پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





ایده های جذاب برای کاندید های شورای شهر

25 اردیبهشت 1400 312  0  0

این روزها ، تب و تاب انتخابات و کاندید شدن افراد در همه شهرها و استان های کشور را مشاهده میکنیم و هرچه به خرداد نزدیک تر میشویم این شور و اشتیاق افزایش پیدا میکند . 

در حال حاضر که کاندیدها در حال ثبت نام هستند و تا چند روز دیگر تایید صلاحیت شده و بعد وارد عرصه تبیغات میشوند .

بعضی از کاندیدها از همان روز اول شروع به تبلیغات خود میکنند ، اما نکته ای که قابل اهمیت است این هست که تبلیغات کاندیدها و رقابت با کاندیدهای دیگر زمان مشخصی دارد و در این میان تنها کسانی به موفقیت میرسند و رای می آورند که توانسته باشند به خوبی برنامه های خود را در قالب تبلیغ به دست مردم رسانده باشند .

در این مقاله که توسط تیم تحریره پیام رسون نوشته شده است سعی داریم بهترین روش تبلیغ برای کاندیدهای شورای شهر و استان را به شما آموزش دهیم پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیامک شیراز همراه باشید .

 

اصول طلایی : 

 

تبلیغ برای کاندیدهای شورای شهر کمی با تبلیغات دیگر متفاوت است ، در واقع در آن باید یکسری اصول رعایت شوند که نادیده گرفتن این اصول قطعا باعث آسیب به کمپین تبلیغاتی میشود . 

حال یکسری از اصول را اینجا برای شما اورد ایم .

 

نام، نام خانوادگی و کد کاندید در متن پیامک تبلیغاتی :

همیشه در ابتدا و انتهای پیام ارسالی خود، به نام و نام خانوادگی کاندید و کد انتخاباتی او اشاره کنید. خوب است که مثلا در ابتدا به همراه سلام، اسم کاندید و در انتها به همراه شعار تبلیغاتی، کد را بیاورید.

 

در نوشته انتخاباتی خود اگر اطلاعات شخصی را تکرار نکنید، مخاطب شما را فراموش خواهد کرد.

 

یک اشتباه رایج در ارسال متن تبلیغات انتخاباتی این است که بعد از اولین مرحله‌ی ارسال، در پیام های بعدی که متن متفاوتی دارند، اطلاعات کاندیدا ذکر نمی‌شود. این ناشی از یک برداشت غلط است.

خیلی از مدیران تبلیغات کمپین‌های انتخاباتی تصور دارند که همه‌مخاطبین  مراتب مختلف ارسال را، در خاطر دارد. به همین دلیل نام کاندید یا کد انتخاباتی را ذکر نمی‌کنند و توقع دارند فرد با رجوع به پیامک‌های گذشته، این اطلاعات مهم را یادداشت کند.

 

نکته‌ی مهم: اگر برای ارسال پیامک، از یک سرشماره استفاده می‌کنید، تمام پیامک‌های شما در یک صفحه‌ی sms به کاربر نشان داده می‌شود. اما اگر مانند برخی از مشتریان، از چند خط پیامک ارسال پیام دارید، همواره باید اطلاعات مهم خود را، در همه‌ی پیام‌ها تکرار کنید. همان نام و کد انتخاباتی یا هر مورد مهم دیگر!

 

ساعات ارسال پیامک؛ نکته‌ی طلایی اما فراموش شده!

در مطالب قبلی اشاره کردیم که در مسیر طراحی یک کمپین انتخاباتی، نیاز است گروه مخاطب را به خوبی بشناسید. این شناخت به شما کمک می‌کند تا در زمان ارسال نیز، مطابق با سبک زندگی او، پیامک بفرستید.

شاغلین معمولا از ساعت ۷ صبح تا ۱۰.۳۰ بیشتر پیامک باز می‌کنند. در همین ساعت اگر با متن شعار انتخاباتی شما مواجه شوند، فرصت خوبی است تا درباره‌‎ی آن با همکاران صحبت کنند.

همچنین بازه‌ی زمانی ۱۲.۳۰ ظهر تا ۱۴ نیز، فرصت طلایی ارسال شما برای شاغلین است.

در زمان برگشت از سرکار، در بازه‌ی ۱۶ تا ۱۸ نیز، اگر پیامک شما به دست آنها برسد، در جمع خانوادگی درباره آن صحبت می کنند.

 

جذابیت سرشماره خط پیامکی شما مهم است!

یکی از نکات ریز اما قابل توجه برای موفقیت هرچه بیشتر کمپین تبلیغاتی پیامک شما، همین سرشماره ارسال آن است. ما در اهورا اطلس فارس  انواع سرشماره‌های مختلف را به شما عرضه می‌کنیم و میتوانیم بر در بر داشتن اپراتور 9000 خدماتی نوین در تبلیغات را به شما ارایه دهیم .

 

در این مقاله که توسط سامانه پیامک به ثبت رسیده ، یک سری از مشکلات و نادیده گرفتن بعضی مسائل به شما آموزش داده شوند .

شما میتوانید برای مشاوره بیشتر به تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید و راهکارهای بیشتر را از آنها خواستار باشید . همچنین میتوانید از شرایط ویژه اپراتور 9000 هم مطلع شوید .

 

جهت خرید پنل پیامک از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

متن پیش رو در فرارو منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست

 پایگاه خبری-تحلیل "نشنال اینترست" در گزارشی به تحولات جاری در روابط ایران و آمریکا در چهارچوب "مذاکرات هسته‌ای وین" پرداخته و به طور خاص، تنها گزینه وی در مواجهه با ایران را مورد اشاره قرار داده است.

نشنال اینترست در این رابطه می‌نویسد: «در حالی که ایران و آمریکا همراه با دیگر طرف‌های بین المللی "برجام"، رایزنی‌های گسترده‌ای را با هدف احیای این توافق بین المللی در وین پایتخت اتریش انجام می‌دهند، نبرد گسترده‌ای نیز در واشنگتن در مورد (زیرسوال بردن) ضرورت احیای این توافق بین المللی در جریان است. برخی بر این باورند که دولت جدید آمریکا نیز باید همچون دولت ترامپ، کارزار فشار حداکثری را علیه تهران ادامه دهد. تنها در صورتی که رئیس جمهور بایدن در برابر این جریان، موضعی تهاجمی اتخاذ کند می‌توان امیدوار بود که دولت آمریکا بار دیگر بتواند برجام را احیا و منافع ملی آمریکا را از این طریق احیا کند.

به گزارش فرارو، در شرایط کنونی، جمهوریخواهان سنا، جبهه‌های گسترده‌ای را علیه تلاش‌های دولتِ جدید آمریکا جهت احیای برجام و در پیش گرفتن دیپلماسی در چهارچوب مذاکرات وین، ایجاد کرده اند. آن‌ها در بحبوحه انجام مذاکرات وین در نامه‌ای تاکید کردند که تحریم‌های ترامپ علیه ایران، اهرم فشار قابل توجهی را برای آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است. اهرمی که می‌تواند زمینه را برای تحت فشار قرار دادن تهران در عرصه‌های مختلف، هموار سازد. این سناتور‌های جمهوری‌خواه به جو‌بایدن هشدار دادند که با تلاش هایش جهت بازگشت به برجام، این اهرم را تضعیف نکند. آن‌ها همچنین تهدید کردند که اگر دولت بایدن بخواهد بار دیگر به برجام بازگردد، باید بداند که آن‌ها می‌توانند بار دیگر و در آینده نزدیک، زمینه را برای خروج آمریکا از برجام فراهم سازند.

این رویکرد تهاجمیِ جمهوریخواهان، بایستی با واکنش جدی رئیس جمهور بایدن و دولت وی همراه شود. آن‌ها باید به طور خاص به این مساله اشاره کنند که تنها نتیجه کارزار فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران و خارج کردن این کشور از توافق برجام، توسعه توانمندی‌های هسته‌ای ایران بوده است. در عین حال، ایران توانسته تا حد زیادی نیرو‌های جبهه موسوم به مقاومت را نیز در منطقه خاورمیانه تقویت کند.

تیم بایدن باید در وهله نخست توجه خود را به این نکته جلب کند که اگر واقعا دولت ترامپ، اهرم فشار موثری علیه ایران در اختیار داشت، پس چرا نتوانست این اهرم را در دوره حضور خود در قدرت، به نتیجه تبدیل کند؟ دولت ترامپ حتی نتوانسته کوچکترین خواسته خود از ایران یعنی حاضر شدن آن بر سر میز مذاکره را هم محقق کند.

این مساله و تحقق آن هیچ ارتباطی به تلاش نکردنِ دولت ترامپ به اندازه کافی ندارد. ترامپ در دوره حضور خود در قدرت، صرفا تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران را بار دیگر احیا نکرد بلکه او سیلی از تحریم‌های دیگر را نیز که بخش‌های مختلف این کشور (مخصوصا بخش اقتصادی آن را) هدف قرار می‌دادند، علیه ایران وضع کرد. با این حال، تا این لحظه، هیچکدام از تلاش‌های دولت سابق آمریکا، نتوانسته اند ایران را به زانو درآورند.

با این همه باید توجه داشت که تلاش‌های دولت ترامپ علیه ایران صرفا به وضع تحریم محدود نشدند. ترامپ همچنین تلاش‌های زیادی کرد تا مانع از سفر مقام‌های ارشد ایرانی به سازمان ملل متحد در نیویورک شود و حتی دو تن از چهره‌های سیاسی سرشناس ایرانی یعنی "جواد ظریف" وزیر خارجه ایران و "علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی این کشور را که مسوولیت قابل توجهی در روند مذاکرات هسته‌ای ایران داشته و دارند، را تحریم کرد.

با این حال، تلاش‌هایی از این نوع از سوی ترامپ جهت تضعیف فرآیند دیپلماسی، در نهایت منجر به اقدام وی در ترور سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران شد. این اقدام دولت ترامپ به وضوح نشان داد که این دولت حاضر است ریسک جنگ با ایران را (اگر نگوییم آغاز آن را) به جان بخرد.

در این نقطه باید پرسید که پاسخ ایران به تهدیدات نظامی و فشار‌های اقتصادی دولت ترامپ چه بود؟ تهران در این رابطه، به جای پذیرش محدودیت‌های گسترده بر برنامه اتمی خود (در چهارچوب برجام)، به نحو قابل توجهی در توانمندی‌های هسته‌ای خود دست به پیشروی زد. امری که به نوعی پاسخی مستقیم به خروج دولت آمریکا از توافق برجام نیز بود. ایران در این چهارچوب، دست به توسعه سانتریفیوژ‌های پیشرفته زد و بر میزان ذخایر اورانیوم غنی شده خود نیز به نحو قابل توجهی افزود. به طور کلی ایران در دوره ترامپ، بر خلاف آنچه وی (ترامپ) می‌خواست، پیشروی‌های قابل توجهی را در امر توانمندی‌های هسته‌ای خود انجام داد و باید گفت فشار‌های وی، در عمل، نتیجه معکوس دادند.

ایران همچنین در پاسخ به اقدام دولت ترامپ در ترور سردار سلیمانی، حمله موشکی گسترده‌ای را به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق (عین الاسد) انجام داد. امری که نخستین اقدام نظامی آشکار ایران علیه ایالات‌متحده آمریکا بود. این حمله با مجروح شدن شماری از نیرو‌های آمریکایی همراه شد با این حال، مساله اساسی و مهمِ آن این بود که ایران از این طریق توانست خود را به مثابه یک قدرت معتبر موشکی در منطقه خاورمیانه و ورای آن معرفی کند. مساله‌ای که بیش از پیش اهمیت موشک‌های ایرانی را برای تهران برجسته کرد.

از سویی، اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی موجب شد تا ایران از قدرت و نفوذ خود برای تحت فشار قرار‌دادن نیرو‌های آمریکایی در منطقه استفاده کند و عملا زمینه را برای اخراج آن‌ها از خاورمیانه هموار سازد. از این رو می‌توان گفت که ایران عملا در دوره ترامپ، برخلاف آنچه وی می‌خواست، دامنه قدرت و نفوذ منطقه‌ای خود را گسترده‌تر کرد. جدای از متحدان سنتی ایران، حوثی‌های یمنی (به عنوان متحدان ایران) نیز به در سال‌های اخیر قدرت قابل توجهی را کسب کرده اند و تا حد زیادی بر معادلات منطقه‌ای اثرگذاری می‌کنند.

به طور کلی می‌توان گفت: در دوره ریاست جمهوری ترامپ، توان هسته‌ای ایران به نحو قبال توجهی گسترش یافت، نفوذ منطقه‌ای آن افزایش یافت، و اقتصاد ایران نیز تاب آوری خود را در برابر تحریم‌های آمریکا بالا برد. از این رو، این ایده که کارزار فشار حداکثری ترامپ، اهرم فشار خوبی را به بایدن داده تا ایران را تحت فشار قرار دهد، از اساس غلط است. در واقع، حتی می‌توان گفت که موضع آمریکا در مذاکره با ایران، به مراتب ضعیف‌تر از چهار سال گذشته است. از این منظر، کم هزینه‌ترین و بهترین ابزاری که دولت بایدن در برهه کنونی در مواجهه با ایران در دست دارد، چیزی جز متقاعد کردن ایران جهت بازگشت به برجام نیست. باید پذیرفت که آمریکا، زمانی که رئیس جمهور اوباما از قدرت خارج شد، در مواجهه با ایران، از موضع و جایگاه به مراتب بهتری در مقایسه با شرایط فعلی، برخوردار بود».


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 25 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

متن پیش رو در فرارو منتشر شده و انتشار آن به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست

 پایگاه خبری-تحلیل "نشنال اینترست" در گزارشی به تحولات جاری در روابط ایران و آمریکا در چهارچوب "مذاکرات هسته‌ای وین" پرداخته و به طور خاص، تنها گزینه وی در مواجهه با ایران را مورد اشاره قرار داده است.

نشنال اینترست در این رابطه می‌نویسد: «در حالی که ایران و آمریکا همراه با دیگر طرف‌های بین المللی "برجام"، رایزنی‌های گسترده‌ای را با هدف احیای این توافق بین المللی در وین پایتخت اتریش انجام می‌دهند، نبرد گسترده‌ای نیز در واشنگتن در مورد (زیرسوال بردن) ضرورت احیای این توافق بین المللی در جریان است. برخی بر این باورند که دولت جدید آمریکا نیز باید همچون دولت ترامپ، کارزار فشار حداکثری را علیه تهران ادامه دهد. تنها در صورتی که رئیس جمهور بایدن در برابر این جریان، موضعی تهاجمی اتخاذ کند می‌توان امیدوار بود که دولت آمریکا بار دیگر بتواند برجام را احیا و منافع ملی آمریکا را از این طریق احیا کند.

به گزارش فرارو، در شرایط کنونی، جمهوریخواهان سنا، جبهه‌های گسترده‌ای را علیه تلاش‌های دولتِ جدید آمریکا جهت احیای برجام و در پیش گرفتن دیپلماسی در چهارچوب مذاکرات وین، ایجاد کرده اند. آن‌ها در بحبوحه انجام مذاکرات وین در نامه‌ای تاکید کردند که تحریم‌های ترامپ علیه ایران، اهرم فشار قابل توجهی را برای آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است. اهرمی که می‌تواند زمینه را برای تحت فشار قرار دادن تهران در عرصه‌های مختلف، هموار سازد. این سناتور‌های جمهوری‌خواه به جو‌بایدن هشدار دادند که با تلاش هایش جهت بازگشت به برجام، این اهرم را تضعیف نکند. آن‌ها همچنین تهدید کردند که اگر دولت بایدن بخواهد بار دیگر به برجام بازگردد، باید بداند که آن‌ها می‌توانند بار دیگر و در آینده نزدیک، زمینه را برای خروج آمریکا از برجام فراهم سازند.

این رویکرد تهاجمیِ جمهوریخواهان، بایستی با واکنش جدی رئیس جمهور بایدن و دولت وی همراه شود. آن‌ها باید به طور خاص به این مساله اشاره کنند که تنها نتیجه کارزار فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران و خارج کردن این کشور از توافق برجام، توسعه توانمندی‌های هسته‌ای ایران بوده است. در عین حال، ایران توانسته تا حد زیادی نیرو‌های جبهه موسوم به مقاومت را نیز در منطقه خاورمیانه تقویت کند.

تیم بایدن باید در وهله نخست توجه خود را به این نکته جلب کند که اگر واقعا دولت ترامپ، اهرم فشار موثری علیه ایران در اختیار داشت، پس چرا نتوانست این اهرم را در دوره حضور خود در قدرت، به نتیجه تبدیل کند؟ دولت ترامپ حتی نتوانسته کوچکترین خواسته خود از ایران یعنی حاضر شدن آن بر سر میز مذاکره را هم محقق کند.

این مساله و تحقق آن هیچ ارتباطی به تلاش نکردنِ دولت ترامپ به اندازه کافی ندارد. ترامپ در دوره حضور خود در قدرت، صرفا تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران را بار دیگر احیا نکرد بلکه او سیلی از تحریم‌های دیگر را نیز که بخش‌های مختلف این کشور (مخصوصا بخش اقتصادی آن را) هدف قرار می‌دادند، علیه ایران وضع کرد. با این حال، تا این لحظه، هیچکدام از تلاش‌های دولت سابق آمریکا، نتوانسته اند ایران را به زانو درآورند.

با این همه باید توجه داشت که تلاش‌های دولت ترامپ علیه ایران صرفا به وضع تحریم محدود نشدند. ترامپ همچنین تلاش‌های زیادی کرد تا مانع از سفر مقام‌های ارشد ایرانی به سازمان ملل متحد در نیویورک شود و حتی دو تن از چهره‌های سیاسی سرشناس ایرانی یعنی "جواد ظریف" وزیر خارجه ایران و "علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی این کشور را که مسوولیت قابل توجهی در روند مذاکرات هسته‌ای ایران داشته و دارند، را تحریم کرد.

با این حال، تلاش‌هایی از این نوع از سوی ترامپ جهت تضعیف فرآیند دیپلماسی، در نهایت منجر به اقدام وی در ترور سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران شد. این اقدام دولت ترامپ به وضوح نشان داد که این دولت حاضر است ریسک جنگ با ایران را (اگر نگوییم آغاز آن را) به جان بخرد.

در این نقطه باید پرسید که پاسخ ایران به تهدیدات نظامی و فشار‌های اقتصادی دولت ترامپ چه بود؟ تهران در این رابطه، به جای پذیرش محدودیت‌های گسترده بر برنامه اتمی خود (در چهارچوب برجام)، به نحو قابل توجهی در توانمندی‌های هسته‌ای خود دست به پیشروی زد. امری که به نوعی پاسخی مستقیم به خروج دولت آمریکا از توافق برجام نیز بود. ایران در این چهارچوب، دست به توسعه سانتریفیوژ‌های پیشرفته زد و بر میزان ذخایر اورانیوم غنی شده خود نیز به نحو قابل توجهی افزود. به طور کلی ایران در دوره ترامپ، بر خلاف آنچه وی (ترامپ) می‌خواست، پیشروی‌های قابل توجهی را در امر توانمندی‌های هسته‌ای خود انجام داد و باید گفت فشار‌های وی، در عمل، نتیجه معکوس دادند.

ایران همچنین در پاسخ به اقدام دولت ترامپ در ترور سردار سلیمانی، حمله موشکی گسترده‌ای را به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق (عین الاسد) انجام داد. امری که نخستین اقدام نظامی آشکار ایران علیه ایالات‌متحده آمریکا بود. این حمله با مجروح شدن شماری از نیرو‌های آمریکایی همراه شد با این حال، مساله اساسی و مهمِ آن این بود که ایران از این طریق توانست خود را به مثابه یک قدرت معتبر موشکی در منطقه خاورمیانه و ورای آن معرفی کند. مساله‌ای که بیش از پیش اهمیت موشک‌های ایرانی را برای تهران برجسته کرد.

از سویی، اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی موجب شد تا ایران از قدرت و نفوذ خود برای تحت فشار قرار‌دادن نیرو‌های آمریکایی در منطقه استفاده کند و عملا زمینه را برای اخراج آن‌ها از خاورمیانه هموار سازد. از این رو می‌توان گفت که ایران عملا در دوره ترامپ، برخلاف آنچه وی می‌خواست، دامنه قدرت و نفوذ منطقه‌ای خود را گسترده‌تر کرد. جدای از متحدان سنتی ایران، حوثی‌های یمنی (به عنوان متحدان ایران) نیز به در سال‌های اخیر قدرت قابل توجهی را کسب کرده اند و تا حد زیادی بر معادلات منطقه‌ای اثرگذاری می‌کنند.

به طور کلی می‌توان گفت: در دوره ریاست جمهوری ترامپ، توان هسته‌ای ایران به نحو قبال توجهی گسترش یافت، نفوذ منطقه‌ای آن افزایش یافت، و اقتصاد ایران نیز تاب آوری خود را در برابر تحریم‌های آمریکا بالا برد. از این رو، این ایده که کارزار فشار حداکثری ترامپ، اهرم فشار خوبی را به بایدن داده تا ایران را تحت فشار قرار دهد، از اساس غلط است. در واقع، حتی می‌توان گفت که موضع آمریکا در مذاکره با ایران، به مراتب ضعیف‌تر از چهار سال گذشته است. از این منظر، کم هزینه‌ترین و بهترین ابزاری که دولت بایدن در برهه کنونی در مواجهه با ایران در دست دارد، چیزی جز متقاعد کردن ایران جهت بازگشت به برجام نیست. باید پذیرفت که آمریکا، زمانی که رئیس جمهور اوباما از قدرت خارج شد، در مواجهه با ایران، از موضع و جایگاه به مراتب بهتری در مقایسه با شرایط فعلی، برخوردار بود».


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 25 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

 معاون دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه نه ‎ظریف ادعای کاندیداتوری دارد و نه ‎روحانی نامزد انتخابات است خطاب به مسئولان صدا و سیما اظهار کرد: جشنواره‌ی مستندهای سفارشی ضد برجامی را پایان دهید و آنتن زنده را به باشگاه حرافان و هتاکان کینه‌ورز اجاره ندهید.

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

«کوچاندن اصیل‌ترین برنامه‌سازان از ‎شبکه سه و تهی شدن رسانه از اعتبار، کار را به آنجا رساند که آنتن زنده و جایگاه میهمان به مثابه رانتی سیاسی، به سخیف‌ترین دروغ‌ها و حریص‌ترین نوکیسگان جویای نام و نان سپرده می‌شود. در یاوه‌سرایی و ابتذال به رقابتی مهوع افتاده اند.

‏بپذیرید که نه ‎ظریف ادعای کاندیداتوری دارد و نه ‎روحانی نامزد این انتخابات است؛ بنابراین جشنواره‌ی مستندهای سفارشی ضد برجامی را پایان دهید و آنتن زنده را به باشگاه حرافان و هتاکان کینه‌ورز اجاره ندهید، همان آنتنی که محدودیت‌هایش فقط شامل روحانی شده است.»


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

چرا تبلیغات پیامکی

18 اردیبهشت 1400 1327  0  0

روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که در بازار امروز بتواند مشتری های فراوانی را به سمت شما هدایت کند. اما روشی که هم هزینه کمتر داشته باشد و هم موثر تر  باشد، بسیار ارزشمند خواهد بود که صاحبان کسب و کار بدان نیازمند هستند. با  سامانه پیامک شیراز همراه  باشید تا علت انتخاب پنل پیام کوتاه را بهتر متوجه شوید.

 

 

 

استفاده از پنل پیامک :

 

بیش از یک دهه است که از تبلیغات پیامکی با استفاده از خرید پنل اس ام اس  می‌گذرد و هر روزه افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

اما خوب است بدانید این بازاریابی هم  مثل هر روش دیگر تا  خود را در میان مردم ثابت کند، مدت زمانی را صرف کرده است.  اما پنل پیام کوتاه  نسبت به دیگر روش ها مدت زمانی کوتاهی را صرف کرد  تا مردم با آن آشنا شوند و از مزایای فوق العاده آن بهره مند شوند.

 

 در طول این سال‌ها پنل پیامک های معروف مانند پنل پیامک شیراز هر روزه سعی داشته تا با در بر گرفتن امکانات متفاوت و ویژگی های منحصر به فرد _ که همگی برای راحتی و آسایش مشتریان خود است_ ، را به سامانه پیام کوتاه خود وارد کند.

 

حال اگر خواهیم یک بررسی جزئی کنیم که تبلیغات پیامکی چقدر مابین کسب و کارها ارزش پیدا کرده، میتوانیم به تبلیغات اس ام اسی که در طول روز دریافت می‌کنیم را مورد بررسی قرار دهیم و آنگاه  متوجه می‌شویم که حتی مشاغل و برندهای مختلف هم در ارسال اس ام اس تبلیغاتی با هم رقابت می کنند.

اما باید خودتان متوجه شده باشید که این پیام های تبلیغاتی چقدر به کارتان می‌آید یا  اینگونه بگویم چقدر از پیامک های تبلیغاتی که روی گوشی شما است  به دردتان می خورد و شما را جذب می کند.

 

 

 

دقیقا اصلی‌ترین نکته که تمامی صاحبان کسب و کار باید به آن توجه کنند، انتخاب نمایندگی سامانه پیام کوتاه ی است که علاوه بر بانک شماره موبایل جامع، بتواند متن پیامک تبلیغاتی شما را برای افرادی ارسال کند که به کارشان می‌آید در واقع باید بیوگرافی مفیدی نسبت به افرادی که شماره شان را دارد، داشته باشد که این موضوع را فقط تجربه افراد است که می‌تواند ثابت کند که  پیشرفته‌ترین سامانه پیام کوتاه کدامند.

 

نکته بعد که باعث انتخاب پنل پیام کوتاه برای بازاریابی پیامکی می شود، هزینه آن است در واقع صاحبان کسب و کار  به دنبال ارزانترین پنل پیام کوتاه ایران و پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه و پر سرعت ترین پنل پیامک هستند و همین  موارد باعث می‌شود افراد  بازاریابی پیامکی را انتخاب کنند و اقدام به خرید سامانه پیام کوتاه کنند.

 

در بین نمایندگی سامانه ارسال پیامک یکی از بهترین سامانه پیام کوتاه، اهورا اطلس فارس است که با در بر داشتن ارزانترین سامانه ارسال اس ام اس شیراز و انتخاب شده به عنوان ارزان ترین تعرفه پیامک در ایران توانسته جایگاه ویژه در میان صاحبان کسب و کار پیدا کند.

همچنین نمایندگی سامانه پیام کوتاه با در بر داشتن اپراتور ۹۰۰۰ توانست مسیری هموارتر برای مشتریان خود به وجود آورد چرا که اپراتور ۹۰۰۰ با داشتن اپراتور دو منظوره که هم به صورت متنی هم به صورت صوتی است و همچنین عدم نیاز به خدماتی شدن و  تعرفه پایین توانسته بسیار موفق باشد و صاحبان مشاغل برای جذب مشتری با این اپراتور، یعنی اپراتور ۹۰۰۰ بسیار موفق تر و راضی تر بوده اند.

 

جهت سفارش پنل پیام کوتاه از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

سامانه خلافی خودرو با اس ام اس

19 بهمن 1399 126  0  0

در این روزها که همه دنیا دارند با ویروس کرونا مبارزه می کند، ما نیز مجبوریم برای حفظ جان خود و عزیزانمان در خانه بمانیم.

اما در خانه ماندن باعث می‌شود خیلی از کارها به عقب بیفتد و نتوانیم آن را انجام دهیم. برای مثال از زمانی که برای پیشگیری از ویروس کرونا، منع عبور و مرور اعلام شد خیلی از مردم به دلیل انجام کارهای ضروری مجبور به ترک از خانه شده اند و نمی دانند که آیا از طریق دوربین‌های سطح شهر  جریمه شده اند یا خیر؟

در حالت عادی اگر بخواهیم خلافی خودرو خود را بگیرید باید به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنید و با پرداخت مبلغی خلافی خودرو را دریافت کنید و تازه باید برای پرداخت مبلغ به یکی از شعب بانک ملی بروید و یا از دستگاه خودپرداز استفاده کنید و مبلغ خلافی را پرداخت کنید.

اما در شرایط کنونی  این روند برای سلامت خودمان خطرناک است حتی اگر شرایط عادی هم  بود باز هم طی کردن این سیر برای پرداخت خلافی زمانبر بود.

در این بین یک شیوه آسان وجود دارد و آن هم استفاده از پیامک است که می توانید آن را دریافت کنید و پس از آن مبلغ جریمه را پرداخت نمایید.

بدین صورت که با استفاده از کد ۱۷ رقمی که پشت کارت ماشین دارید این شماره را به  1101202020 ارسال کنید و پس از چند لحظه جریمه ماشین و تعداد دفعات آن را برای شما ارسال می شود. در واقع با یک روش  فوق العاده آسان هم برای شما کار بسیار راحت تر می شود و هم برای ارگان هایی مانند پلیس + 10 و کارکنان بانک.

 

 شرکت اهورا اطلس فارس برای پلیس + 10 یک تخفیف ۸۰ درصدی در نظر گرفته بدین صورت که این ارگان با خرید سامانه پیامک و با ارسال پیامک، به مردم این اطلاع‌رسانی را انجام دهد و به آنها از این طریق آموزش دهد تا با فرستادن کد ۱۷ رقمی از خلافی خودرو خود مطلع شوند.

همچنین می توانید این آموزش را از طریق اپراتور پیام صوتی انجام دهند.

پلیس + 10 با خرید پنل اس ام اس ارزان در این شرایط کنونی کشور هم  در حفظ جان مردم کمک کرده هم اینکه باعث تسریع در فرایند کاری خود می شود.

 

جهت فعالسازی پرسرعت ترین سامانه پیام کوتاه از نمایندگی پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.

09172172039

02128423301


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

پس از عتاب رهبری، خطاب رهبری و عذرخواهی اینستاگرامی وزیر امور خارجه، حالا سخنگوی دولت که این روزها در مرکز تحقیقات استراتژیک نیز جایگزین حسام‌الدین آشنا شده، نسبت به حواشی و اتفاقات ماجرای «میدان و سیاست» که جنجال آفرید، واکنش نشان داد. اگرچه مطابق معمول سه‌شنبه‌ها نشست خبری سخنگوی دولت -نه به‌ صورت مجازی و نه به‌ طور حضوری- برگزار نشد اما علی ربیعی به ۳ رسانه فارس، تسنیم و ایسنا درمورد وزیر امور خارجه و سرقت فایل صوتی و حواشی آن به‌ صورت مکتوب پاسخ داد. سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش ایسنا درمورد سرقت فایل صوتی مصاحبه ظریف که به گفته مقامات دولتی بخشی از اسناد محرمانه بوده و موجب ضربه به منافع ملی شده چند نفر شناسایی شده‌اند و پرونده در چه مسیری قرار گرفته است، گفت که حسام‌الدین آشنا از سمت خود استعفا داده و درخصوص این موضوع نیز نهادهای مسوول پس از دستور رییس‌جمهوری پیگیر بوده‌اند اما هنوز گزارشی از این پیگیری‌ها ارایه نشده است اما مسوولان ذی‌ربط به‌موقع در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهند کرد. خبرگزاری تسنیم نیز از سخنگوی دولت پرسیده باتوجه به اینکه او به عنوان رییس جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست‌جمهوری نیز منصوب شده، آیا در جریان آخرین جزییات از درز فایل صوتی قرار دارد و ربیعی در پاسخی تکراری برای این خبرگزاری نوشته است: «بعد از مشخص شدن سرقت فایل، رییس‌جمهوری محترم بلافاصله به وزارت اطلاعات دستور پیگیری و مشخص کردن عوامل انتشار و همچنین روشن شدن ابعاد مساله را دادند. این موضوع در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بررسی و مجددا بر مسوولیت وزارت اطلاعات در این زمینه تاکید شد.» او همچنین توضیح داد که «انگیزه‌های مختلفی می‌تواند این جریان را به وجود آورده باشد و سنایورهای مختلفی مطرح است. به هر حال هنوز گزارشی داده نشده و موضوع در دست پیگیری است و قطعا بنابر نظر رییس‌جمهور به‌موقع اطلاع‌رسانی خواهند کرد.»خبرگزاری فارس نیز در طرح پرسش از سخنگوی دولت تلویحا به موضع محمدجواد ظریف در آن مصاحبه جنجالی اشاره کرد و با یادآوری اظهارات اخیر رهبری پرسید: «رهبر انقلاب فرمودند ما نباید حرف امریکا را تکرار کنیم و این خطای بزرگی است. واکنش دولت به خطای بزرگ صورت گرفته توسط برخی کارگزارانش چیست؟» سخنگوی دولت نیز با تاکید بر اینکه «مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب مثل همیشه فصل‌الخطاب و راهگشای همه است»، توضیح داد: «صحبت‌های رهبر معظم انقلاب نشان داد تمام مباحث خروجی سیاست خارجی ما، نتیجه تجمیع دیدگاه‌ها و حتی چالش‌های تضارب آرا بوده و تصمیم نهایی با خردجمعی صورت می‌گیرد. همان‌گونه که در جلسه سخنگویی قبلی توضیح دادم، وجود اختلاف‌نظر بین مسوولان امر در حوزه‌های سیاستگذاری‌های مختلف ازجمله اقتصادی، دفاعی و دیپلماسی کاملا طبیعی است و در همه دنیا امری رایج است. حتی کشور ما در سال‌های قبل نیز در موارد متعددی شاهد این امر بوده است. مواردی چون حمله اول امریکا به عراق، حمله صدام به کشور کویت، واکنش ایران بعد از حملات 11سپتامبر و شهادت دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف همگی ازجمله مواردی بود که در جلسات عالی دیدگاه‌های مخالف و متفاوت بیان می‌شد.»ربیعی همچنین تاکید کرد که مهم این است اختلافات به منصه ظهور نرسیده و همه دستگاه‌ها درنهایت تابع تصمیم نهایی هستند که توسط مسوولان عالی و طی فرآیند خرد جمعی اتخاذ می‌شود. او بار دیگر تکرار کرد که دیپلماسی و سیاست دفاعی دو بال سیاست خارجی هستند و نه تنها تعارضی با یکدیگر ندارند، بلکه باعث تقویت هم می‌شود و تجمیع و اولویت‌بندی این دو عنصر نیز ‌از طریق خرد جمعی اتفاق می‌افتد و وزیر امور خارجه موظف است از اجرای درست آن اطمینان پیدا کند. سخنگوی دولت اگرچه تاکید کرد «همان‌گونه که مقام معظم رهبری درخصوص اظهارات پخش شده از نوار مسروقه به درستی تاکید فرمودند همه رسانه‌ها، مسوولان و نخبگان باید مراقب نتایج سخنان ناخواسته خود باشیم» اما پاسخ اصلی به این پرسش را به متنی که ظریف پس از سخنرانی رهبری در اینستاگرامش منتشر کرد، ارجاع داد.


 حمله اصولگرایان
پس از انتشار سخنرانی رهبری و اشاره تلویحی ایشان به فایل مصاحبه منتشر شده، هر دو جریان سیاسی در کشور از ظن خود ماجرا و حواشی پیش آمده را تحلیل کرد. برای گروه مخالف ظریف و راهبردهای سیاست خارجی که در دو دولت یازدهم و دوازدهم «اجرا» کرد، همچنان در بر همان پاشنه چرخید. آنها سخنان رهبری را «تادیب ظریف» توصیف کرده و پس از این سخنان همچنان به رویکرد ظریف در دیپلماسی ایراد وارد می‌کنند. گروه حامیان ظریف نیز از اظهارات رهبری ابراز خوشحال و تاکید کردند که مخالفان سیاست خارجی دولت دیگری راهی برای انتقاد پیش رو ندارند؛ چراکه به استناد اظهارات رهبری سیاست خارجی را حاکمیت تعیین و وزارت خارجه و به بیانی دولت‌ها اجرا می‌کنند. هر کدام از کنشگران سیاسی نیز پس از سخنرانی رهبری به نسبت دوری و نزدیکی به دولت مواضعی در همین چارچوب‌ها اتخاذ کردند. مجتبی ذوالنوری، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همان مواضع قبلی پای فشرد و به خبرگزاری اصولگرای مهر گفت که این اظهارات به معنی «هیچ کاره بودن ظریف» نبوده و «سیاستگذاری در حوزه سیاست خارجی از سوی حاکمیت تعیین و وزارت خارجه مجری آن است و باید در عرصه اجرا موفق عمل کند.» این نماینده نزدیک به جبهه پایداری قم در مجلس همچنین تاکید کرد: «افرادی که از فرمایشات مقام معظم رهبری این‌گونه تعبیر می‌کنند که با این تفاسیر وزیر امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشورمان هیچ‌کاره‌اند، افرادی هستند که کاملا آگاهانه حقایق را دگرگون و تحریف می‌کنند.» او در واقع با حسین شریعتمداری هم‌نظر است. شریعتمداری که دو شب پیش در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به عنوان مهمان برنامه حضور داشت، تاکید کرد: «درست است که ظریف نهیب پدرانه رهبری را پذیرفت ولی در بیانیه‌ای که بعد از سخنان رهبری منتشر کرد بر روال قبلی تاکید کرد.» او همچنین برخلاف دولتی‌ها اظهار کرد که شناسایی و دستگیری افشاکننده فایل صوتی ظریف اولویت دوم است و اولویت اول همان اظهارات وزیر امور خارجه محسوب می‌شود که باید به آن رسیدگی گردد.عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نیز پس از سخنرانی رهبری برای اولین‌بار به اظهارات ظریف واکنش نشان داد و گفت: «اتهامات دروغ و نسبت‌های ناروایی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به سپاه پاسداران، نیروی قدس و شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی داده شده است که عموما هم واقعیت ندارد.» او البته تلویحا خطاب به ظریف گفت: «محبوبیت ناشی از تصرف قلب مردم است همان چیزی که پشت پیکر قطعه قطعه شده حاج قاسم آفریده شد؛ بدانید این بی‌عدالتی‌ها و بی‌انصافی‌ها را تحمل می‌کنیم اما هرگز فراموش نمی‌کنیم.»حمله به ظریف اما از تریبون‌های مختلف حتی پس از عتاب رهبری هم فروکش نکرد. دوشنبه شب، شب قدر محمود کریمی در این مجلس عزاداری اشعاری با این مضمون خواند: «سرِ نیزه که رحل قرآن شد/ وقت تضعیف مرد میدان شد/ آخرین ضربه‌های مالک بود/ اشعری شیر شد، رجزخوان شد/ شر شد و فتنه شد، تلاطم‌ شد/ امر مولا در این میان گم‌ شد/ رشته افتاد دست جاسوسان/ اشعری، انتخاب مردم شد» این اولین‌بار نیست که مضامین سیاسی و حمله به مقامات رسمی در خلال اشعار و نوحه‌های عزاداری ازسوی برخی مداحان دنبال می‌شود. در مداحی‌های کریمی نیز بارها این اتفاق رخ داده است. زمستان سال 92 ماجرای تیراندازی این مداح در یک اختلاف خیابانی جنجالی و خبرساز شد و سال بعد از آن همچنان مداح و روضه‌خوان مراسم فاطمیه بود. آخرین بار روایت بازی «تخته نرد» که از آنتن تلویزیون پخش شد نیز حواشی زیادی ایجاد کرد با همه این اوصاف او پای ثابت اغلب مراسم‌های مذهبی است و آنتن صداوسیما را همچنان دراختیار دارد.


 راه‌های پیش‌روی اصلاح‌طلبان
پس از انتشار فایل صوتی ظریف و چندروز بعد از آن با سخنرانی رهبری، برخی ناظران بر این عقیده‌ بودند که احتمال احراز صلاحیت محمدجواد ظریف ازسوی شورای نگهبان کاهش پیدا کرده است. محمدجواد ظریف علی‌رغم اینکه در بسیاری از مصاحبه‌های ماه‌های اخیرش تاکید کرده که قصد ندارد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰ شرکت کند اما ساعاتی پیش از آغاز سخنرانی اخیر رهبری، به عنوان گزینه اول اصلاح‌طلبان ازسوی «جبهه اصلاحات ایران» معرفی شد. علی‌رغم سکوت ظریف، پس از انتشار فایل صوتی و افزایش فشارها به او برخی نیز معتقد بودند که عزم او برای «آمدن» جزم شده است. او همچنین از سوی اشخاص حقوقی و حقیقی این نهاد اجماع‌ساز موفق به کسب بیشترین رای پیشنهادی شد اما به فاصله یک روز بعد باتوجه به عتاب رهبری، برخی تحلیل کردند که اگر عمر سیاسی ظریف به پایان نرسیده باشد، در کوتاه‌مدت و بازه زمانی کمتر از 2 ماه پیش‌رو نمی‌توان منتظر کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری بود. در صورتی که ظریف گزینه حذف شده اصلاح‌طلبان باشد، باتوجه به بخش دیگری از سخنان رهبری که به باور طیفی از ناظران احتمال ردصلاحیت مصطفی تاجزاده را از آنچه بود نیز فراتر برد، احتمالا اسحاق جهانگیری و مسعود پزشکیان می‌توانند شانس بیشتری داشته ‌باشند. البته حضور احتمالی علی لاریجانی را نیز نمی‌توان در این معادلات درنظر نگرفت، چرا‌که اگر ظریف نیاید و اصلاح‌طلبان هم نتوانند گزینه مورد نظرشان را معرفی کنند، احتمال گرد آمدن دور علی لاریجانی شدت خواهد گرفت. احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی نیز در این رابطه در کانال تلگرامی خود نوشت: «با وضعی که برای محمدجواد ظریف پیش آمده است، به نظرم اصلاح‌طلبان از این پس فقط 3 گزینه در برابر انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو دارند؛ گزینه نخست، معرفی سیدمصطفی تاج‌زاده به عنوان تنها کاندیدای جبهه اصلاحات و مشروط کردن گام بعدی خود به رد یا تایید صلاحیت او. گزینه دوم، رضایت دادن به حمایت از کاندیداهایی از اعضای دولت با سطح رای پایین یا خارج از دولت نظیر محمدرضا عارف و مسعود پزشکیان. گزینه سوم، مذاکره با کاندیدای ملایم‌تری در بین اصولگرایان به منظور حمایت غیررسمی از او در ازای توافقات مشخص. ظاهرا غالب اصلاح‌طلبان با هیچ‌کدام از گزینه‌های سه‌گانه فوق موافقتی ندارند. اما مگر گزینه دیگری هم قابل تصور است؟»در این حال برخی گروه‌ها و افراد نیز تاکید داشتند که سخنرانی رهبری یک عتاب پدرانه خطاب به وزیر امور خارجه بوده و عذرخواهی او از رهبری و مردم نشان می‌دهد که هنوز می‌توان به تداوم عمر سیاسی او امیدوار بود.


حسن رسولی، کنشگر سیاسی اصلاح‌طلب در این مورد به ایلنا گفت: «رهبری در دوگانه میدان و دیپلماسی هم به اعتقاد من ضمن تکریم بجایی که از شهید سلیمانی داشتند، نسبت به سرداران و سربازان خط مقدم جبهه دیپلماتیک کشور نیز که آقای دکتر ظریف فرماندهی این میدان را برعهده دارد، سخنی که نشان‌دهنده حذف یا کناره گذاشتن آقای ظریف باشد، بیان نکردند.»در این بین، طیفی دیگر از اصلاح‌طلبان که نه معتقد به پایان عمر سیاسی ظریف بودند و نه تحلیل‌شان برمبنای کنار گذاشتن ظریف بود، از این می‌گفتند که عقب‌نشینی ظریف می‌تواند بر پایگاه رای او اثرگذار شود و بهتر است در انتخابات حضور پیدا نکند. به هر روی نه ظریف هنوز درمورد کاندیداتوری برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرده و نه اندکی از پیچیدگی معادلات انتخاباتی امسال کاسته شده است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

مبعث امام حسن مجتبی با پیام رسون

8 اردیبهشت 1400 3042  0  0

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن مبعث  امام حسن مجتبی ، مفتخر هستیم که به شما عزیزان اعلام کنیم که نمایندگی سامانه پیام کوتاه به مناسبت این روز فرخنده ، پنل پیامک را در  شیراز اس ام اس را به مدت سه روز به صورت پیامک مفتی ، در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد .

اگر برای کسب و کار خود میخواهید از بهترین روش تبلیغ یعنی ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی استفاده کنید این بهترین فرصت است که از پنل پیامک استفاده کنید . کافیست به سامانه پیام کوتاه مراجعه کنید و از قسمت خرید پنل پیامک اقدام به خرید کنید .

 

جهت خرید پنل اس ام اس از نمایندگی سامانه اس ام اس شیراز اینجا کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

یک نشریه آمریکایی در گزارشی با بررسی اقدام دولت آمریکا برای احیای توافق هسته‌ای با ایران، نوشت که دولت بایدن با مانع تراشی‌هایی از سوی جمهوری خواهان و برخی دموکرات‌ها برای بازگشت به برجام مواجه است.

 پیشنهاد نوظهور «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا برای احیای توافق هسته‌ای طی توافق دیپلماتیک «محکم‌تر و طولانی‌تر»، با تردید عمیق و موانع احتمالی در کنگره از جمله در میان حزب خود رئیس جمهور آمریکا مواجه است.

نشریه پولیتیکو در گزارشی با اشاره به این موضوع نوشت: «جمهوری‌خواهان تندرو این اطمینان را ایجاد کرده‌اند که توانایی بالقوه‌ای برای رد هرگونه تلاش دولت بایدن در به عقب راندن تحریم‌های سختی که توسط "دونالد ترامپ" رئیس جمهور سابق علیه ایران اعمال شده بود، خواهند داشت».

دونالد ترامپ، در اردیبهشت سال 1397، به طور یکجانبه و بر خلاف قوانین بین‌المللی از برنامه جامع اقدام مشترک که مورد تایید شورای امنیت سازمان ملل بود، خارج شد و تحریم‌های شدیدی را علیه تهران اعمال کرد و سیاست فشار حداکثری را علیه ایران با هدف دستیابی به توافق دیگری در پیش گرفت.

پولیتیکو در ادامه گزارش خود نوشت: «در حالی که مقامات دولت بایدن گفت‌وگوهای غیرمستقیمی را با ایرانی‌ها در وین برگزار می‌کنند، جمهوری خواهان در حال مذاکره درباره راهبردهایی هستند که ورود مجدد بایدن به توافق را سخت‌تر کند. جمهوری خواهان قصد دارند از ابزارهای قانونی که تحریم‌های ترامپ علیه ایران ایجاد کرده استفاده کنند».

جمهوری‌خواهان مصمم هستند مانع از بازگشت دولت بایدن به برجام شوند

در این گزارش آمده است: «بسیاری از جمهوری‌خواهان مصمم هستند تا با هرگونه بازگشت دولت بایدن به توافق با ایران به خصوص در غیاب توافق جامع‌تری که حمایت ایران از تروریست  و دیگر فعالیت‌های مخرب این کشور را در بر بگیرد، جلوگیری کنند».

این نشریه آمریکایی در ادامه گزارش خود نوشت: «دموکرات‌ها از رئیس جمهور می‌خواهند تا در برابر تقاضا برای دستیابی به امتیاز وسیعتر از تهران مقاومت کند. آنها گفته‌اند که این موضوع شانس آمریکا برای ورود مجدد به توافق را از بین می‌برد. اما تعدادی از دموکرات‌ها نیز درباره مسیر سنگلاخی بازگشت کامل ایران به پاینبدی به شروط توافق سال 2015 نیز هشدار داده‌اند.»

توافق طولانی‌تر و مستحکم‌تر با ایران پس از بازگشت به برجام

«کریس مورفی» سناتور دموکرات ایالت کانکتیکت گفته است: «من از توافق طولانی‌تر و مستحکم‌تر با ایران حمایت می‌کنم اما این موضوع تنها پس از آنکه ما به برنامه جامع اقدام مشترک بازگشتیم اتفاق می‌افتد».

وی که در یک مصاحبه این موضوع را مطرح می‌کرد، افزود: «اگر ما بر توافق جامعی که شامل حمایت آنها از گروه‌های تروریستی، وضعیت حقوق بشر و برنامه موشک‌های بالستیک آنها باشد، اصرار کنیم، این موضوع می‌تواند ناقوس مرگ برجام به شمار آید».

«باب منندز» نماینده دموکرات ایالت نیوجرسی نیز به فایل صوتی منتشر شده از وزیر امور خارجه ایران واکنش نشان داد و گفت: «اظهارات ظریف قطعا تصویر را پیچیده کرده است».

پولیتیکو در ادامه گزارش خود نوشت: «تیم بایدن هیچ توهمی درباره مسیر سخت برای تعامل مجدد با ایران پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای 2015 و اعمال تحریم‌های سنگین جدید علیه تهران بر اساس سیاست فشار حداکثری ندارد».

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی بایدن، روز یکشنبه گفته بود:« هنوز فاصله زیادی برای کم کردن شکاف‌های باقی مانده مانده و این شکاف‌ها درباره این است که آمریکا و دیگر کشورها باید چه تحریم‌هایی را به عقب بازگردانند تا در مقابل، محدودیت‌های برنامه هسته‌ای ایران بازگردد».

سالیوان که با برنامه شبکه خبری «ای‌بی‌سی نیوز» مصاحبه می‌کرد، ادامه داد: «دیپلمات‌های ما در هفته‌های آتی درباره آن کار خواهند کرد تا به بازگشت دوجانبه به برجام برسند که طی آن توافق هسته‌ای ایران بر اساس پایبندی برای پایبندی احیا شود».

پولیتیکو در این گزارش نوشت: «ورود مجدد به برنامه جامع اقدام مشترک، تقریبا به طور قطعی نیازمند آن است که دولت بایدن برخی از تحریم‌های دوره ترامپ را بردارد که این موضوع نیازمند موافقت کنگره از جمله برخی از دموکرات‌های تندرو نظیر منندز است که با توافق هسته‌ای ایران مخالف بوده‌اند. این بار نیز، همان بازیگران مشتاق بازبینی توافق خواهند بود».

منندز با اشاره به اظهارات «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه درباره طرح دولت بایدن درباره توافق هسته‌ای با ایران گفته است: «سوال این است، "طولانی‌تر و مستحکم‌تر" به چه معناست».

پولیتیکو نوشت: «اولویت نخست بایدن بازگردان ایران و آمریکا به پایبندی به توافق 2015 است. با این حال، معاونان وی به دنبال توافقی گسترده‌تر هستند که به طور بالقوه می‌تواند به فعالیت‌های غیرهسته‌ای مخرب این کشور در منطقه بپردازد که شامل حمایت از گروه‌های تروریستی و برنامه موشک‌های بالستیک این کشور می‌شود».

این نشریه آمریکایی اضافه کرد که در همان زمان، متحدان بایدن در کنگره درباره اهمیت بازگشت به توافق هسته‌ای 2015 هشدار داده‌اند حتی اگر این بازگشت، دیگر موارد اختلاف میان واشنگتن و تهران را رها کند.

«جیان شاهین» سناتور دموکرات ایالت نیوهمپشایر در این زمینه گفت: «من نگران کاری که آنها در حمایت از تروریسم در سرتاسر خاورمیانه و مختل کردن نظم مسیرهای حمل و نقل انجام می‌دهند، هستم. من معتقدم که تمرکز باید بر دور نگه داشتن آنها از سلاح هسته‌ای باشد».

پولیتیکو در ادامه گزارش خود نوشت: «با وجود عدم تمایل ایران برای دیدار رو در رو با مقامات آمریکا در وین، برخی نشانه‌های مثبتی درباره تمایل ایران برای تعامل وجود دارد که از جمله می توان به تعامل اخیر این کشور با عربستان سعودی، رقیب دیرینه آن، درباره موضوعات مهم برای دولت بایدن نظیر آتش بس در یمن اشاره کرد».

تلاش جمهوری‌خواهان برای مراجعه به قانون بازبینی توافق هسته‌ای

در ادامه این گزارش آمده است: «در همان زمان، جمهوری‌خواهان درصدد هستند به کمک قانون سال 2015 که با نام قانون بازبینی توافق هسته‌ای شناخته می‌‌شود هرگونه تلاش برای ورود مجدد به توافق هسته‌ای با ایران را با مانع مواجه کنند. این قانون تصویب شد تا به کنگره این فرصت را بدهد که توافق نهایی را ارزیابی کند. قانون 2015 می تواند به طور رسمی به قانون گذاران این اجازه را بدهد تا تلاش‌ها برای برداشتن تحریم‌های دولت ترامپ علیه ایران را رد کند».

جمهوری‌خواهان که به صورت متفق‌القول با توافقی که در دولت اوباما با ایران حاصل شده بود مخالف بودند، زمان را برای اینکه گفت‌وگوهای دولت بایدن با ایران را اتلاف وقت و خطرناک توصیف کنند، از دست نداده‌اند.

«لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی در این باره گفت: «ایرانی‌ها هیچ کاری برای دستیابی به گفت‌وگوهای مستقیم یا غیر مستقیم (با آمریکا) انجام ندادند. رفتار آنها تغییر نکرد. این کار به عنوان مماشات دیده می‌شود».

وی که این سخنان را در جریان یک مصاحبه مطرح می‌کرد، افزود: «با این اقدام، این برداشت تقویت می‌شود که غرب ضعیف است. من این گفت‌وگوها را برای منطقه بسیار بی‌ثبات کننده می‌بینم».

جمهوری‌خواهان معتقدند که باقی ماندن تحریم های ترامپ علیه ایران، اهرم فشار فوق‌العاده‌ای در اختیار آمریکا قرار می‌دهد و تا زمانی که ایران درباره حمایت از گروه‌های مورد حمایت خود در منطقه مصالحه نکند، آمریکا نباید به توافق 2015 بازگردد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با خطوط دلیور بیس با پیام رسون

4 اردیبهشت 1400 1137  0  0

در مقالات پیام رسون بارها گفته شده که ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه یکی از بهترین روش تبلیغ است که می‌تواند مشتریان وفادار زیادی را با شما همراه کند. اما ارسال پیامک هم  مانند دیگر روشهای تبلیغ مشکلات خود را دارد، از جمله مشکلاتی مانند نرسیدن پیامک به دست مخاطب  که می تواند علت های مختلفی داشته باشد. در این میان کسی که اقدام به خرید پنل اس ام اس کرده متضرر می‌شود، چون که نتوانست با هزینه ای  (هر چند ناچیز) که برای خرید پنل اس ام اس داده است، جذب مشتری کند.

 

امروز ما اینجا می خواهیم با بررسی خطوط و پیشنهادات ویژه این مشکلات را حل کنیم پس تا پایان این مقاله با سامانه پیامک شیراز همراه باشید.

 

خط دلیور بیس :

یکی از خطوطی که در نمایندگی سامانه پیامک بسیار محبوب است، خط دلیور بیس است چراکه با به کارگیری این خط هزینه‌ها بسیار کاهش پیدا می‌کند.

 

خط دلیور بیس چیست؟ :

به خطوطی از اپراتور گفته می‌شود که به ازای ارسال پیامک هایی که به دست مخاطب رسیده باشد هزینه از پنل اس ام اس کم کند و اگر به هر دلیلی مخاطب پیامک را دریافت نکند هیچ هزینه‌ای از دارنده پنل اس ام اس شیراز کسر نخواهد شد.

از جمله دلایلی که می توان نام برد که پیامک ارسال شده از طریق پنل اس ام اس شیراز به دست مخاطب نرسیده باشد خاموش بودن، در دسترس نبودن، بلک‌لیست بودن هستند.

 

 

 

چه اپراتورهایی از دلیور بیس استفاده می کنند:

 پیشنهاد می کنم به سایت نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز مراجعه کنید و مقالات خطوط عمومی و خطوط اختصاصی و مزایا و معایب خطوط پیامکی را مطالعه کنید.

در این مقالات به صورت گسترده توضیح داده شده که سامانه پیام کوتاه شیراز از تمامی اپراتورهای ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۵۰۰۱ و غیره استفاده می‌کند.

حال این را گفتیم چرا که خطوط دلیور بیس  فقط در  اپراتور 2000 و 5001  ارائه می‌شود. و شما اگر بخواهید از شیراز  اس‌ام‌اس خطوط دلیور بیس  خریداری کنید با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

همچنین اگر از همراهان نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز هستید و قبلا  خرید پنل پیام کوتاه شیراز داشته اید، می توانید به راحتی خطوط خود را به دلیور بیس  تبدیل کنید بدون اینکه هزینه ای مازاد از شما دریافت شود.

 

جهت خرید پنل پیامک شیراز از نمایندگی سامانه ارسال پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 6 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson

یک کاروان لجستیکی ائتلاف آمریکایی امروز (یکشنبه) در استان الانبار در غرب عراق، هدف انفجار بمب کنار جاده‌ای قرار گرفت.

این انفجار تلفات جانی در پی نداشته و هنوز گروه خاصی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است.
طی ماه‌های اخیر حملات مشابه متعددی به کاروان‌های نظامی و لجستیکی آمریکا در عراق روی داده است. ائتلاف آمریکایی برای در امان ماندن از این حملات و انفجارهای کنار جاده‌ای برای انتقال تجهیزات خود از شرکت‌های بومی عراقی کمک گرفته است.
حمله به کاروان‌های آمریکا در عراق در حالی ادامه پیدا می‌کند که واشنگتن سعی در به‌تأخیر انداختن گفت‌وگوهای راهبری بین عراق و آمریکا برای خروج نظامیان این کشور دارد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 5 ارديبهشت 1400برچسب:, توسط smsreson