پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





های مختلف در این کانال ما را دنبال و کار کنید، از بازرس

 کانال استفاده کنید.

ایجاد وساختن ربات تلگرام

1.برای ایجاد و ساختن یک ربات جدید تلگرام به سایت father Bot یا پدر بوت مراجعه کنید.

ساخت یک ربات تلگرامی جدید با استفاده از Bot Bot.

ارسال کد دستوری

2.برای ایجاد یک ربات جدید تلگرام دستور / newbot را ارسال کنید.

بعد از ارسال کد دستوری فوق سیستم از شما یا نام میخواهد.

3.یک نام دوستانه را به Bot father یا پدر بوت و تلگرام  بدهید.

مثل:crazy frog

حال ازشما یک نام کاربری میخواهد، توجه داشته باشید که نام کاربریتان باید با ربات تمام شود.

Crazy frog rob

 

4.نام کاربری را مشخص کنید.

به  سیستم برای امنیت و ایمنی ربات خود  یک نام کاربری منحصر بفرد بدهید.

. شما می توانید ربات خود را با تایپ کردن نام کاربری آن در نوار جستجو یا پیروی از یک لینک در این فرمت پیدا کنید:

http://t.me/YourBotUsername.

BotFather به شما یک علامت ربات یا رمز ورود برای استفاده در برنامه خود می دهد. لطفا رمز خود را

 برای خود حفظ کنید تا هیچ کس به ربات شما دسترسی نداشته باشد و ربات شما را کنترل کند. برای

مثال: این یک نمونه از کد ورود یا پسورد است.

123456789: some_random_generated_alphanumeric_HdjU8371JHnwu7

 

سفارشی کردن ربات شما

پس از مدت زمانی که با ربات خود کار می کنید، ممکن است احساس کنید که ربات شما توخالی است. هیچ تصویر نمایشی و هیچ متن وجود ندارد که توضیح دهد ربات شما قادر به انجام  چه کاری است. فقط به

BotFather رجوع کنید و این دستورات را ارسال کنید:

 

لذت ارسال پیام کوتاه ارزان ، کارت ویزیت الکترونیک ،طراحی ربات تلگرام ، ربات فروشگاهی

 

1. / setname : برای تغییر نام ربات .

2. / setdescription : برای تغییر توضیحات ربات شما. این همان چیزی است که وقتی کسی برای اولین

بار با ربات خود گپ را باز کرد، نوشته شده است.

3. / setabouttext:  برای تغییر اطلاعات ربات. این در مورد صفحه یا پیش نمایش /

توضیحات پیوند نشان داده می شود زمانی که ما لینک عمومی را به اشتراک بگذاریم.

4. / setuserpic : برای تغییر تصویر پروفایل ربات.

5. / :setcommands  اگر می خواهید یک دستور خاص برای ربات خود اضافه کنید.

6. /  :deletebot اگر شما حس میکنید ربات به شما خیانت میکند  و دیگران  به آن دسترسی دارند میتوانید آن را حذف  کنید.

 

هدف ما( سامانه پیامک پیام رسون ) ایجاد حس خلاقیت وانتخاب خوب در زمان مناسب است.


ادامه مطلب


پایگاه آمریکایی تحلیل کرد؛

۳ دلیل که تبعیت عراق از تحریم‌های آمریکا علیه ایران را ناممکن می‌کند

 

 

پایگاه خبری-تحلیلی آمریکایی با اشاره به سخنان نخست‌وزیر عراق درباره تبعیت از تحریم‌های آمریکا علیه ایران ۳ دلیل اقتصادی برای به صرفه‌تر بودن نقض این تحریم‌ها را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حیدر العبادی»، نخست‌وزیر عراق چند روز پیش گفته بود که او مخالف تحریم‌های دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران است، اما برای حفاظت از منافع ملی کشورش به آنها پایبند خواهد ماند؛ اما آیا تبعیت از تحریم‌های آمریکا، ضد منافع ملی عراق نخواهد بود؟  

این سوالی است که پایگاه خبری-تحلیلی «پولیتیکو» در تحلیلی با عنوان «تحریم‌های ترامپ علیه ایران در عراق آثار منفی دارند» به آن پرداخته است. رسانه آمریکایی نوشته تنها یک هفته بعد از سخنان العبادی، واقعیت هویدا شده است. 

وزارت خارجه عراق یک روز پس از اظهارنظر العبادی در بیانیه‌ای با ستایش اقدامات و موضع ایران در قبال عراق، از جامعه جهانی خواست تا با فشار به آمریکا، مانع تحریم‌های ضد ایرانی شود. بسیاری از دیگر گروه‌های سیاسی در عراق هم سخنان العبادی را محکوم کرده و از آن فاصله گرفتند. 

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق روز چهارشنبه در دیدار با سفیر آمریکا در بغداد گفت بغداد تحریم‌ها علیه ایران را مردود می‌داند. 

وی گفت: «عراقی‌ها سیاست تحریم و گرسنه نگه داشتن ملت‌ها را مردود می دانند. این سیاست‌ها نتایج منفی بسیاری بر امنیت و ثبات خاورمیانه در پی دارد در حالی که وجود هر دو عنصر برای تحقق مطالبات ملت های این منطقه ضروری است.»

وی با اشاره به آثار منفی تحریم ها بر زندگی مردم ایران افزود: «بازتاب های منفی این تحریم ها متوجه ملت عراق که روابط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی وسیعی با ایرانیان دارند نیز خواهد شد».

 

پولیتیکو بعد از نقل سخنان العبادی نوشته است: «اما یک هفته بعد، واقعیت‌ها عیان شده‌اند و بسیاری از مقام‌های عراقی از بغداد خواسته‌اند روابط تجاری با تهران را حفظ کنند.»

رسانه آمریکایی در توضیح درباره دلیل این موضوع نوشته است: «دلیل این موضوع این است که عراق که ۱۴۵۸ کیلومتر با ایران مرز مشترک دارد، ممکن است آسیب بدی از تحریم‌ها ببیند. عراق برای تمام مایحتاج خود از گاز گرفته تا برق، آب و مواد غذایی به همسایه شرقی‌اش وابسته است.»

به نوشته پولیتیکو، تحریم‌ها نه تنها در عراق بلکه در ایالات متحده هم بازی دو سر باخت محسوب می‌شود، زیرا آمریکا که هنوز ۵۲۰۰ نیرو در عراق دارد، کار را به اینجا رسانده است: وابستگی عراق به تجارت و خدمات عمومی ایران، تا اندازه زیادی به دلیل حمله آمریکا به این کشور در سال ۲۰۰۳ است. 

رسانه آمریکایی با خاطرنشان کردن اینکه اردن به عنوان کشور هم‌جوار عراق از تحریم‌های بین‌المللی علیه این کشور بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۳ معاف شده، نوشته است: «بنابراین، معاف کردن عراق از تحریم‌ها علیه ایران، اقدامی مسبوق به سوابق قوی است.»

«هیثر ناوئرت»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری سه‌شنبه شب تهدید کرد دولت عراق در صورت عدم تبعیت از تحریم‌های آمریکا خودش با تحریم مواجه خواهد شد. 

پولیتیکو در ادامه این گزارش، درباره عدم صدور معافیت از تحریم‌های ایران برای عراق نوشته است: «در صورتی که این اتفاق نیفتد و عراق بعد از نقض تحریم‌ها با جرایم آمریکا مواجه شود، این موضوع بغداد را بیشتر از قبل در دامنه نفوذ ایران قرار خواهد داد-این چیزی است که دولت ترامپ می‌گوید آمریکا به دنبال جلوگیری از آن در خاورمیانه بزرگ‌تر است، جایی که ایران روز به روز قدرتمندتر می‌شود.»

رسانه آمریکایی نوشته حتی العبادی «که نسبت به رئیس‌جمهور قبلی عراق گرایش‌های بیشتری به عراق دارد نمی‌تواند از تحریم‌ها تبعیت کند و به همین دلیل هفته گذشته از سخنانش عقب‌نشینی کرد.»

العبادی، چند روز پیش در جمع خبرنگاران در بغداد گفت: «من نگفتم ما از تحریم‌ها تبعیت می‌کنیم، گفتم ما از دلار در مبادلاتمان استفاده نخواهیم کرد. چاره دیگری نداریم.» 

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ۱۸ اردیبهشت‌ماه به مشارکت کشورش در توافق هسته‌ای «برجام» پایان داد و اعلام کرد تحریم‌های رفع‌شده علیه ایران به موجب این توافق را احیا خواهد کرد. خزانه‌داری آمریکا در همان روز اعلام کرد تحریم‌ها علیه ایران در دو بازه زمانی ۹۰ و ۱۸۰ روزه احیا خواهند شد.

ترامپ شامگاه دوشنبه ۱۵ مردادماه با امضای فرمانی رسماً دستور اجرای اولین بسته تحریم‌ها علیه ایران را صادر کرد. تصمیم ترامپ با مخالفت‌های زیادی رو به رو شده و اتحادیه اروپا، انگلیس، آلمان، فرانسه و سوریه و ... علیه آن موضع‌گیری کرده‌اند. بسته اول تحریم‌ها، فلزات گرانبها، از جمله طلا، صنعت خودروسازی و خرید دلار آمریکا را شامل می‌شود. دومین بسته تحریم‌ها از ۱۳ آبان‌ماه اجرایی خواهد شد.

رسانه آمریکایی تصریح کرده است: «غیر از آنچه العبادی درباره تجارت به دلار گفته، دولت مستقر در بغداد گفته بر سر تبعیت از سایر تحریم‌ها به توافق [با آمریکا] دست پیدا نکرده است- و این عبارت، اسم رمز عدم تبعیت از تحریم‌ها است. عبادی همین حالا صرفاً به دلیل اشاره به احتمال تبعیت عراق از تحریم‌ها با واکنش تند سیاستمداران عراقی و ایرانی رو به رو شده است.»

پیش از این رسانه‌های آمریکایی گزارش داده بودند مقام‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا دو ماه پیش به عراق سفر کرده و با مقام‌های بانک مرکزی این کشور دیدار کرده بودند. وال‌استریت‌ژورنال گزارش داده دولت عراق در فدرال رزرو آمریکا حساب‌های بانکی دارد که در آن دلار نگهداری می شوند. در صورت تبعیت عراق از تحریم‌ها ممکن است این دلارها مصادره شوند. 

 

پولیتیکو نوشته علی‌رغم این مشقت‌ها به نظر می‌رسد عراق چاره‌ای جز نقض تحریم‌های آمریکا ندارد. این رسانه به چند دلیل اقتصادی اشاره کرده که به طور خلاصه در زیر آمده‌اند:

۱- اول اینکه عراق نیازمند گاز ایران است. وزیر برق عراق جولای ۲۰۱۷ گفت عراق دست‌کم برای ۷ سال جهت تولید برق به ایران متکی خواهد بود. عراق، خودش تولیدکننده گاز طبیعی است اما از امکانات لازم برای فراوری آن به سوخت جهت مصارف داخلی برخوردار نیست.  گازی که عراق از ایران دریافت می‌کند، سوخت مورد نیاز نزدیک به ۲۰ درصد از برق تولیدی این کشور را تأمین می‌کند. عراق بابت پرداخت بهای واردات گاز و برق خود به ایران نفت ارسال می‌کند. 

۲- ذخایر آب عراق به وابسته به جریان رودهای دجله و فرات است که ۹۸ درصد از آب‌های سطحی مورد نیاز عراق را تأمین می‌کند. ایران می‌تواند مسیر ۱۳ درصد از منابع آبی عراق را تغییر دهد. معاون وزیر آب عراق آوریل گفته بود بین ۲۰ تا ۳۰ درصد از آب رود دجله در عراق از ایران سرچشمه می‌گیرد. در صورتی که عراق به تحریم‌ها پایبند بماند، ایران می‌تواند به سادگی جریان آب را قطع کند. در زمانی که عراق با بحران جدی خشکسالی مواجه است، چنین تهدیدی توخالی به نظر نمی‌رسد.

۳-  بازار عراق پر از کالاهای وارداتی ارزان‌قیمت ایرانی و از جمله مواد غذایی است. این موضوع باعث کاهش تقاضا برای محصولات بومی عراق شده که گران‌قیمت‌تر هستند. حتی اگر عراق تصمیم بگیرد خرید این محصولات را متوقف کند، کشاورزان عراقی قادر به تولید محصولات مشابه به مقادیر کافی نخواهند بود. در سال‌های گذشته کشاورزان عراقی به دلیل نبود تقاضا و درگیری با داعش به مناطق شهری گریخته‌اند. در شرایط فعلی، کمبود شمار کشاورزان هم معضلی است.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 25 مرداد 1397برچسب:, توسط smsreson

ساده اما قدرتمند 

 

 پنل اس ام اس

به دنبال یک روش قدرتمند و مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با مشتریان خود هستید؟پنل اس ام اسوپنل پیامک، یک ابزار محکم وکارساز است، که به کسب و کار شما وارتباط با مشتریان در سطح شخصی و عمده کمک شایانی میکند.

یک کانال بازاریابی مستقیم

 بازاریابی پیامکی می تواند به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا فروش و آگاهی از نام تجاری را افزایش دهند.

برای کمک به شرکت های کوچک و فروشگاه ها یک برنامه ریزی موفقیت آمیز در بازاریابی اس ام اسی وتجزیه تحلیل چگونگی آن، پنل اس ام اس پیام رسون تنها متخصص در این کار است که میتواند به شما کمک کند.

 

چرا کسب وکارهای کوچک باید پیام کوتاه و بازاریابی پیامکی را در نظر بگیرند.

داده های منتشر شده توسط ارزیابان ومتخصصین بازاریابی ، ارتباط و اثربخشی بازاریابی پیامکی واستفاده از پنل پیام رسون برای مشاغل وکسب وکار های کوچک را  بسیار تاثیر برانگیز واثربخش گزارش کرده اند. به عنوان مثال، 97 درصد از ما ایرانیها  به طور کامل چه برای ارسال و دریافت پیامک وتماس ویا کارهای دیگر،میانگین روزانه بین 15 الی 25 مرتبه از  تلفن همراه خود استفاده میکنند.

علاوه بر این، مردم 98 درصد از تمام پیام های متنی را که دریافت می کنند باز می کنند و 98 درصد می خوانند. در مقابل، میزان باز کردن ایمیل ها تقریبا 20 درصد است.

 

میخواهید در کسب وکار وبازاریابی با پیام کوتاه موفق باشید.

 برای موفقیت در بازاریابی با تلفن همراه، شما باید تصمیمی مهم برای خود وآیندهتان بگیرید،آیا قصد پیشرفت وترقی دارید؟ما(پنل اس ام اس شیراز)پشتیبانی ، بی مانند برای شما خواهیم بود وچند راهکار مهم  را به شما نشان میدهیم.

اولین گام آن است که مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کنید. موقعیت شغلی واجتماعی مشترکان خود را در نظر بگیرید. هنگامی که مخاطبان مورد نظر خود را شناسایی کرده اید، پیام کوتاهی را با مضمون معرفی خود ونوع کسب و کارتان را برای آنها ارسال کنید.

 مهم است که هدف مشخصی برای تبلیغات پیامکی با پنل پیامک پیام رسون برای  شما تعیین شود. چه اهداف مشخصی را می خواهید انجام دهید؟ چگونه می توان خواسته مشتری و باز خورد آن را تعیین کرد؟ اینها بعضی از سوالاتی هستند که باید در هنگام کار  به آن پاسخ دهید.

 نوع پیامهایی که به مشتریانتان ارسال میکنید خیلی مهم هستند.نمایندگی پیامک شیراز وسامانه پیامک پیام رسون  یک منبع عالی برای الهام گرفتن از اینکه چگونه می توانید با کمترین وموثرترین کلمات بیشترین بازده را داشته باشید. همچنین با بکار گیری کلمات کلیدی میتوانید بازخورد کارساز وخوبی داشته باشید.

اما برای موثر بودن در این نوع کسب وکار وتجارت همیشه پنل پیامک شیراز بهترین وموثرترین راهکارها را جلوی راه شما میگذارد.

بازاریابی  پیامکی ونمایندگی پیامک یک منبع عالی برای جمعآوری نظرات و بینش مشتری است. با کمی تحقیق در بازار و نوع درخواست مخاطبین، شما قادر خواهید بود تا زمان و مناسب برای ارسال پیام را شناسایی کنید.

مشاوران متخصص ونخبه ما (سامانه پیامک پیام رسون) آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستند.

 


ادامه مطلب


رهبر انقلاب:

در همین قضیه‌ی ارز و سکه بر اثر برخی بی‌تدبیری‌ها ارز کشور رفت/ آمریکا زیر وعده‌هایش زد، چرا باید با آنها مذاکره کرد.

امام خامنه‌ای تأکید کردند: در همین قضیه‌ی ارز و سکه بر اثر برخی بی‌تدبیری‌ها و بی‌توجهی‌ها ارز کشور رفت دست کسانی که از آن سوءاستفاده کردند. این مشکل مربوط به نحوه‌ی سیاست‌گذاری اجرایی است..

 

 

 

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشرهای مردم از استانهای مختلف در سخنان مهمی درباره اوضاع اقتصادی و معیشتی، شرارتهای آمریکا و پیشنهاد مذاکره و نیز ضرورت وحدت عمومی مردم و مسئولان خاطرنشان کردند: مشکلات اقتصادی و راه‌حلهای آن معلوم است، هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد و مسئولان در هر سه قوه باید با تلاش، کار مشترک و استفاده از نظرات کارشناسان، مشکلات و فشارها را از دوش مردم بردارند.

ایشان همچنین در خصوص موضوع مذاکره با آمریکا تأکید کردند: با امریکایی‌ها به علت وجود استدلالهای دقیق، تجربه گذشته و ضررهای فراوان مذاکره با یک رژیم متقلب و زورگو مذاکره نمی کنیم و در پرتو وحدت و همدلی مردم و مسئولان، این مرحله را به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت.

رهبر انقلاب اسلامی در سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور و گرانی‌های فراوان اخیر که به بخش هایی از مردم به شدت فشار وارد کرده است، گفتند: اکثر کارشناسان اقتصادی و بسیاری از مسئولان متفق هستند که عامل همه این مشکلات تحریم‌ها نیست بلکه ناشی از مسائل درونی و نحوه مدیریت و سیاست گذاری اجرایی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: من نمی‌گویم تحریم‌ها اثر ندارد، اما عمده مشکلات اقتصادی اخیر مربوط به عملکردها است و اگر عملکردها بهتر و با تدبیرتر و به هنگام‌تر و قوی‌تر باشد، تحریم‌ها تأثیر زیادی نخواهد داشت و می‌توان مقابل آن ایستاد.

ایشان به نوسانات اخیر بازار ارز و سکه و کاهش ارزش پول ملی اشاره کردند و افزودند: در همین قضایای ارز و سکه گفته شد مبلغ18 میلیارد دلار از ارز موجود کشور آن هم در حالی که برای تهیه ارز مشکل داریم، بر اثر بی‌تدبیری، به افرادی واگذار شد و برخی از آن سوء استفاده کردند. این موارد مشکلات مدیریتی است و ارتباطی با تحریم‌ها ندارد.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: وقتی ارز یا سکه به صورت غلط عرضه و تقسیم می‌شود، مشکلات فعلی به‌وجود می آید زیرا این قضیه دو طرف دارد، یک طرف آن فردی است که دریافت می کند و طرف دیگر آن کسی است که عرضه می‌کند. همه بیشتر به‌دنبال آن فردی هستند که ارز یا سکه را گرفته است در حالی که تقصیر عمده متوجه آن فردی است که ارز یا سکه را با بی‌تدبیری عرضه کرده است که اقدامات اخیر قوه قضائیه نیز در واقع برخورد با کسانی است که با یک تخلف و خطای بزرگ، زمینه‌ساز این مسائل و کاهش ارزش پول ملی شدند.

ایشان به کمین گرفتن دشمن برای سوءاستفاده از این خطاها و بی تدبیری ها اشاره کردند و افزودند: ما به دلایل گوناگون، دشمنان خبیث و رذل کم نداریم، آنها کمین گرفته اند تا همچون مگس برروی زخم بنشینند و با سوءاستفاده از مشکلات ناشی از خطای برخی افراد، ناکارآمدی نظام و بن بست در کشور را القاء کنند تا مردم ناامید شوند.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: در کشور هیچ بن بستی وجود ندارد زیرا مشکلات کشور شناخته شده است و برای همه آنها نیز راه حل‌های شناخته شده ای وجود دارد و فقط باید مسئولان کمر همت ببندند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به پیشنهادها و نامه های متعدد جوانان انقلابی، مؤمن و خوش فکر برای حل مشکلات گفتند: اخیراً هم عده ای کارشناس اقتصادی که با دولت هم مخالفتی ندارند و برخی هم صاحب نام هستند، نامه ای دلسوزانه به رئیس جمهور محترم نوشته اند و ضمن برشمردن مشکلات ساختاری و موجود اقتصادی، راه حل ها را هم ارائه کرده اند که این راه حلها اکثراً صحیح بودند.

ایشان با تأکید بر اینکه اغلب این راه حل ها قبلاً در شعارهای سال و سیاستهای کلی اعلام شده بود، افزودند: بنابراین مشکلات اقتصادی کشور راه حل دارد و اینگونه نیست که دشمن و برخی افراد دنباله رو او در داخل و در رسانه ها، خبیثانه تبلیغ کنند که کشور به بن بست رسیده و هیچ راهی جز پناه بردن به فلان شیطان یا شیطان اکبر وجود ندارد.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: مسئولان اجرای برخی از این راه حل ها را شروع کرده‌اند اما باید جدی تر انجام دهند و من این موضوع را در جلسات خصوصی به رؤسای سه قوه و مسئولان کشور گفته ام و آنان نیز به اندازه توان خود پیگیر این موضوعات هستند.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه ما در کشور نیروی خوب و با عُرضه و جوان کم نداریم، گفتند: مسئولان باید همکاران خوبی را برای خود انتخاب کنند.

ایشان، نقدینگی عظیم را یکی از مشکلات اقتصادی کشور و ناشی از سیاست های اشتباه دانستند و گفتند: همانگونه که در عید فطر خطاب به مسئولان گفتم، باید این نقدینگی به سمت تولید و  بخشهای صنعت، کشاورزی و مسکن هدایت شود و اگر چنین کاری انجام شود، نقدینگی که امروز یک تهدید است، به فرصت تبدیل خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه همواره از دولتها حمایت کرده اند و از این دولت نیز حمایت می کنند، خاطرنشان کردند: بار دیگر به مسئولان دولتی سفارش مؤکد می کنم که با فکر و برنامه ریزی و مشورت با افراد آگاه، راههای سوق دادن نقدینگی به سمت تولید را پیدا کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: برخی می گویند علت مشکلات فعلی در بازار، و کسب و کار این است که چون فعالان اقتصادی از زمان آغاز تحریم ها یعنی نیمه مرداد و یا نیمه آبان مطلع بودند، کارهایی انجام دادند، حالا سؤال این است که اگر فعالان اقتصادی مطلع بودند و کارهایی کردند، مسئولان دولتی هم باید خود را برای مقابله با تحریم بیشتر آماده می کردند.

ایشان افزودند: البته اکنون هم دیر نشده است و می توان تصمیم ها و اقدامات لازم را در مقابل تصمیم خبیثانه دشمن، اتخاذ کرد و اگر کسی بگوید دیر شده و ممکن نیست، یا جاهل است و یا حرف بی جهت زده است.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: هرکسی که اعلام کند، ما به بن بست رسیده ایم، یا جاهل است و یا حرف او خائنانه است.

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه مطالب مربوط به مسائل و مشکلات اقتصادی، به موضوع فساد و لزوم مقابله با آن اشاره کردند و گفتند: نامه اخیر رئیس قوه قضاییه یک گام مهم و مثبت برای مقابله با فساد و مفسد است.

ایشان با اشاره به نامه هفده سال پیش خود به سران سه قوه برای مقابله با فساد افزودند: فساد یک اژدهای هفت سر است که باید با آن به طور کامل و جدی مقابله شود، ضمن اینکه وقتی با فساد و مفسد مقابله می شود، قطعاً جیغ و دادهایی از گوشه و کنار بلند می شود.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: بیانِ علنی این موضوع برای این است که همه بدانند، بنای نظام، برخورد قاطع و بدون ملاحظه با مفسد است.

 

ایشان افزودند: برخی درخصوص فساد به گونه ای صحبت می کنند که گویا همه نظام فاسد است و ادعای فساد سیستمی و فراگیر می کنند در حالی که اینگونه نیست و ما در کشور، مدیران پاکدست و مؤمن فراوانی داریم و اینگونه سخن گفتن، ظلم به این افراد و ظلم به نظام اسلامی است.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه در نظام اسلامی حتی تعداد کم افراد فاسد، زیاد است و باید با آنها قاطعانه برخورد شود گفتند: افراط و تفریط غلط است. برخی در صحبت ها و نوشته های خود بی ملاحظه هستند. نمی توان فساد در برخی دستگاهها و یا در میان برخی افراد را به کل کشور تعمیم داد.

حضرت آیت الله خامنه ای در جمع بندی این بخش از سخنان خود، خاطرنشان کردند: راه حل مشکلات اقتصادی کشور اعم از راه حلهای ساختاری و کوتاه مدت شناخته شده است و هدف از درخواست برای تشکیل جلسه مشترک سه قوه، یافتن مشترک راه حل ها با کمک گرفتن از کارشناسان امین است که این کار در حال انجام است.

ایشان افزودند: دستگاههای نظارتی وابسته به دستگاههای اطلاعاتی، قوه قضاییه و مجلس نیز باید با قدرت و با چشم باز در میدان باشند و آحاد مردم مؤمن نیز باید با احساس وظیفه، در این خصوص، نقش ایفا کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه قوای مجریه و مقننه باید راههای فساد را ببندند، گفتند: اگر در همین قضایای ارز و سکه، نظارت و دقت و پیگیری لازم انجام می گرفت، راههای فساد مسدود می شد.

ایشان همچنین با توصیه به آحاد مردم برای هوشیاری و عملِ با بصیرت، در مقابل تحریکات دشمن، افزودند: ملت ایران همواره در مقابل دشمن بصیرت داشته است و همه باید بدانند که دشمن به دنبال سوءاستفاده از نقطه ضعف ها، بر ضدّ خود مردم است.

رهبر انقلاب اسلامی دستگاههای تبلیغاتی اعم از صدا و سیما، مطبوعات و وبگاههای فضای مجازی را به مراقبت از ایجاد ناامیدی در جامعه، توصیه مؤکد کردند و گفتند: انتقاد اشکالی ندارد اما نباید مردم را ناامید کرد. گاهی در یک روزنامه یا در یک برنامه تلویزیونی و رادیویی، به‌گونه‌ای سخن گفته می شود که گویا همه درها بسته است؛ در حالی که اینگونه نیست.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: ملت ایران و نظام اسلامی، همچنانکه تا به حال از مراحل سختی عبور کرده است، از این مرحله نیز که آسان تر از مراحل قبلی است، عبور خواهد کرد.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دوم سخنانشان با اشاره به وقیح تر و بی ادب تر شدن مسئولان امریکایی در ماههای اخیر خاطرنشان کردند: آنها قبلاً نیز ادب سیاسی و دیپلماتیک را در حرفهایشان رعایت نمی کردند اما مسئولان کنونی رژیم امریکا به گونه ای وقیح و بی شرم و بی‌ادب با دنیا حرف می زنند که انگار حیا را کاملاً از آنها گرفته اند.

حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری دو جنایت هفته اخیر سعودی‌ها در یمن یعنی بمباران یک بیمارستان و حمله به یک ماشین حامل کودکان یمنی و قتل عام دهها کودک بی‌گناه و بی‌پناه افزودند: وجدان جهان در مقابل این جنایات تکان خورد و دولتها  نیز ولو به صورت تعارف آمیز اظهار تأسفی کردند اما امریکایی ها به جای محکوم کردن این فجایع، بی‌شرمانه از روابط راهبردی خود با سعودی‌ها حرف زدند و این سؤال را پیش آوردند که آیا مسئولان امریکایی واقعاً انسانند؟

ایشان جدا کردن حدود 2 هزار کودک از مادرانشان و زندانی کردن آنها در قفس را به بهانه مهاجر بودن این افراد، جنایت بی سابقه دیگری خواندند و افزودند: نکته تأمل برانگیز این است که امریکایی‌ها بدون هیچ خجالت و شرمی این اقدامات را در جلوی چشم جهانیان انجام می‌دهند.

رهبر انقلاب با اشاره به حرف‌های بی‌ادبانه مقامات رژیم امریکا درباره تحریم، جنگ و مذاکره گفتند: تأکید می کنیم جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: البته آنها مسئله جنگ را صریحاً مطرح نمی‌کنند اما درصددند با اشاره و کنایه، «شبح جنگ» را ایجاد و بزرگ کنند تا ملت ایران و یا ترسوها را بترسانند.

ایشان در همین زمینه تأکید کردند: جنگی رخ نخواهد داد چرا که ما مثل گذشته هیچ وقت شروع کننده جنگ نخواهیم بود و امریکایی‌ها هم حمله را آغاز نمی‌کنند، چون می‌دانند که صد در صد به ضررشان تمام خواهد شد؛ زیرا جمهوری اسلامی و ملت ایران ثابت کرده‌اند به هر متعرّضی، ضربه بزرگ‌تری وارد خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به ناکامی مفتضحانه و حقارت آمیز امریکایی‌ها در حمله سال 1359 به صحرای طبس افزودند: آنها ممکن است خیلی چیزها را نفهمند اما احتمالاً اینقدر می‌فهمند که نتیجه تعرض به ایران را تصور و درک کنند.

رهبر انقلاب در ادامه تبیین طرحهای امریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی و ملت ایران، به بحث پیشنهاد مذاکره پرداختند و افزودند: آنها البته در این موضوع براساس یک بازی و روش پیش پا افتاده و بی ارزش سیاسی عمل می کنند؛ یک نفر می گوید بدون پیش شرط، نفر دیگر پیش شرط می گذارد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: بر خلاف تصور عده ای در داخل، درخواست امریکایی‌ها برای مذاکره مسئله جدیدی نیست و در 40 سال اخیر بارها تکرار اما با پاسخ منفی ایران مواجه شده است. حتی ریگان رئیس جمهور وقت امریکا که نسبت به فعلی ها مقتدرتر بود، در قضیه معروف به مک فارلین، او را مخفیانه برای مذاکره به تهران فرستاد که بعد از 24 ساعت بدون نتیجه بازگشت.

رهبر انقلاب در تبیین استدلالهای ایران برای مذاکره نکردن با امریکایی‌ها گفتند: آنها برای مذاکره فرمول خاصی دارند که باید آن را درک کرد و سپس به این سؤال پاسخ داد که آیا هیچ آدم عاقلی با این فرمول مذاکره می کند؟

ایشان حقیقت مذاکره را در عرف سیاسی «داد و ستد» خواندند و خاطرنشان کردند: امریکایی‌ها در هر مذاکره به پشتوانه قدرت سیاسی، تبلیغاتی و مالی خود تلاش می کنند هرگونه مقاومت در مقابل تحقق اهدافشان را ناکام بگذارند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در ترسیم فرمول مذاکره به سبک امریکایی‌ها افزودند: آنها اولاً اهداف اصلی را کاملاً مشخص می کنند البته همه این اهداف را اعلام نمی کنند اما در طول مذاکرات با دبه و چانه زنی، همه اهداف را پیگیری می کنند. نکته دوم اینکه امریکایی‌ها از این اهداف اصلی یک قدم عقب نمی نشیند.

ایشان افزودند: امریکایی‌ها در مذاکرات، با الفاظ ظاهراً اطمینان‌بخش فقط وعده می‌دهند اما از طرف مقابل امتیازات نقد می‌خواهند و وعده نمی‌پذیرند.

رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: این واقعیت را ما در برجام تجربه کردیم همچنانکه در مذاکره با کره شمالی هم امریکایی‌ها همین روش را در پیش گرفته‌اند.

ایشان خاطرنشان کردند: هر جای مذاکره اگر طرف مقابل از دادن امتیاز نقد امتناع کند، امریکایی‌ها آنچنان هیاهوی تبلیغاتی و رسانه ای در جهان راه می‌اندازند که معمولاً طرف مقابل کم می آورد و دچار انفعال می‌شود.

حضرت آیت الله خامنه ای در تشریح آخرین نکته از فرمول مذاکره امریکایی‌ها افزودند: آنها پس از مذاکرات نیز به راحتی زیر وعده‌ها می‌زنند و به آنها عمل نمی‌کنند.

رهبر انقلاب پس از بیان این واقعیات یک سؤال اساسی مطرح کردند: به کدام دلیل باید با رژیم زورگوی متقلبی که اینگونه مذاکره می‌کند، پشت میز گفت‌وگو نشست؟

حضرت آیت الله خامنه ای برجام را نمونه واضح نتیجه مذاکره با امریکا برشمردند که البته برخی خطوط قرمز تعیین شده در آن رعایت نشد.!!!!!

ایشان خاطرنشان کردند: با توجه به فرمول امریکایی‌ها در مذاکره، هر دولتی در جهان با آنها مذاکره کند، دچار مشکل می‌شود مگر جهت‌گیری‌هایش با واشنگتن یکی باشد که البته دولت فعلی امریکا حتی به اروپایی‌ها هم زور می‌گوید.

رهبر انقلاب در نوعی جمع بندی از این بخش از سخنانشان، افزودند: ما فقط وقتی می توانیم وارد بازی خطرناک مذاکره با امریکا شویم که از لحاظ اقتصادی و سیاسی و فرهنگی به اقتدار مورد نظرمان برسیم و فشارها و هوچی‌گری‌های او نتواند در ما تأثیر بگذارد اما در حال حاضر مذاکره قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود و ممنوع است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: امام راحل عظیم الشأن هم مذاکره با امریکا را تا وقتی این رژیم آدم نشود ممنوع کرده بود ما هم بر همین نکته تأکید می‌کنیم.

ایشان افزودند: حتی اگر به فرض محال قرار بود با امریکایی ها مذاکره ای کنیم قطعاً با دولت فعلی هرگز مذاکره نمی‌کردیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با بیان نکته ای مهم خطاب به همه سیاستمداران، دیپلماتها، جوانان پرانگیزه، دانشجویان رشته‌های سیاسی و فعالان عرصه سیاست یادآوری کردند: مذاکره با رژیم زورگو و پرتوقع امریکا وسیله‌ای برای رفع یا کاهش دشمنی آنها نیست بلکه دادن ابزاری به امریکا است که با آن می‌تواند بیشتر و بهتر اعمال دشمنی کند و اهداف خود را پی بگیرد.

رهبر انقلاب تمرکز شیطان بزرگ بر جنگ اقتصادی را ناشی از ناامیدی از جنگ نظامی، سیاسی و امنیتی و حتی جنگ فرهنگی خواندند و افزودند: رویش های جوان و پربرکت انقلاب و شکست حوادث و آشوبهای امنیتی سیاسی سال 88، نشان دهنده شکست و یأس دشمن در این عرصه هاست.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: البته به توفیق الهی و هوشیاری مسئولان و مردم، آمریکا در جنگ اقتصادی نیز شکست خواهد خورد.

ایشان با اشاره به ترفند و فریب دشمنان در حرف زدن با مردم ایران گفتند: یک عقب مانده ذهنی به ملت ایران می‌گوید دولت شما پول شما را در سوریه خرج می‌کند در حالیکه رئیس او اذعان کرده که امریکا هفت تریلیون دلار در منطقه خرج کردند اما هیچ چیزی عایدشان نشده است.

رهبر انقلاب افزودند: ما به دو کشور دوست یعنی سوریه و عراق در مقابل تهدیدات امریکا و سعودی‌ها کمک کردیم که این کمک‌ها نوعی مبادله مواضع نظام را از اهداف مشخص دشمنان ملت ایران برشمردند و افزودند: آنها می خواهند با جنگ اقتصادی نارضایتی ایجاد کنند تا شاید این نارضایتی به اغتشاش و ناامنی تبدیل شود.

ایشان با بیان اخبار و اطلاعاتی از پشت صحنه اقدامات آمریکایی‌ها، صهیونیستها و سعودی‌ها افزودند: آنها برای ایجاد ناامنی در دی ماه گذشته، چند سال فعالیت کرده بودند اما ملت با هوشیاری تحسین برانگیز، به میدان آمد و زمینه‌سازی‌های چند ساله آنها را به باد داد.

رهبر انقلاب افزودند: دشمنان سپس به سال 97 دلبستند و برخی مقامات امریکا گفتند 6 ماه دیگر خبرهایی از ایران خواهید شنید، منظور آنها همین حوادث مرداد بود که با وجود هزینه‌های فراوان مالی و سیاسی دشمنان این‌گونه محدود از آب درآمد

حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید کردند: مردم باهوش و بابصیرت هستند؛ البته مشکلات معیشتی و اقتصادی اوقات خیلی از آنها را تلخ کرده اما این ملت زیر بار خواستهای سیای امریکا و فلان رژیم روسیاه نمی‌رود.

رهبر انقلاب تأکید کردند: دشمن همانگونه که تاکنون ضعیف و ناتوان و شکست خورده بوده است در آینده نیز ناکام خواهد ماند به شرط اینکه همه بیدار باشیم و با پرهیز از ناامیدی به وظایف خود عمل کنیم.

 

ایشان افزودند: برخی به اسم اینکه طرفدار ضعفا هستیم و می‌خواهیم اوضاع را درست کنیم، خودشان ملتفت نیستند اما عملاً در چارچوب نقشه دشمن حرف می زنند و اقدام می کنند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: آنها که می‌گویند دولت باید برکنار شود در نقشه دشمن نقش‌آفرین هستند. دولت باید سرکار بماند و با قدرت، وظایف خود را در حل مشکلات انجام دهد.

رهبر انقلاب همچنین به حقوق و تکالیف دولت و مجلس اشاره کردند و افزودند: هر دو قوه باید ضمن برخورداری از حقوق خود، کرامت طرف مقابل را حفظ کنند و سه قوه با هم افزایی مشکلات را از پیش ملت بردارند

 

ایشان در پایان سخنانشان با اشاره به سخنان امام خمینی درباره دست قدرت خدا  بر سر ملت ایران و نظام اسلامی افزودند: ما هم این دست قدرتمند خدا را احساس می‌کنیم، قدرتی که در ایمان ملت متجلی است.

حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای سخنانشان با اشاره به فرا رسیدن ماه ذی الحجه ماه دعا و توسل و تضرع به درگاه الهی، خاصیت ایمان و اتکا به خدا را ایجاد امید، اعتماد به نفس و شکست ناپذیری دانستند و خاطرنشان کردند: ملت ایران با برخورداری از این ایمان، چهل سال است که در مقابل قدرتهای متکبر دنیا با قدرت تمام ایستاده است و باید روز به روز بر این توانایی افزوده شود.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 مرداد 1397برچسب:, توسط smsreson

معیار 110 سکه با شرایط معیشتی زندانیان مهریه همخوانی ندارد

خبرگزاری فارس: معیار 110 سکه با شرایط معیشتی زندانیان مهریه همخوانی ندارد

در جلسه مشترک اعضای ستاد دیه کشور و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر عدم مطابقت شرایط معیشتی زندانیان مهریه با معیار 110 سکه بهار آزادی تاکید شد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، در جلسه مشترک اعضای ستاد دیه کشور و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر عدم مطابقت شرایط معیشتی زندانیان مهریه با معیار 110 سکه بهار آزادی تاکید شد.

 با بررسی شرایط حاکم بر اقتصاد کشور و با عنایت به نرخ تورم و نقدینگی مردم هرچند موضوع رفع جنبه کیفری از صداق بالای 110 سکه با تصویب قانون حمایت از خانواده (مصوب سال 91) به تایید وکلای خانه ملت رسید اما در شرایط فعلی این معیار قانونی چندان با واقعیت‌های مالی زندانیان مالی همخوانی ندارد.

به عنایت به افزایش زندانیان ناشی از تعهدات مهریه در سه سال اخیر این نهاد حمایتی با برگزاری جلسات مشترکی با نمایندگان خانه ملت تلاش دارد با اطلاع رسانی دقیق از وضعیت بدهکاران مالی ناشی از صداق‌های پرداخت نشده، ضمن پیگیری این موضوع در جهت تدوین طرح‌های پیشگیرانه، بحث اصلاح برخی مواد قانونی را در راستای کاهش حداکثری زندانیان مهریه عملی نماید.

به همین منظور صبح امروز مدیرعامل ستاد دیه کشور در دیدار با پروانه مافی، رئیس فراکسیون خانواده مجلس با تشریح معضل زندانیان مهریه در استان‌های پرجمعیت گفت: تعیین نحله اگرچه معامله اقتصادی نیست اما یک قرارداد صد در صد مالی و تعهدآور است که با ثبت رسمی در عقدنامه به ‌سبب آن بسیاری از دوستان و نزدیکان ما با عنوان ناتوانی در تامین مطالبه قید شده روانه زندان می‌شوند و بسیاری از آن‌ها تا وصول مبلغ مهریه یا قبولی اعسار از سوی محکمه ممکن است تا ماه‌ها در حبس باقی باشند.

سید اسدالله جولایی، افزود: مرور پرونده‌ محبوسان مهریه نشان می‌دهد قریب به اتفاق این بدهکاران را جوانان جویای کار شامل می‌شوند، افرادی که طبق تعریف جهانی سرمایه‌های انسانی و از جمله نیروهای مولد هر کشوری به حساب می‌آیند، اما در ایران عزیر بر حسب بالا رفتن آمار اختلافات خانوادگی ضمن از هم پاشیدگی خانواده‌های‌شان ناخواسته در بند ندانم کاری خود گرفتار می‌شوند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور بیان کرد: بدون شک عامل اقتصادی در افزایش بسیاری پرونده‌های مورد بررسی در دادگاه خانواده موثر هستند، اما طبق اسناد موجود آن چه در قبال زندانیان مهریه می‌توان با قاطعیت به آن پرداخت یک نوع فقر فرهنگی است که علی‌رغم اطلاع رسانی‌های خوب رسانه‌ها و تبلیغات موجود در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر حضور 3600 زندانی مهریه، باز متاسفانه نکاح جوانان را به شروط غیر قابل پرداختی آلوده می‌کنیم، این جنس تعهدات تهی با صراحت در قرآن مبین و شرع انور مورد نقد قرار گرفته‌اند و طبق استفتائات صروت گرفته حتی به دلیل شرط غیرقابل ایفاء در صحت عقد ازدواج هم شبهه وارد می‌کنند.

جولایی تاکید کرد: قصد ما ورود به حوزه قراردادهای خصوصی نیست اما در متن قانون داریم که هر عقد و هر قراری تا آن زمان که خللی در منافع عمومی و نظم اجتماعی وارد نکند پذیرفتی است. هرکسی استطاعتش را داشت به تاریخ شمسی و قمری یا نه به اعداد و ارقام نجومی تعهد کنند و انشاالله هم قادر به پرداخت باشد، اما واقعا این تصمیم و این تعیین بخش قابل توجهی از توان دستگاه قضایی و انتظامی را درگیر خود نکند. اگر نیت خانواده‌ها یا جوانان فخرفروشی یا اثبات قدرت‎های کاذب خودشان است، با عنایت به جمعیت بالای زندانیان مهریه تقاضای ما از مجلس این است که مظاهر این اقدامات نمایشی معطوف به موضوعات دیگری شود.

وی ادامه داد: البته برخی از مهریه به عنوان اهرم فشار یاد می‌کنند و جنبه ضمانت از کیان خانواده‌های متزلزل را در پس آن یادآور می‌شوند که با استناد به پرونده‌های مختومه و مفتوحه‌ بسیاری که در ستاد دیه مورد رسیدگی قرار گرفته باید بگویم زوجه همواره به کمتر از ده درصد مطالبات خود در موضوع مهریه نایل شده و مابقی این تعهد در روند فرسایشی رسیدگی به دعوا، امتناع زوج در پرداخت به موقع اقساط مهریه و بسیاری دیگر از دلایل هرگز استیفاء نمی‌شود.

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: امروز پرداخت مهریه‌های پایین هم برای خودش دردسر بزرگی است. شاید تصور شود مقصود از مهریه‌های معقول تعهد کابین ۱۱۰ سکه‌ای است، اما واقعیت این است که همین ارقام پایین هم با افزایش قیمت سکه گرفتاران بسیاری دارد.

مافی، نماینده مردم تهران در بهارستان نیز در سخنانی مشکل زندانیان مهریه را یک معضل عمومی یاد کرد و گفت: در تلاش هستیم بدون توجه به جنسیت با جلب کارشناسان خبره موضوع زندانیان مهریه و راهکاری برای ممانعت از حبس مردان این سرزمین را مجدانه پیگیری کنیم.

وی افزود: من جنسیت‌پرست نیستم، یعنی فمنیست نیستم. به شخصه در خصوص مهریه دوست دارم عدالت اجرا شود. عدالتی که خط کش قانون آن را تعیین می‌کند. امروز اگر میزان مهریه‌های طلایی برای پیشگیری از حبس بدهکاران مالی نیازمند بروز رسانی است این مهم را با رعایت حقوق همه شهروندان مرد و زن پیگیری خواهیم کرد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 20 مرداد 1397برچسب:, توسط smsreson

تنها 20 درصد مشكلات اقتصادي به دليل تحريم‌هاي خارجي است/ اقتصاد مقاومتي يعني مذاكره براي رفع تحريم‌هاي داخلي

 

 

عضو هيأت علمي دانشگاه امام صادق(ع) گفت: همه مشكلات ما از تحريم‌ها است ولي نه تحريم‌هاي خارجي، تحريم‌هاي خارجي تنها سبب 20 درصد مشكلات شده و 80 درصد مشكلات در اثر تحريم‌هاي داخلي است.

 

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت عبدالملکی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) در برنامه تلویزیونی « ثریا» که با موضوع «عبور از تحریم با نسخه داخلی» روی آنتن شبکه یک سیما رفت، گفت: متاسفانه داستان تحریم‌ها به درستی برای مردم ما گفته نشده است و اگر واقعیت گفته شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

عبدالملکی ادامه داد: همه مشکلات ما از تحریم‌ها هست ولی نه تحریم‌های خارجی، تحریم‌های خارجی تنها 20 درصد مشکل را ایجاد کرده و 80 درصد مشکلات در اثر تحریم‌های داخلی است و اگر تحریم‌های داخلی حل شود خود به خود تحریم‌های خارجی هم برطرف خواهد شد.

این استاد دانشگاه افزود: قصد اقتصادمقاومتی این است که تحریم‌های داخلی را از بین ببرد و اگر تحریم‌های داخلی بروند خارجی‌ها خودشان تحریم‌هایشان را برخواهند داشت زیرا در غیر اینصورت خسارت خواهند دید.

این کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به خسارت‌هایی که آمریکا از تحریم ایران دیده است،  تصریح کرد: اروپا برای اینکه جلوی خسارت دیدنش را بگیرد به سمت برداشتن تحریم‌ها علیه ایران گام برداشت و قطعا اگر ما چند وقت دیگر تحمل کرده بودیم می‌توانستیم بهتر پیش برویم.

وی با اشاره به اعمال تحریم‌های فلج کننده آمریکا و غرب علیه ایران  تاکید کرد: آنها برای اینکه انقلاب را از بین ببرند چنین تحریم‌هایی را اعمال کردند و گفتند با این تحریم‌ها مردم را در تگنا قرار می‌دهیم. آنها می‌دانستند موتور محرکه انقلاب مردم هستند  و سعی داشتند به مردم فشار بیاورند.

عبدالملکی یادآور شد: اقتصاددانان غربی معتقدند تحریم‌های خارجی قدرت فلج کردن ایران را ندارد زیرا می‌دانند اقتصاد ایران بسیار قدرتمند و بزرگ است به همین دلیل به سمت تحریم های داخلی آمدند تا به مردم فشار وارد کنند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: سیاسیون غربی گفتند اقتصاد ایران بسیار بزرگ و قوی است ولی مریض است و قدرت دفاع از خودش را ندارد، لذی بر همین اساس هم برنامه‌ریزی کردند و به مبارزه با نفت و بانک ایران برآمدند.

این کارشناس مسائل اقتصادی اظهار داشت: ما امروز از دو راه می‌توانیم اقتصاد ایران را درمان و سرپا کنیم، البته جریانی در کشور وجود دارد که می‌گوید نمی‌توانیم، یک را دیگر هم این است که دست به دامن دشمن شویم و اینجاست که دشمن از ما امتیاز می‌گیرد و هر چقدر هم ما کوتاه بیاییم و امتیاز بدهیم آنها کوتاه نمی آیند و امتیاز بیشتری را طلب می‌کنند! 

وی تاکید کرد: دشمن ما درباره شدت تحریم‌های داخلی دچار اشتباه محاسباتی شد. تحریم‌های داخلی ما آنقدری نیست که بتواند انقلاب را با مشکل جدی روبرو کند ، البته مردم را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد که آن هم قابل حل است.

عبدالملکی در ادامه با اشاره به تحریم‌های داخلی گفت: بخشی از این تحریم‌ها از طرف بخشی از تولیدکنندگان به مردم تحمیل می‌شود، تولیدکنندگانی که احتکار می‌کنند، یا افزایش قیمت ناعادلانه دارند و یا اجناس بی‌کیفیت تولید می‌کنند در حالی که می‌توانند با کیفیت بالاتری آن را تولید کنند.

این استاد دانشگاه افزود: بخشی از تحریم‌های داخلی هم توسط برخی از مردم تحمیل می‌شود، آن مردمی که کالای با کیفیت ایرانی نمی‌خرند، آنهایی که به دنبال برند هستند و کیفیت کالای داخلی را نادیده می‌گیرند یا آنهایی که دچار غفلت هستند و از روی غفلت خرید کالای ایرانی را نادیده می‌گیرند!

این کارشناس مسائل اقتصادی تصریح کرد: بخشی از تحریم‌های داخلی هم توسط دولت به مردم تحمیل می‌شود، هر دولتی که با واردات بی‌رویه باعث آسیب به تولید داخلی می‌شود یا با هر اقدامی به تولیدات ایرانی ضربه می‌زند.

وی تاکید کرد: بخش دیگری از تحریم‌‌های داخلی هم توسط برخی از مدیران به مردم تحمیل می‌شود، از  سوی مدیران فاسدی که 5 تا 7 درصد مدیران را تشکیل می‌دهند، یا مدیرانی که فرزندان خود را تربیت اقتصادی نمی‌کنند!

عبدالملکی تحریم‌های سیاسی را هم بخش دیگری از تحریم‌های داخلی دانست و ادامه داد: بخشی از تحریم‌های داخلی هم به دلیل مسائل سیاسی به مردم تحمیل می‌شود،  برخی احزاب و گروه‌های سیاسی برای تخریب هم اقداماتی را در حوزه اقتصاد انجام می‌دهند که در نتیجه آسیب آن را مردم می‌بینند. جریان فتنه هم یکی از بزرگترین تحریم‌های داخلی را ایجاد کرد.

این کارشناس مسائل اقتصاد در خاتمه در تعریف اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی مذاکره برای رفع تحریم‌های داخلی، که اگر تحریم‌های داخلی نباشند تحریم‌های خارجی هم برداشته خواهند شد.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 18 مرداد 1397برچسب:, توسط smsreson

پیشرفت فن آوری پیشرفت کسب وکار

 

پنل اس ام اس

 

با پنل اس ام اس و بازاریابی پیامکی فراتر از باورها باشید.

با پیشرفت در فن آوری دیجیتال،شما  صاحبان  مشاغل و کسب وکار دیگر نگران نباشید،دیگر مشتریان وخریداران مثل قبل ساعتها وقت خود را در خیابانها صرف پیاده راه رفتن به دنبال وسیله وکالای مورد نظر خود نمیکنند.اکثرا تمامی خریدهایشان را یا آنلاین انجام میدهند یا بعد دریافت پیام کوتاه و پیامک تبلیغاتی  معرفی کسب  کار ومحصول  به راحتی با طرف مقابل رابطه برقرار کرده ونیاز های خود را تامین میکند.

 

دیگر نیاز به صرفه هزینه های هنگفت برای تبلیغات نیست ،خیلی راحت وبا کمترین خرج کرد با استفاده از پنل پیامک و بازاریابی اس ام اسی میتوانید، سریعتر و آسان تر با مخاطبین ارتباط برقرار کنید و مهم نیست که آنها کجا ومشغول چه کاری هستند.

 

پنل ارسال انبوه پیامک

این واقعا همه چیز است که شما نیاز دارید، متن پیامک وپیام کوتاه خود را آماده کنید اکنون فقط لیست مخاطبین خود را  برای ارتباطات آینده اضافه کنید. اکنون می تواند به طور چشمگیر وباورنکردنی  فعالیت خودرا شروع کنید وکسب کار خود را سرزبان ها بیاندازید،پنل اس ام اس پیام رسون برای تمامی مشاغل میتواند دروازه پیشرفت وترقی را بگشاید.

 

پنل پیام کوتاه  میتواند یک ابزار مفید در اینجا باشد.

یک لیست  از مخاطبان برای دریافت پیامک تبلیغاتی ایجاد کنید. شما میتوانید با ارسال هدفمند پیامک تبلیغاتی ، تمامی مخاطبان ومشتریان خودرا به روز نگه دارید و از متن یادآوری و از متن معرفی کالا و محصول جدید آنها را مطلع سازید. میتوانید پیام های متفاوتی را با منابع محلی بیشتری ارسال کنید که شما می دانید خوانندگان با آن آشنا هستند و لذت خواهند برد.

اگر دستورالعملهای متداول در مورد متون تجاری را نیاز دارید میتوان با نمایندگی پیامک و پنل پیامکی آنها را داشته باشید تا هروز بهتر وموفقتر از روز قبل باشید. 

 

پنل پیامک پیام رسون برای شما بهترین ها را به ارمغان می اورد.

 


ادامه مطلب


مثل اینکه خدا  قراره جواب دعاهامون رو بده

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در ادامه روند نزولی قیمت خودرو،  پراید 131 نسبت به روز گذشته 200 هزار تومان و پراید 111، 300 هزار تومان کاهش قیمت یافت.

همچنین قیمت خودرو هایما S7 با 7 میلیون تومان کاهش از 160 میلیون تومان به 153 میلیون تومان رسید و پژو 207 اتومات با کاهش 5 میلیون تومانی در بازار به قیمت  82 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد. 

ردیف نوع خودرو قیمت کارخانه (ریال) قیمت بازار (ریال)
۱ پژو SLX405 351.500.000 440/000/000
۲ پژو GLX405 329/440/000 425/000/000
۳ پژو پارس LX کلاس15 426/620/000 630/000/000
۴ پژو 206 تیپ 2 362/860/000 460/000/000
۵ پژو 206 وی 8 427/630/000 550/000/000
6 سمند EF7 343/380/000 450/000/000
7 سمند LX 335/350/000 445/000/000
۸ پراید 131 227/090/000 273/000/000
۹ پراید 111 213/240/000 285/000/000
۱۰ تیبا SX 275/700/000 305/000/000
۱۱ رنو ساندرو اتوماتیک 546/440/000 860/000/000
۱۲ رنو استپ وی اتوماتیک 610/000/000 950/000/000
۱۳ کوئیک اتوماتیک پلاس 459/930/000 460/000/000
۱۴ دنا سفید 469/916/000 615/000/000
۱۵ دنا پلاس 532/680/000 730/000/000
۱۶ پژو 2008 1/149/940/000

1/810/000/000 سفید

870/000/000 مشکی

۱۷ 207 اتوماتیک 543/640/000 825/000/000
۱۸ 207 دنده 471/283/000 670/000/000
۱۹ هایما S7 1/043/130/000 1/530/000/000
۲۰ هایما S5 986/402/000

1/350/000/000


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 مرداد 1397برچسب:, توسط smsreson

مثل اینکه خدا  قراره جواب دعاهامون رو بده

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در ادامه روند نزولی قیمت خودرو،  پراید 131 نسبت به روز گذشته 200 هزار تومان و پراید 111، 300 هزار تومان کاهش قیمت یافت.

همچنین قیمت خودرو هایما S7 با 7 میلیون تومان کاهش از 160 میلیون تومان به 153 میلیون تومان رسید و پژو 207 اتومات با کاهش 5 میلیون تومانی در بازار به قیمت  82 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد. 

ردیف نوع خودرو قیمت کارخانه (ریال) قیمت بازار (ریال)
۱ پژو SLX405 351.500.000 440/000/000
۲ پژو GLX405 329/440/000 425/000/000
۳ پژو پارس LX کلاس15 426/620/000 630/000/000
۴ پژو 206 تیپ 2 362/860/000 460/000/000
۵ پژو 206 وی 8 427/630/000 550/000/000
6 سمند EF7 343/380/000 450/000/000
7 سمند LX 335/350/000 445/000/000
۸ پراید 131 227/090/000 273/000/000
۹ پراید 111 213/240/000 285/000/000
۱۰ تیبا SX 275/700/000 305/000/000
۱۱ رنو ساندرو اتوماتیک 546/440/000 860/000/000
۱۲ رنو استپ وی اتوماتیک 610/000/000 950/000/000
۱۳ کوئیک اتوماتیک پلاس 459/930/000 460/000/000
۱۴ دنا سفید 469/916/000 615/000/000
۱۵ دنا پلاس 532/680/000 730/000/000
۱۶ پژو 2008 1/149/940/000

1/810/000/000 سفید

870/000/000 مشکی

۱۷ 207 اتوماتیک 543/640/000 825/000/000
۱۸ 207 دنده 471/283/000 670/000/000
۱۹ هایما S7 1/043/130/000 1/530/000/000
۲۰ هایما S5 986/402/000

1/350/000/000


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 مرداد 1397برچسب:, توسط smsreson

انقلابی دیگر ، با پیام کوتاه

 

پنل اس ام اس

چشم انداز ارتباطات یکبار دیگر تغییر می کند. یک نظرسنجی جدید نشان داد که 80 درصد از مردم در حال حاضر از پیام کوتاه برای اهداف تجاری استفاده می کنند و شاید جالب تر این است که بیشتر از یک سوم از این افراد با فرستنده ی پیامک  ارتباط برقرار میکنند . شرکت ها ، بازاریابان وصاحبان مشاغل برای ایجاد ارتباط با مخاطبان از یک سیستم  هشدار و اپلیکیشن پیام رسون ویا پنل اس ام اس استفاده میکنند که با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنند.

 

پنل اس ام اس جهانی شده است

در حدود 6.8 میلیارد نفر در جهان وجود دارد و حدود 5.1 میلیارد آنها تلفن همراه دارند. شما لازم نیست که یک گوشی هوشمند برای ارسال و دریافت پیامک داشته باشید، بنابراین حتی افرادی که مدل های ساده و اولیه را  دارند آماده هستند و می توانند پیام شما را دریافت کنند. اکثر افراد کامپیوتر ندارند،  خطوط ثابت به طور فزاينده ای ناديده گرفته مي شوند و گوشه هاي از این جهان وجود دارد كه كابل يا  DSL و شبکه اينترنت به سادگي در دسترس نیست . اما شما ، تنها با یک پیام کوتاه ومتن پیامکی میتوانید به راحتی با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشید.

 

اهمیت متن پیامک برای کسب و کار

شما با منابع محدودی روبرو هستید ، توانائی پرداخت هزینه های سنگین تبلیغات را ندارید ؟

نگران نباشید پنل پیامک شیراز این فرصت استثنایی را برای شما فراهم میکند که با راه کارهای دقیق وتخصصی ما در این  بازاریابی جهانی برنده باشید. میتوانید مطمئن باشید،که با پنل پیامک پیام رسون، بازاریابی برای کسب وکار، محصولات و شرکت شما  مستقیم و بلافاصله انجام می شود . موفقیت وپیشرفت شما آرزوی ماست.

 

افزایش فروش با بازاریابی پیامکی

پنل اس ام اس شیراز، راهبردی ظریف و اثر گذار، (متن یادآوری ومتن معرفی کالاومحصول جدید) را برای بهبود زندگی مخاطبین وتقویت ارتباط شما با آنها درنظر گرفته است.

 

عجیب ولی باورکردنی

بعد از بررسی و تحقیقات انجام شده ومصاحبه با از ۱0۰,۰۰۰ نفرجالب است بدانید، بیش۷۵%از آنها به این اعتراف کردند که حتی گوشی های خود را با خود به حمام میبرند.

 

بنابراین، شما همین الان باخیالی آسوده وراحت با ما(نمایندگی پیامک شیراز) تماس بگیرید.

 


ادامه مطلب


وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرد:

 

آلمان برای تداوم حضور در ایران تلاش می کند.

 

 

وزارت اقتصاد آلمان در گزارشی از تلاش شرکت های آلمانی برای تداوم حضور و فعالیت در ایران برغم

تهدیدات رئیس جمهوری آمریکا خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آلمانی مورگن پست در گزارشی که از وزارت اقتصاد آلمان دریافت کرده،

اعلام کرد: شرکت های اقتصادی آلمان در نظر دارند برای تداوم حضور و فعالیت اقتصادی در ایران تلاش

خود را به کار گیرند.

 

بر اساس نوشته این منبع خبری در حال حاضر بالغ بر ۵۷ شرکت تجاری آلمانی به ارزش مالی ۵۱۱ میلیون

 یورو در ایران فعالیت دارند. بر همین اساس قرار است تا سقف یک میلیارد یورو کمک دولتی در اختیار

 شرکت های تجاری آلمانی در ایران قرار گیرد. 

بیمه صادرات هرمس آلمان از عمده ترین شرکت های اقتصادی آلمان است که پس از یک دوره رکود و بعد

 از حصول توافق هسته ای ایران بار دیگر فعالیت های خود در ایران را افزایش داد.

به نوشته روزنامه مورگن پست، اقتصاد آلمان در نظر دارد علیرغم تهدیدهای «دونالد ترامپ» رئیس

جمهوری آمریکا مبنی بر قطع همکاری های تجاری با شرکای اروپایی که با ایران همکاری داشته باشند،

برای ادامه حضور در ایران تمام توان خود را به کار بندد.

این روزنامه آلمانی در ادامه نوشت: آلمان پس از توافق هسته ای ۲۰۱۵ ایران به توسعه همکاری اقتصادی با

ایران امیدوار بود. صادرات آلمان به ایران در سال گذشته میلادی بالغ بر ۱۶ درصد گزارش شده بود که این

رقم پس از خروج یکجانبه آمریکا از برجام در ۴ ماهه اول سال جاری میلادی به ۴ درصد کاهش پیدا کرد.

در عین حال شرکت های اقتصادی آلمان در تلاش هستند تا با وجود برخی زیان های مالی به همکاری های

 خود با ایران ادامه دهند.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 13 مرداد 1397برچسب:, توسط smsreson

انقلابی دیگر ، با پیام کوتاه

 

پنل اس ام اس

چشم انداز ارتباطات یکبار دیگر تغییر می کند. یک نظرسنجی جدید نشان داد که 80 درصد از مردم در حال حاضر از پیام کوتاه برای اهداف تجاری استفاده می کنند و شاید جالب تر این است که بیشتر از یک سوم از این افراد با فرستنده ی پیامک  ارتباط برقرار میکنند . شرکت ها ، بازاریابان وصاحبان مشاغل برای ایجاد ارتباط با مخاطبان از یک سیستم  هشدار و اپلیکیشن پیام رسون ویا پنل اس ام اس استفاده میکنند که با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنند.

 

پنل اس ام اس جهانی شده است

در حدود 6.8 میلیارد نفر در جهان وجود دارد و حدود 5.1 میلیارد آنها تلفن همراه دارند. شما لازم نیست که یک گوشی هوشمند برای ارسال و دریافت پیامک داشته باشید، بنابراین حتی افرادی که مدل های ساده و اولیه را  دارند آماده هستند و می توانند پیام شما را دریافت کنند. اکثر افراد کامپیوتر ندارند،  خطوط ثابت به طور فزاينده ای ناديده گرفته مي شوند و گوشه هاي از این جهان وجود دارد كه كابل يا  DSL و شبکه اينترنت به سادگي در دسترس نیست . اما شما ، تنها با یک پیام کوتاه ومتن پیامکی میتوانید به راحتی با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشید.

 

اهمیت متن پیامک برای کسب و کار

شما با منابع محدودی روبرو هستید ، توانائی پرداخت هزینه های سنگین تبلیغات را ندارید ؟

نگران نباشید پنل پیامک شیراز این فرصت استثنایی را برای شما فراهم میکند که با راه کارهای دقیق وتخصصی ما در این  بازاریابی جهانی برنده باشید. میتوانید مطمئن باشید،که با پنل پیامک پیام رسون، بازاریابی برای کسب وکار، محصولات و شرکت شما  مستقیم و بلافاصله انجام می شود . موفقیت وپیشرفت شما آرزوی ماست.

 

افزایش فروش با بازاریابی پیامکی

پنل اس ام اس شیراز، راهبردی ظریف و اثر گذار، (متن یادآوری ومتن معرفی کالاومحصول جدید) را برای بهبود زندگی مخاطبین وتقویت ارتباط شما با آنها درنظر گرفته است.

 

عجیب ولی باورکردنی

بعد از بررسی و تحقیقات انجام شده ومصاحبه با از ۱0۰,۰۰۰ نفرجالب است بدانید، بیش۷۵%از آنها به این اعتراف کردند که حتی گوشی های خود را با خود به حمام میبرند.

 

بنابراین، شما همین الان باخیالی آسوده وراحت با ما(نمایندگی پیامک شیراز) تماس بگیرید.


ادامه مطلب


سفیر ایران:‌ خبر قطع صادرات برق ایران به عراق نادرست است/ تظاهرات‌های عراق تصنعی نیست

 

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با رد توقف صادرات برق ایران به عراق، درباره تظاهرات‌های اخیر در این کشور گفت که این اعتراضات دارای بعد مدنی و اجتماعی است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اعتراضات اخیر شهروندان عراقی در برخی از شهرهای جنوب و مرکز عراق،  یکی از مهمترین رخدادهای سیاسی - اجتماعی است که بحث‌های زیادی درباره چرایی آن مطرح شده و شائبه‌های زیادی در ارتباط با وجود دست‌های پنهان خارجی در منحرف کردن اعتراضات به سمت و سوی خاص ایجاد شده است.

علاوه بر این، رویکرد جمهوری اسلامی ایران درباره رویدادهای اعتراضی در عراق، یکی از موضوعاتی است که در کانون توجهات رسانه‌ها و تحلیل‌گران قرار گرفته است.

«ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در گفت‌وگو با پایگاه خبری «الوقت»ادعاهای برخی رسانه‌های ضدایرانی مبنی بر قطع صادرات برق ایران به عراق، به عنوان ریشه اصلی آغاز اعتراضات را رد کرد و به صراحت قطع صادرات ایران به عراق را نادرست دانست.

اعتراضات عراق بُعدی مدنی و اجتماعی دارد

ایرج مسجدی در تحلیل خود از علل اصلی اعتراضات اخیر کشور عراق، گفت که ریشه اصلی و واقعی اعتراضات اخیر عراق، مطالبات مردم از حکومت  بوده که در راستای خواسته‌هایی همچون حل مشکلات رفاهی و خدماتی در زمینه برق و آب مطرحند. بنابراین اعتراضات بیشتر بُعد مدنی و اجتماعی داشته و با توجه به انتظارات و مطالباتی که درباره تامین نیازهای خود از حکومت دارند، امری معمول به نظر می‌رسد.

وی افزود: علاوه بر این، شهروندان عراقی تا حدود زیادی از عملکرد جریان‌ها و احزاب سیاسی عراقی نیز ناراضی‌اند که چرا مطالبات آنها را پیگیری نمی‌کنند.

اعتراضات عراق خودجوش است و احتمال سوء‌استفاده وجود دارد

 سفیر ایران در کشور عراق با تاکید بر خودجوش بودن حرکتی که  شبکه‌های اجتماعی در سازماندهی آن نقش دارند، بر این امر تاکید کرد که زمانی که این حرکت اعتراضی اجتماعی آغاز شد، برخی نیروها با ورود به عرصه تلاش کردند که از موج اعتراضات به نفع خود، بهره‌برداری کنند.

مسجدی ادامه داد: اما این فرضیه که  اعتراضات مدنی عراق را نیروهای خارجی و برخی جریان‌های سیاسی داخلی منحله عراق همچون حزب بعث هدایت می‌کنند، تا حدود زیادی نادرست است.

وی دلیل این مسئله را این گونه توضیح می‌دهد: زیرا از یک سو با توجه به بیانیه احزاب سیاسی عراقی شاهد بودیم که همگان بر احترام به خواست مردم تاکید کردند و از سوی دیگر تاکید داشتند که با پرهیز از خشونت، جان شهروندان تهدید نشود و اموال عمومی تخریب نشوند. لذا می‌توان اینگونه گفت که امکان سوء استفاده جریان‌های خارجی وجود دارد اما این به معنای تصنعی بودن اعتراضات نیست.

ایران صادرات برق را به عراق قطع نکرده است

همچنین، ایرج مسجدی در ارتباط با ادعاهای مطرح مبنی بر قطع صادرات برق ایران به عراق به علت بدهی‌های بغداد و تاثیر آن بر اعتراضات، اظهار داشت: واقعیت این است که ایران میزان مشخصی برق را به کشور عراق صادر می‌کند و در فصولی که نیاز به مصرف برق تا حدودی بیشتر می‌شود، این مساله طبیعی است که میزان صادرات تا حدودی در راستای مصرف داخلی ایران کاهش پیدا کند.

سفیر ایران در عراق افزود: توقف صادرات برق ایران به هیچ عنوان واقعیت ندارد، بلکه فقط در ساعاتی معین این برق قطع می‌شود؛ اگر قطع صادرات واقعیت داشت به طور کامل ارسال برق قطع می‌شد؛ نه اینکه در ساعاتی از روز.

وی تصریح کرد: باید به این امر توجه داشت که شب‌ها به طور کامل برق وصل است و شهروندان عراقی از آن استفاده می‌کنند. یعنی در ساعاتی که مصرف برق کاهش پیدا می‌کند، ارسال برق نیز به طور کامل انجام می‌شود.

مسجدی در ادامه تاکید کرد: کاهش صادرات برق به هیچ عنوان با مسئله بدهی‌های بغداد به تهران، ارتباط ندارد. این مسئله‌ای است که در توافقات با مسئولان عراقی نیز مطرح شده، بر این مبنا که ایران بر اساس توانایی برق را صادر می‌کند و زمانی ممکن است حجم آن کاهش یا با افت فشار همراه باشد. حتی عنوان شده که در مقاطعی این امکان وجود دارد مصرف داخلی بالا برود و بر میزان صادرات تاثیر بگذارد. لذا این موضوع کاملا مسئله‌ای طبیعی و فنی است.

بدهی‌های عراق به ایران در زمینه انرژی در حال پرداخت است

همچنین، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق درباره بدهی‌های عراق به ایران تصریح کرد: دولت عراق در قالب یک چارچوب تعیین شده در حال پرداخت این بدهی‌هاست. هر چند تعویق در پرداخت‌ها ممکن است اتفاق افتاده باشد اما در اصل، بغداد متعهد است که وجوهات بدهی خود را بپردازد. در مجموع موضوع برق و کاهش صادرات آن از سوی ایران، به هیچ عنوان با اعتراضات عراق ارتباطی ندارد.

پاسخ‌گویی دولت به خواست معترضان راه‌حل گذار از بحران است

 ایرج مسجدی در بخش پایانی این مصاحبه درباره  وظایف دولت و احزاب سیاسی عراقی در قبال اعتراضات اخیر اظهار داشت: دولت و مسئولین عراقی می‌بایست به خواسته‌های شهروندان عراقی احترام بگذارند و رسیدگی به مشکلات را در صدر اولویت‌های خود قرار دهند اما این مسئله نیز ضروری است که نباید آنها اجازه تخریب اموال عمومی و انحراف در اصل خواسته‌ها را به معترضان بدهند.

وی توصیه کرد: دولت می‌بایست تلاش کند که رسیدگی به  مشکلات مردم را در دستور کار قرار دهد. با این وجود، این بدین معنا نیست که به شکل سریع همه مشکلات حل خواهند شد؛ زیرا انجام خدمات امری نیست که در مقطع زمانی کوتاه امکان‌پذیر باشد. ار سوی دیگر، مردم نیز اگر مشاهده کنند که دولت در حال تلاش است و قصد دارد کاستی‌ها را جبران کند؛ به طور حتم رو به ثبات فراگیر حرکت خواهند کرد.

 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 مرداد 1397برچسب:, توسط smsreson

روی آوری شرکت های اینترنتی به پنل اس ام اس

پنل اس ام اس شیراز

شرکت های اینترنتی برای بهتر شدن کسب وکار خود در حال ایجاد وب سایت های پویا  و پنل پیامک هستند که کاربردهای بیشتر ومتنوع تر و با بازده ای بالاتر به شکل قابل ملاحظه ای را دارند.

 

پنل پیام رسون در حال تبدیل شدن به یک رویداد در تاریخ است ، بنابراین اگر شما می خواهید کسب و کار خود را به موفقیت بیشتر برسانید و از نتیجه آن مطمئن باشید نمایندگی پیامک شیراز اماده ارائه بهترینها به شماست.

رشد بازاریابی های مبتنی بر موبایل

چند محصول در تاریخ بسیار ضروری بوده و مسیر آن را عوض کرده است ، ماشین، تلویزیون، تلفن،کامپیوتر وموبایل ؛ تمام این محصولات سالهاست که تبدیل به یک بخش حیاتی از زندگی مردم شده است، اما تعداد گوشی های هوشمند دراین سالها به شکل باور نکردنی افزایش داشته است.

ظهورگوشی های هوشمند به نحو چشمگیری تغییر کرده است وپیام کوتاه تبدیل به یکی از ملزومات زندگی روزمره مردم شده است. پنل پیامک شیراز شما وکسب وکار شمارا درتاریخ ماندگار میکند.

افزایش استفاده از گوشی های هوشمند

کاربران گوشی هوشمند، از گوشی خود با امار  150 بار در روز استفاده و مطالب آن را بررسی می کنند، حال تصور کنید باوجود میلیون ها گوشی هوشمند چه حجم عظیمی از اطلاعات و پیامک تبادل میشوند، این یعنی  که مردم همیشه "روشن"  و به روز هستند. بنابراین،شما  با داشتن یک  پنل اس ام اس واستفاده از آن، کسب و کار شما هر روز بیشتر از هر زمان دیگربرای  مشتریان  و مردم در دسترس است. در واقع این  فرصتی برای  شماست که مردم بیشتر وبیشتر شما را بشناسند . 51 درصد از تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال در سال جاری برای بهینه سازی وب سایت های پویا صرف شده است و انتظار می رود طی دو سال به 66 درصد افزایش یابد.

بنابراین، موفقیت کسب و کار شما با استفاده از پنل پیام کوتاه ،پنل پیام صوتی وحتی کارت ویزیت الکترونیکی تضمین شده است و بازده ای بالای %۸۵ را برای شما دارد. با استفاده از یک شرکت  حرفه ای ومتخصص (پنل اس ام اس شیراز) بهترین راه برای رسیدن به موفقیت و برقراری ارتباط با مردم است. زیبایی وقشنگی اینکار این است که مخاطبان شما هرگز از تلفن هایشان خیلی دور نیستند.

هنگامی که به  پنل پیامکی برای بازاریابی  کسب و کار خود فکر می کنید، مهم است خواست ونیاز مردم را در نظر بگیرید. اینکار از مزایای زیادی برخوردار است که می توانید مردم را به سمت خود جذب کنید.

برای بازاریابی با  تلفن همراه شما باید همیشه مشتری  و مردم را سررشته افکار خود قرار دهید تا به  قله های پیشرفت و موفقیت برسید.

کارشما باید موثرو مختصر و هدفمند باشد. اینها سه اقدام عملی هستند. نمایندگی پیامک اینکار را برای شما انجام میدهد تا فراگیر شوید.

پنل پیامک شیراز اماده ارایه بهترین پیشنهادها به شماست          07137325725


ادامه مطلب


پاسخ به پرسش های متداول مشتریان ما در مورد پنل اس ام اس پیام رسون

 

 

پنل اس ام اس شیراز

 

 

شرکت ما در پنل اس ام اس خود میخواهد که ارسال پیامک انبوه را توامان با افزایش درصد موفقیت ارسال های شما تسهیل نماید.

در اینجا به تعدادی از سوالات متداول مشتریان پنل پیامک شیراز پاسخ داده می شود.

  • من خودم یک پیام کوتاه را ارسال کردم، اما هنوز آن را دریافت نکرده ام. چه اتفاقی می افتد؟

ارسال پیامک و عدم دریافت آن توسط مشتری در سامانه پیامک شیراز با درصد بسیار پایین و نزدیک به صفر اتفاق می افتد و ما همواره در تلاشیم تا میزان آن را به سمت صفر میل دهیم.

اما این موضوع میتواند دارای علل متفاوتی باشد و راهکارهایی نیز توسط سامانه اس ام اس شیراز مطرح میگردد.

علت اول) شماره مخاطب در بلک لیست مخابرات (لیست سیاه مخابرات) قرار دارد. شما با ارسال پیامک عدد 1 به 8999 و یا تماس با شماره 09990 در همراه اول ویا عدد 2 به 5005 در ایرانسل همراه خود را در لیست سیاه مخابراتی قرار داده اید و امکان دریافت هرگونه تبلیغات و یا پیام های مدرسه , دانشگاه و بانک وغیره را از خود سلب نموده اید. شما میتوانید جهت دریافت پیامک ، خود را از لیست سیاه خارج نموده و یا با خطوط خدماتی به مشتریان خود پیامک ارسال نمایید.

البته کلیه ی هزینه های ارسال پیامک به بلک لیست به شما بازگردانده میشود.

در حالت بعد به علت اختلال در اپراتور نیز امکان عدم ارسال وجود دارد و امری عادی در برخی مواقع می باشد شما میتوانید برا مقابله با این موضوع از خطوط ارسال 2000 استفاده نمایید که فقط هزینه پیامک های موفق و دلیور شده را از شما کسر مینماید.

پنل پیام کوتاه کاربری و نمایندگی سامانه پیامک  شیراز دارای خط ارسال 200010003000 می باشد که هزینه کلیه ارسال های ناموفق را باز میگرداند.

 

  • عدم توانایی در افزودن شماره به پنل!!!!!  چرا اینطور است؟

در این مورد باید ابتدا فایل نمونه هر قسمت را در پنل ارسال انبوه پیامک ما دانلود نموده و فرمت فایل و نحوه ارایش ستون ها را با فایل خود مقایسه نمایید و در صورت عدم تطابق فایل خود را اصلاح نموده و مجددا بارگزاری نمایید لازم به ذکر است که شما باید به حجم فایل ارسالی نیز توجه نمایید.

 

  •  آیا می توانم پیامی طولانی تر از 70 کاراکتر ارسال کنم؟

شما میتوانید پیامک های انبوه خود را با هر تعداد کاراکتری ارسال نمایید فقط توجه نمایید که هر پیامک حاوی 70 کاراکتر میباشد و بیشتر از آن به تعداد پیامک های شما اضافه میگردد که بالتبع در هزینه تبلیغات پیامکیشما تاثیر میگزارد.

 

  • یک کلمه کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا فهرست خود را از طریق تماس پیامکی انتخاب کنید. شما احتمالا نمونه هایی از کلمات کلیدی را از جهان مشاهده کرده اید - مثل یک علامت که به این عنوان خوانده شده "متنJOIN به 500010706 برای دریافت به روز رسانی پیامک ها و کوپن ها". در این مثال JOIN کلمه کلیدی است و 500010706 سرشماره است.

هر کسی که کلمات کلیدی خود را به سرشماره شما متصل می کند، به صورت خودکار به لیست مخاطبین شما اضافه می شود. آنها همچنین بلافاصله پاسخ خودکار دریافت می کنند که شما می توانید آن را ویرایش کنید، متناسب با سازمان شما. تعجب نکنید که این پاسخ سفارشی را شامل یک مبارزات بازاریابی کاملا خودکار کنید؟ برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید یا چت کنید!

 

  •  آیا می توانم کد / کد کوتاهی (سرشماره ) را که پیام از آن آمده است انتخاب کنم؟

متاسفانه، شما نمیتوانید کد کوتاهی را که پیامهایتان به آنها میرسد انتخاب کنید، زیرا سیستم ما از یک کد کوتاه مشترک برای ارسال متون استفاده میکند. شما می توانید یکی از شماره های  ما را اجاره و یا خرید کنید.. با این حال،دراستفاده از کد کوتاه برای ارسال متون گروهی، ما همیشه توصیه می کنیم نام کسب و کار / سازمان خود را در خط موضوعی قرار دهید تا در بالای متن و در (پرانتز) مانند سرصفحه قرار گیرد.

 

پرسش های شما پاسخ داده شد؟ هنوز بیشتر؟ ما در اینجا برای کمک به شما هستیم، اگر شروع به کار یا بهتر شدن در بازاریابی متن باشد. چک کردن پایگاه  وب ما و یا تماس با مدیران پشتیبانی مشتریان ما برای دریافتکمک پیشنهاد میشود . ما عاشق ساختن یک تفاوت برای کسب و کار شما هستیم!


ادامه مطلب


بازاریابی پیامکی

اصطلاح بازاریابی پیامکی نباید گیج کننده باشد! در اینجا در پنل اس ام اس پیام رسون ما تلاش می کنیم تابازاریابی اس ام اسی را ساده درک کنیم و حتی ساده تر از آن استفاده کنیم!  ابتدا در مقالات اولیه ما دربارهکلمات کلیدی و MMS صحبت کردیم، در حال حاضر به کدهای کوتاه نگاه می کنیم - چه هستند، چرا آنها مفید هستند، و چگونه بر روی تلاش های بازاریابی پیامکی تاثیر می گذارند.

 

پیام کوتاه  کدکوتاه چیست؟

پنل اس ام اس

 

اگر علامتی را می بینید که چیزی شبیه این است، "ارسال متن 'سلامت' به شماره 50001400 برای اشتراک" یک کد کوتاه را در عمل مشاهده کرده اید. در اینجا، 'سلامت' کلمه کلیدی است و 50001400 کد کوتاه است. معمولا کدهای کوتاه یک شماره آسان برای یادآوری هستند. در برخی موارد، آنها می توانند سفارشی برای تلفظ یک کلمه خاص باشند. مصرف کنندگان نباید هیچ دلیلی برای یادآوری یک کد کوتاه مناسب نداشته باشند.

 

یک کد کوتاه مشترک چیست؟

هنگامی که شما برای یک سرویس پیام کوتاه مانند پنل پیامک پیام رسون ثبت نام می کنید، به شما یکی از کدهای کوتاه اشتراکی ما اختصاص داده می شود. کسب و کار چندگانه ممکن است از همان کد کوتاه استفاده کند، اما سیستم پیام ده پیام رسون تضمین می کند که متون شما در صندوق ورودی شما قرار گیرند. اگر میخواهید لیست خود را رشد دهید،  یک کلمه کلیدی منحصر به فرد را امتحان کنید. فقط یکی از مشتریان ما می تواند از یک کلید واژه منحصر به فرد داده شده در یک کد کوتاه مشترک استفاده کند. نمایندگی پیامکپیام رسون به آسانی  بررسی میکند که آیا کلید مورد نظری که شما می خواهید هنوز هم در دسترس است یا خیر. کدهای کوتاه اشتراکی برای سازمان ها جذاب هستند، زیرا هزینه راه های بازاریابی پیام کوتاه را کاهش می دهندو شما نیازی به خرید یک عدد برای شروع برنامه پیام کوتاه خود ندارید.

 

یک کد کوتاه اختصاصی چیست؟

کلمات کلیدی می تواند استراتژی بازاریابی و مشتری مداری شما را تغییر دهند، اما اگر شما چیزی فوق العاده عادی مانند "فروش" که احتمالا در یک کد کوتاه مشترک موجود نخواهد بود را می خواهید. کدهای کوتاه اختصاصی این مشکل را حل می کند؛ آنها شما را قادر میسازند تا یک شماره را به طور انحصاری  استفاده  کنید - و از کلمات کلیدی که دوست دارید استفاده کنید. کدهای کوتاه اختصاصی، زمان و پول را برای شما ایمن نگه می دارند و برای استفاده در موارد خاص مطمئن هستند. تیم پنل اس ام اس شیراز دارای سالها تجربه برای کمک به مشتریان درراه اندازی مبارزات بازاریابی اختصاصی تلفن همراه است و ما می توانیم در هر مرحله از این راه به شما کمک کنیم، اگر این بهترین انتخاب برای شماست.

 

آیا شروع به بازاریابی پیامکی کرده اید؟

مطمئن نیستید که گزینه کد کوتاه برای شما مناسب است؟ مدیران پشتیبانی مشتری پنل پیامک شیرازمتخصصانی هستند که در کمک به کسب و کارها مسیر صحیح پیش رو را پیدا می کنند. اگر شما آماده صحبت کردن هستید، با ما تماس بگیرید 07137325725  و یا پنل کاربری پیامک و پنل نمایندگی پیامک  ما را در حال حاضر بررسی کنید.


ادامه مطلب