اجازه نداده طراحی آن لو برود.

 

اما باز هم  تصاویر جاسوسی زیادی از این خودرو منتشر شده که ایده‌ای از آنچه خواهیم دید را به ما می‌دهد و خوشبختانه وب‌سایت روسی کیا  نیز بر اساس این تصاویر اقدام به طراحی رندرهایی نزدیک به واقعیت کرده است. با این رندرها می‌توانیم به‌طور واضح طراحی نسل جدید اسپرتیج را پیش از آنکه رسماً در آوریل امسال رونمایی شود ببینیم و هیجان زده نشویم. این تصاویر اخیر و همین‌طور این رندرها نشان می‌دهند که کراس‌اوور کامپکت کیا مثل پسرعمویش هیوندای توسان، یک خانه‌تکانی اساسی را در طراحی بیرونی خود تجربه کرده است و هیچ شباهتی به نسل کنونی نخواهد داشت.

 

 

 

در جلوی خودرو چراغ‌هایی بسیار منحصربه‌فرد طراحی شده که جلوپنجرهٔ بزرگی آن‌ها را به هم متصل کرده است. بااین‌حال نمی‌توان گفت این رندرها صد درصد درست هستند چون همان طور که گفته شد خود شرکت از لو رفتن جلوگیری کرده است  و تنها زمان نشان خواهد داد که آیا کیا واقعاً قصد دارد در اسپرتیج جدید از چنین طراحی جسورانه‌ای استفاده کند یا نه. در عقب خودرو نیز چراغ‌های افقی جدید کار شده که توسط یک نوار باریک ال ای دی  به هم متصل شده‌اند و تا حدودی به چراغ‌های کوپرا فورمنتور شباهت دارند.

 

 

 

نسل جدید کیا اسپرتیج در پلت‌فرم و قوای محرکه با هیوندای توسان جدید مشترک خواهد بود که این یعنی باید انتظار ارائهٔ موتورهای مختلفی را برای پوشش دادن نیازهای همهٔ خریداران داشته باشیم. به‌احتمال‌زیاد، برای این کراس‌اوور جدید علاوه بر پیشرانه‌های بنزینی آشنا، گزینه‌های هیبریدی هم ارائه خواهد شد. اسپرتیج که برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ معرفی شد، آغازی بر ورود کیا به بخش شاسی‌بلندها بود. خانوادهٔ محصولات بلندقامت کیا تا به امروز بسیار گسترش یافته و هم‌اکنون در همهٔ سگمنت‌ها لااقل یک نماینده دارد. در طول این سال‌ها اسپرتیج نیز به‌عنوان یک کراس‌اوور شایسته به بلوغ رسیده و در آیندهٔ نزدیک با نسل جدید خود موفقیت مدل پرچم‌دار تلوراید را ادامه خواهد داد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 بهمن 1399برچسب:, توسط smsreson

در دولت ترامپ جنگی تجاری بین چین و آمریکا وجود داشت ،و ترامپ  کاخ سفید با ثبت بزرگ‌ترین کسری تجاری تاریخ این کشور از صحنه خارج می‌شود.

 

«ساوت مورنینگ هرالد» در گزارشی به بررسی روابط آمریکا و چین در دوره ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا و چشم انداز این روابط در دوره ریاست جمهوری آتی این کشور پرداخته است.

گزارش با اشاره به سالروز امضای «فاز یک» قرارداد تجاری میان «پکن» و «واشنگتن» که جنگ تجاری دولت ترامپ با چین را متوقف کرد، نوشت، برخلاف باور ترامپ، جنگ‌های تجاری نه خوب هستند و نه پیروزی در آنها آسان است؛ این امر را می‌توان در خروج ترامپ از کاخ سفید با ثبت بزرگ‌ترین کسری تجاری تاریخ آمریکا همزمان با ثبت رکورد مازاد تجاری سالانه چین علی رغم شیوع بیماری کرونا دید.

این گزارش می‎گوید، سیاست ترامپ در قبال چین احتمالا خصمانه‌ترین رییس جمهور آمریکا از زمان اوج گیری جنگ سرد در دهه ۱۹۶۰ بوده است.

این رویکرد خصمانه بیشترین آسیب را به اقتصاد آمریکا زده و سبب افزایش واردات جهانی از چین شد.

ضمن اینکه ۲۴۵ هزار شغل در آمریکا به دلیل این رویکرد از دست رفتند.

نویسنده گزارش با اشاره به گسترش جنگ اقتصادی ترامپ علیه چین به حوزه‌های دیگر مانند سیاسی، به روند استفاده واشنگتن از ابزار تحریم علیه پکن پرداخت و نوشت، در حال حاضر بیش از ۳۵۰ شرکت و فرد چینی تحت تحریم‌های آمریکا قرار گرفته اند اما آن چه که اهمیت دارد، تداوم این چالش برای دولت بعدی آمریکاست.

به اعتقاد نویسنده، بایدن که باید با طیف گسترده‌ای از چالش‌های موروثی ترامپ در عرصه داخلی مواجه شود، وعده حل و فصل بحران تجاری با چین را داده است اما از هر زاویه‌ای که به این مسئله بنگریم، بایدن باید از جنگ تجاری بی چارچوب علیه چین که تاثیرات اقتصادی منفی برای آمریکا به دنبال داشته، از طریق رایزنی با متحدان سنتی خود اقدام کند.

نویسنده در بخش پایانی پیشنهاد می‌دهد، بایدن ضمن کنار گذاشتن رویکرد یکجانبه گرایی ترامپ، روابط تجاری خود با چین را عادی کرده و در سایر مواردی که با این کشور اختلاف دارد، با همکاری متحدان سنتی خود اقدام کند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 4 بهمن 1399برچسب:, توسط smsreson

امروز  اول بهمن ماه سال 99، رییس سازمان صداوسیما در دیداری که با برخی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی داشت، به شرح برخی وقایع پرداخت و توضیح داد: «عده‌ای می‌گفتند صداوسیما باید مستقل شود و از راه‌های مختلف هزینه‌هایش را تأمین کند؛ هرچند موظفیم امسال ۲۷۰۰ میلیارد تومان از محل آگهی‌ها درآمد کسب کنیم تا بتوانیم برنامه بسازیم، اما ما خودمان را رسانه توسعه‌محور و پیشرفت‌مدار می‌دانیم و مبنایمان کسب درآمد نیست؛ بلکه کارهای کلان فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در دستور کار ماست.»

 

رقم ۲۷۰۰ میلیاردی کسب درآمد از محل آگهی های بازرگانی توسط سازمان صداوسیما در حالی به عنوان موظفی این رسانه برای امسال پیش بینی شده است که احسان قاضی‌زاده‌هاشمی، عضو شورای نظارت بر صداوسیما پیشتر در گفت وگوهایی مجزا، این رقم را در سال ۹۸، دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و در سال ۹۷ هم حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده بود.

 

او همچنین وقتی در برابر سوالی که از او شد که چگونه بر درآمد سازمان صداوسیما از طریق آگهی‌های بازرگانی نظارت می شود، توضیح داد که «در پایان سال مالی سازمان، بررسی‎ها را انجام می‌دهند.»

 

اما در حالی به صداوسیما اجازه داده شده که امسال ۲۷۰۰ میلیارد تومان از هزینه های خود را از محل پخش آگهی بازرگانی تامین کند که حجم بالای تبلیغات اعم از تبلیغ کالاهای مضر و غیرضروری و مواردی دیگر همچون   حضور اسپانسرها در برنامه ها (که مدتی است به محتوا هم ورود کرده اند،)  را دارا بوده است.

 

در همین راستا، یک استاد ارتباطات با انتقاد از حجم بالای آگهی‌های بازرگانی در تلویزیون، تاکید می‌کند که راه‌های جدیدی برای کسب درآمد در صداوسیما ایجاد شود و در شیوه درآمدزایی بازنگری کنند.

 

امیدعلی مسعودی درباره وضعیت تبلیغات در تلویزیون به ایسنا گفته است: حجم آگهی‌های بازرگانی از حد استاندارد افزایش یافته و این مساله یک ایراد است. از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا دوره سازندگی آگهی در تلویزیون پخش نمی‌شد یا حجم آن کم بود. بیشتر آگهی‌های تلویزیون حالت تهییج و بسیج برای کارهایی داشت که در طول انقلاب انجام می‌شد. اما متاسفانه بعد از دوره سازندگی به تدریج با گسترش تعداد شبکه‌های تلویزیونی، افزایش نیرو و تاسیسات جدید رو به رو شدیم که طبیعتا صداوسیما نمی‌توانست به بودجه‌ای که مجلس تخصیص می‌داد، بسنده کند به همین دلیل از درآمدی که از تبلیغات حاصل می‌شد، بهره می‌برد.

 

او به حرف هایش اضافه کرده است، «اقتصاد باز و لیبرالی که عرصه رقابت است به تبلیغ توجه دارد که البته با اهداف انقلاب که فرهنگی است، سازگاری ندارد.»

 

مسعودی با بیان اینکه «تبلیغ کالاهای غیراستاندارد و خارجی به دلیل این که بازار تولیدات داخلی ما را از بین می‌برد، ممنوع است و معمولا صدا و سیما این مساله را رعایت می‌کند» در عین حال گفته است: «برخی آگهی‌ها خلاف موازین اسلامی است؛ مثل قرعه‌کشی‌ها در اپلیکشن‌های صدا وسیما. زیرا به فردی چند میلیون جایزه می‌دهند بدون اینکه نماینده دادستانی و نماینده افرادی که پول دادند، حضور داشته باشند. کشیدن رسانه ملی به این عرصه‌ها چهره خوبی از صداوسیما ترسیم نمی‌کند و بسیاری از مردم که برنامه‌های تلویزیون را می‌بینند اعتمادشان کم می‌شود. چون صداوسیما رقیب داخلی ندارد؛ بنابراین بخشی از مخاطبان آن به سمت رسانه‌های خارجی می‌روند.»

 

به اعتقاد این استاد ارتباطات «در صداوسیما باید تجدید مهندسی شود و راه‌های جدید برای کسب درآمد ایجاد شود؛ البته بخشی از این هزینه درآمد به مدیریت بستگی دارد و باید در شیوه هزینه درآمد بازنگری شود تا مشکل هم برطرف شود.»

 

بر اساس این گزارش، هر ساله در کنار بودجه ای که لازم است از طریق تبلیغات تامین شود، بخشی از بودجه صداوسیما را هم دولت تعیین و به مجلس ارائه می کند.

 

رقم پیشنهادی دولت برای بودجه صداوسیما در سال ۱۴۰۰ معادل ۲۶۱۹ میلیارد تومان است که با رشد قابل توجهی نسبت به سال های گذشته همراه بوده است.

 

در بودجه اختصاص یافته به سازمان صداوسیما در سال آینده، رشدی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان را شاهد هستیم که برای تولید و پخش برنامه در شبکه های سراسری، استانی و برون مرزی و همچنین بخش های خبری، فنی و فعالیت در فضای مجازی در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ هم مقرر شده است که در صورت لزوم تا سقف ۱۵۰ میلیون یورو از منابع ورودی صندوق توسعه ملی در اختیار صداوسیما قرار گیرد


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 1 بهمن 1399برچسب:, توسط smsreson