پنل پیامک،پنل پیامک رایگان،سامانه پیامک رایگان
 
سامانه پیام کوتاه ((پیام رسون)) سامانه پیام کوتاه رایگان و نمایندگی سامانه پیام کوتاه در سایت پیام رسون
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





پیامک چیست ؟

27 اردیبهشت 1400 1984  0  0

همه ما با کلمه اس ام اس یا پیامک یا  پیام کوتاه آشنا هستیم، اما اگر کسی در مورد تاریخچه اس ام اس چیزی بپرسد شاید کمتر کسی باشد که بتواند به آن پاسخ دهد.

 

امروز ما در این مقاله که توسط تیم تحریریه سامانه پیامک شیراز نوشته شده است می‌خواهیم در مورد تاریخچه پیامک کمی بیشتر آشنا شویم، پس اگر به آن علاقه‌مند هستید تا پایان این مقاله با پیام‌رسون همراه باشید.

 

 

 

پیامک چیست؟

 

پیامک یا اس ام اس به معنای سامانه پیام کوتاه که سرویسی برای تبادل پیام های متنی از طریق تلفن همراه و بعضی از مواقع با رایانه است، تعریف می‌شود.

 

پیام کوتاه عبارتی است که برای سرویس پیام های متنی استفاده می شود یا به عبارت ساده تر یک روش ارتباطی است که متن را بین تلفن همراه یا از یک رایانه به یک تلفن همراه  دیگر ارسال می کند و معمولاً روی یک شبکه سلولی ارسال می شود.

پیامک  یکی از پرسودترین موارد برای شرکت مخابرات است و توانسته سهم زیادی را در شرکت مخابرات در بر گیرد.

 

این پیامک یا همان اس ام اس اولین بار در دسامبر 1992 از یک رایانه که در انگلستان بوده است ارسال شده و بعد از آن از سال 1381 وارد ایران شد و در همین حوالی، رفته‌رفته محبوبیت زیادی بین مردم جهان را به خود اختصاص داد.

 

مخترع این واژه، یعنی پیامک، مت مکونن است که ایده ارسال پیامک از طریق شبکه موبایل را مطرح کرده بود.

 

جالب است بدانید در زمان هایی که شما با تلفن همراه خود صحبت نمی‌کنید دائماً تلفن شما در حال تبادل اطلاعات با کانال کنترل مخابرات است و روش کار آن بدین صورت است که کانال کنترل، راه را برای ارسال و دریافت پیامک فراهم می‌کند و هنگامی که کسی به شما پیامک ارسال می‌کند پیامک از طریق smsc به کانال کنترل جریان می‌یابد و بعد در تلفن شما به عنوان یک بسته کوچک از داده ها ارسال می شود.

 

این مقاله یک بیوگرافی خیلی ساده و قابل فهم برای تمام عزیزانی است که از نمایندگی سامانه ارسال  پیامک استفاده می‌کنند و از آن خرید پنل پیامک انجام می‌دهند و طوری نگارش شده که برای همگان قابل فهم باشد.

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه شیراز از نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز اینجا را کلیک کنید.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 31 تير 1400برچسب:, توسط smsreson

منابعی امروز (پنج‌شنبه) به خبرگزاری رویترز از حمله‌ای سایبری به بندری در «کیپ تاون» آفریقای جنوبی، و مختل شدن فعالیت‌های این بندر خبر دادند.

ایمیلی که امروز به‌دست این خبرگزاری رسید بیانگر مختل شدن فعالیت جابه‌جایی کانتینرهای این بندر بود. همچنین گفته می‌شود «دوربان» شلوغ‌ترین ترمینال حمل‌ونقل در آفریقای جنوبی، نیز تحت تأثیر این حمله سایبری قرار گرفته است. ۳ منبع آگاه به این مسئله نیز آن را تأیید کردند.

در نامه‌ای که ازسوی رویترز رویت شده است، "انجمن حمل‌ونقل بندر کیپ تاون" به اعضای خود نوشت: «توجه داشته باشید که سیستم‌های بندری مورد حمله سایبری قرار گرفتند و تا زمان بازیابی سیستم، حمل‌ونقلی انجام نخواهد شد.»

وبگاه ترمینال «ترانست» که اداره‌کننده بزرگترین بنادر در آفریقای جنوبی است، امروز با نشان دادن پیغام خطا از کار افتاد. بنادر کیپ تاون و دوربان نیز ازسوی این وبگاه اداره می‌شوند.

همچنین یک شبکه بزرگ راه‌آهن که وظیفه انتقال مواد معدنی و سایر کالاها را دارد نیز از اختلال در برنامه‌های آی‌تی خود خبر داد. البته این شبکه تاکنون پیامی را درباره اختلال در فعالیت‌های خود اعلام نکرده و از واکنش به آن خودداری کرده است.

منابعی، که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند این حمله سایبری صبح امروز (پنج‌شنبه) به وقت محلی در آفریقای جنوبی اتفاق افتاده است.

به دنبال خشونت و ناآرامی‌هایی که اکنون در آفریقای جنوبی وجود دارد این بندر و شبکه راه‌آهن پیشتر نیز دچار اختلالات اساسی شده بودند.

به دنبال آغاز محکومیت زندان «جیکوب زوما» رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی، ژوهانسبورگ هفته گذشته صحنه ناآرامی‌ها و غارت مغازه‌ها و بسته شدن راه‌ها بود. زوما اتهامات فساد گسترده در دوران مسئولیت خود را رد کرده است. او تا سال ۲۰۱۸ رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی بود.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 31 تير 1400برچسب:, توسط smsreson

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران معتقد است که ایجاد هماهنگی و تعادل بخشی میان امکانات و واقعیات کشور با توقعات و انتظارات مردم از دولت آینده، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهوری آینده خواهد بود. او در مصاحبه با روزنامه «ایران» اما تأکید دارد که اصلاح‌طلبان آماده کمک به این دولت هستند به شرطی که فضای نقد برای آنها باز باشد. مرعشی توضیح می‌دهد حمایت از دولت در جراحی‌های بزرگ و پر درد اقتصادی و همین طور کمک به دولت برای متعادل کردن شعارها و توقعات، می‌تواند از جمله مهم‌ترین کمک‌های اصلاح‌طلبان به دولت رئیسی باشد. او تأکید می‌کند که هیچ دوره‌ای مانند اکنون کل کشور نیازمند موفقیت دولت نبوده و از همین رو توفیق دولت رئیسی آرزوی اصلاح‌طلبان است. با این همه او تأکید دارد برنامه عملیاتی برای اقتصاد کشور از کانال یک تیم هماهنگ و مسئول می‌گذرد.

حدود دو هفته به شروع کار آقای رئیسی به عنوان رئیس دولت سیزدهم زمان باقی مانده. این روزها کارشناسان از ظرفیت‌ها و مخاطرات احتمالی برای دولت آینده سخن می‌گویند. به نظر شما آقای رئیسی در ابتدای دولت باید روی چه مواردی تمرکز کند؟
وضعیت کشور در شرایط فعلی ملغمه‌ای از مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است که به هم ربط دارند. مهم‌ترین مسأله دولت آقای رئیسی در این وضعیت  شاید  تناسب بین انتظارات مردم و امکانات کشور باشد. البته که این انتظارات را هم تا حدود زیادی همان طرفداران سیاسی ایشان بالا برده‌اند. یعنی الان بزرگترین مسأله این است که آیا ایشان می‌تواند چیزی را که تبلیغ کرده و وعده داده، محقق کند یا نه؟ پاسخ مثبت گرفتن در برابر این سؤال برای دولت سیزدهم سخت است. یکی از این مسائل در بعد سیاسی این است که آیا وضعیت روابط سه قوه به یک تعادل و هماهنگی می‌رسد؟ از طرفی هم دولت ایشان باید یک دولت با کارآمدی بالا باشد. به عبارتی یک مسأله برای دولت از دست رفتن هماهنگی در سه سطح درون دولت، بین دولت و قوای دیگر و بین دولت و رهبری است و مسأله دیگر هم کارآمدی است.
خب درباره موضوع اول تحلیل شما چیست؟
من پیش‌بینی خاصی نمی‌خواهم بکنم و فعلاً با نگاه به منافع ملی آرزوی حداکثر هماهنگی در آن سه سطح را دارم اما این را هم می‌دانم که لزوماً اینکه قوا از یک جناح باشند به معنای هماهنگی نیست. هم به لحاظ سهم‌بندی‌های داخل دولت پتانسیل بالایی برای عدم هماهنگی وجود دارد و هم معتقدم که بین قوا هم زمینه ناهماهنگی هست. بنابراین اینکه چون سه قوه دست اصولگرایان است پس اینها با هم هماهنگ می‌شوند، خیلی واقع‌بینانه نیست و باید برای ایجاد این هماهنگی تلاش و برنامه‌ریزی بشود. برخی خوش‌بینی‌های افراطی چه بسا سبب شود تا اصولگرایان از برنامه‌ریزی و دیدن چالش‌ها در این زمینه غافل شوند و یک وقتی چشم باز کنند و ببینند که خودشان هم درگیر همان دعواهایی شدند که قبلاً بوده. بنابراین من به اصولگرایان و دولت آقای رئیسی توصیه می‌کنم که به شکل واقعی برای چنین هماهنگی برنامه‌ریزی و تلاش کنند.
شما به مسأله کارآمدی هم اشاره کردید. چشم‌انداز آن را چطور می‌بینید؟
من عرض کردم شعارهای قبلی اصولگرایان در این مرحله یکی از دردسرهای خودشان خواهد بود. آنها می‌گفتند که کشور را با وجود تحریم و وضعیت جنگ اقتصادی می‌شود به نحو مطلوبی اداره کرد. امروز وقت اثبات این حرف است. این هم در شرایطی است که اقتصاد ایران دچار عدم تعادل‌های شکننده و بسیار مخربی شده. عدم تعادل در درآمدها و هزینه‌های دولت، تکیه زیاد دولت به انتشار اوراق بدهی که هم سود بر آن مترتب است و هم سررسید آن می‌رسد در حالی که دوباره کشور نیاز دارد از این ابزار استفاده کند، عدم تعادل در دخل و خرج صندوق‌های بازنشستگی که روز به روز وسیع‌تر می‌شود، مسأله خدمات زیربنایی مثل برق، بازار کار، متناسب نبودن دستمزدها چه برای کارگران و چه کارمندان دولت و این دست مسائل را داریم در حالی که در اقتصاد ایران دیگر منابع دست نخورده‌ای وجود ندارد که بشود از آن استفاده کرد.
حالا اینها را در کنار مؤلفه سیاست خارجی و تنظیم شرایط برای دریافت سرمایه‌گذاری بگذارید که از مسیر احیای برجام محقق می‌شود و در آنجا هم یک عدم تعادل بین واقعیت‌ها و آرزوها وجود دارد. چون دولت بعدی اگر بخواهد به واقعیت‌ها تکیه کند، ممکن است توسط دوستان خودش که بیشتر آرزومند و آرمانخواه هستند، مورد بی مهری قرار بگیرد و اگر به واقعیت‌ها توجه نکند نمی‌تواند مسائل را حل و فصل کند. اینها چالش‌های کارآمدی دولت بعدی است. حالا باید توجه کنید که همه ما نیازمند توفیق و پیروزی این دولت در عرصه مدیریت کشور هستیم. هیچ وقت همه ایران این طور به شکل حیاتی چنین نیازی به موفقیت دولت نداشته. ما از آقای رئیسی در انتخابات حمایت نکردیم اما می‌دانیم عدم توفیق دولت او خطر بزرگی برای کشور است و بنابراین من شخصاً آرزو می‌کنم آنچنان این دولت موفق باشد که سال 1404 با دو برابر رأی امسال دوباره ایشان رئیس جمهوری شود. امیدوار هم هستیم که ما به عنوان رقبای سیاسی ایشان هم بتوانیم هر کمکی که امکانش هست، به ایشان ارائه دهیم.
بر این اساس یعنی اگر دولت آقای رئیسی در مسیر حل مشکلات و مواجهه با واقعیات موجود، جاهایی به این ارزیابی رسید که باید بخشی از شعارها یا وعده‌ها را تعدیل و با امکانات کشور متعادل کند، از نظر شما به عنوان یک رقیب سیاسی قابل دفاع است یا آن وقت شما خرده خواهید گرفت که چرا از وعده‌ها عقب‌نشینی کرده است؟
اینکه دولت بعدی باید شعارها و توقعات عمومی را متعادل کند، حرف درستی است. به هر حال امکانات کشور مشخص است و اگر دولت سیزدهم با همان مسیر برخی شعارهای بزرگ بخواهد جلو برود، خیلی زود زمین‌گیر می‌شود. اما درباره انتقادات باید ببینیم هدف از انتقاد چیست. اگر تخطئه و مچ‌گیری باشد خب قطعاً باید تمام شود. اما انتقادات سازنده و منطقی نباید تعطیل شوند.
سؤال من ناظر به انتقادات نبود، ناظر به ایجاد مجال برای متعادل کردن شعار و مطالبات عمومی است.
بله ببینید اینجا دو اتفاق به نظر من باید بیفتد. این حرف درستی است که اگر دولت خواست از برخی شعارهای بزرگ  با هدف متناسب کردن شعارهایش با واقعیت عقب بنشیند، این مجال برایش فراهم شود و منتقدان و رقبا، فضایی نسازند که دولت را در یک دوگانگی قرار دهند. در آن طرف هم به نظرم باید توقع را از دولت داشت که فضای بیان نظر و انتقاد را باز بگذارد. اگر از کارکردها سؤال و انتقاد نشود که انگیزه‌ها برای پیشبرد امور کشور کاهش پیدا می‌کند. مردم با تمام وجود درست بودن یا غلط بودن سیاست‌ها را درک می‌کنند.
ما وقتی می‌گوییم آماده کمک به دولت آقای رئیسی هستیم، معنایش این نیست که پست و سمت می‌خواهیم. رقبای ایشان نیازمند این فضا هستند و قطعاً در تصمیمات منطقی پشت ایشان خواهند بود. ایشان به ظرفیت منتقدان در این دولت بسیار نیاز دارد. یکی همین جایی که شما گفتید. به هر حال واقعیت‌های کشور خودش را به شعارهای بلندپروازانه تحمیل خواهد کرد و دولت نیازمند تعدیل جدی این شعارها خواهد بود. در آنجا ظرفیت منتقدانی که از مدت‌ها قبل معتقد بودند کشور امکانات فوری تحقق این شعارها را ندارد، کمک دولت خواهد بود. در مسائل دیگری هم این هست. اداره کشور در این دوره دو چیز می‌خواهد. یکی علم و توان مدیریتی و گرفتن تصمیمات منطقی. اما بخش دیگر که خیلی مهم است جراحی‌های اساسی و زیربنایی در اقتصاد و ساختار و فرایندهاست که به احتمال بسیار زیاد درد دارد و درد آن به مذاق جامعه خوش نیاید. اینجا اگر تصمیمات دولت آقای رئیسی درست اما در بازه زمانی مشخصی دارای طعم تلخ باشد، قطعاً منتقدان دولت مانند بخش زیادی از اصلاح‌طلبان به کمک دولت خواهند آمد و جامعه را نسبت به این اتفاقات و ضرورت آن توجیه خواهند کرد و یاری می‌کنند که یک اجماع عمومی‌تری برای این کارها صورت بگیرد. چون به هر حال عبور کشور از این عدم تعادل‌ها و وضعیتی که می‌بینیم کار ساده‌ای نیست.
آقای رئیسی در فاصله زمانی که پیروز انتخابات شد تا الان دیدارهایی با افراد مختلف ترتیب داد و حتی از منتقدان و مخالفان خود هم خواسته‌ است تا دیدگاه‌هایشان را به ایشان منتقل کنند. اخیراً هم ایشان جلسه‌ای با صاحبنظران اقتصادی داشت. این حرکت را شما مقدمه‌ای برای وضعیتی که توصیف کردید، می‌دانید؟
اینها کار خوبی بود. از نظر احترام به گروه‌های مختلف صاحبنظر و به رسمیت شناختن تکثر دیدگاه‌ها. اما بحث ما چه ناظر به استفاده از ظرفیت کارشناسی کشور باشد و چه اداره بهتر اقتصاد، نیازمند اقدامات به مراتب اساسی‌تری است. برای تضارب آرا همین که ایشان فضای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی کشور را  باز کند و امکان فعالیت در اغلب بخش‌های مختلف جامعه مدنی را فراهم بیاورد، خودش یک گام بسیار بزرگ است. از دل یک یا چند جلسه، تضارب آرا سازنده بیرون نمی‌آید. این باید یک فرایند فراگیر در تمام سطوح جامعه و با دادن سطح معقولی از آزادی فعالیت به همه باشد. کما اینکه از دل این دست جلسات به نظر من برنامه عملیاتی هم بیرون نمی‌آید. برنامه عملیاتی برای اقتصاد یک تیم مسئول و منسجم می‌خواهد که حداقل چهار نهاد را در بر بگیرد، یعنی بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و بودجه و وزارت نفت و البته نقش دستگاه دیپلماسی هم با توجه به ارتباط کارکرد آن با جذب سرمایه‌گذاری خارجی بسیار مهم است. مهم این است که در این سطح یک برنامه و تیم هماهنگ وجود داشته باشد که هدف‌گذاری مشخصی در دو حوزه تورم و رشد اقتصادی داشته باشند تا در نهایت بتوانند به یک بسته سیاستی واحد و هماهنگ برسند. ما تا الان بسته سیاستی در این حوزه داشتیم اما همه آنها مونتاژ بوده، یک جمله را از آقای نیلی می‌گرفتند، یک جمله از آقای راغفر، یک طرح از آقای خوش چهره می‌گرفتند و یک طرح از آقای فروزان مهر. استفاده از ظرفیت همه اقتصاددانان و شنیدن نظرات همه آنها خیلی خوب است به شرطی که قبل از آن یک تیم منسجم و هماهنگ شکل گرفته باشند. این برای من خیلی مهم نیست این تیم چه کسانی هستند. قطعاً باید اقتصاددانان قابلی باشند اما چه کسانی باشند از نظر من اولویت ندارد. اولویت مهم‌تر این است که هماهنگ باشند. آقای رئیسی اگرچهار اقتصاددان قابل و کارکشته اما با نظرات مختلف را در سمت‌های اقتصادی دولت بگذارد قطعاً باید بداند که کار مدیریت اقتصادی دولتش از همان اول به بن‌بست می‌خورد.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 تير 1400برچسب:, توسط smsreson

راه های جذب مشتری با پیام رسون

27 تیر 1400 392  0  0

هر کسب و کاری نیاز به مشتری دارد. بسیاری از کسب و کارها خصوصاً در شروع کار مشکلات زیادی برای جذب مشتری یا افزایش تعداد مشتریان خود دارد. اما اگر بلد باشند از چه طریقی تبلیغات انجام دهند هیچ وقت با مشکل روبرو نمیشوند ،  تنها کافی است تا ابزار مناسب و استراتژی درستی برای جذب مشتریان بیشتر داشته باشید.

ما در پیام رسون این مقاله را برای شما تنظیم کرده ایم و در سایت سامانه پیامک شیراز قرار داده ایم تا با مطالعه آن  بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری به همراه روش‌های تبلیغات و بازاریابی مؤثر را به شما آموزش دهیم . پیشنهاد میکنم تا پایان این مقاله با نمایندگی پیامک همراه باشید .

 

 

 

بهترین روش تبلیغ : 

روش‌های بازاریابی و تبلیغات زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن برای جذب مشتری کمک بگیرید. اما اگر تازه شروع کرده اید و  بودجه زیادی ندارید،  باید بر اساس بودجه خود برنامه ریزی کنید . مسلما در شروع کار، تبلیغات پر هزینه مانند تبلیغات تلویزیونی ، گزینه مناسبی نیست . در کنار در نظر گرفتن بودجه شما باید مخاطب  بازار هدف خود را هم شناسایی کنید و بر اساس آن شروع به تبلیغات کنید  . 

همچنین  باید  بین تبلیغات سنتی و دیجیتال نیز تعادل برقرار کنید. هرچند تبلیغات چاپی، تلویزیونی و رادیویی به عنوان تبلیغات سنتی همیشه اولین چیزی است که به ذهن همه خطور میکند  اما برای یک کسب و کار کوچک شاید استفاده از تبلیغات دیجیتال و مدرن مانند ارسال پیامک، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در شبکه‌های مجازی گزینه‌های مؤثرتری باشند . 

 

تبیلغات از طریق ارسال پیامک : 

تبلیغات پیامکی یکی از بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری است. شما از طریق پنل  پیامک می‌توانید به بانک شماره موبایل مشتریان بالقوه و واقعی خود دسترسی داشته باشید و پیام‌های تبلیغاتی خود را مستقیماً به تلفن همراه آن‌ها ارسال کنید. از طرفی در تبلیغات پیامکی می‌توانید مشتریان خود را  براساس سن، جنسیت، شغل، محل زندگی و … دسته بندی کنید و پیامک‌های اختصاصی برای آن‌ها ارسال کنید . اگر از یک پنل پیامک معتبر مانند سامانه پیام کوتاه شیراز  استفاده کنید  به هیچ عنوان نگران ارسال نشدن پیامک های خود نباشید زیرا نمایندگی سامانه پیامک با پیشنهاد دو راه حل  به شما این تضمین را میکند که حتما متن پیامک تبلیغاتی شما به خطوط همراه اول و ایرانسل حتما ارسال خواهد شد . یکی از این پیشنهاد ها اینست که پنل پیامک خریداری شده را خدماتی کنید و پیشنهاد دیگر اینست که از اپراتور 9000 استفاده کنید . زیرا اپراتور 9000 این قابلیت را دارد که بدون خدماتی شدن ارسال پیامک به بلک لیست را داشته باشد . 

 

 

 

جذب مشتری از طریق وب سایت : 

طراحی یک سایت اختصاصی که اطلاعات دقیق و تصاویر جذابی از محصولات و کسب و کار شما در اختیار کاربرانتان قرار دهد،  می‌تواند یک منبع عالی برای جذب مشتریان جدید و تبدیل آن‌ها به خریداران واقعی شود . اگر بودجه کافی برای طراحی سایت اختصاصی ندارید می‌توانید از ابزارها و قالب‌های آماده‌ای که توسط وردپرس سامانه پیامک ارائه شده است استفاده کنید تا امکانات پایه‌ای را در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید شبکه‌های اجتماعی و پنل پیامکی خود را از طریق افزونه‌ها به وبسایت متصل کنید و یک پلتفرم یکپارچه تبلیغاتی ایجاد نمایید و با قرار دادن آدرس وب سایت خود در پایان متن پیامک خود ، مشتریان را مشتاق کنید که وارد لینک وب سایت شوند و از وب سایت شخصی شما دیدن کنند .

 به طور کلی، این روش یکی از بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری است.

 

به طور کلی تیم پیام رسون  پیشنهاد میکند که اگر اول راه هستید یا حتی سال هاست که کسب و کاری دارید ، حتما از روش بازاریابی از طریق پنل پیامک و ارسال پیامک استفاده کنید و در عین حال که در هزینه تبلیغات صرفه جویی میکنید  از مشتریان بیشتر و فروش بیشتر خود لذت ببرید . 

 

جهت خرید پنل پیام کوتاه از سامانه پیام کوتاه اینجا را کلیک کنید. 

09172172039


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 تير 1400برچسب:, توسط smsreson

آشنایی با انواع خطوط با پیام رسون

21 تیر 1400 1158  0  0

اگر یک فرد عادی باشید و از پنل پیامک استفاده نکرده باشید خیلی طبیعی است که از انواع خطوطی که در نمایندگی پیامک استفاده می‌شود اطلاعی نداشته باشید .اما اگر از امروز تصمیم گرفته اید که برای کسب و کارتان از پنل اس ام اس و نمایندگی پیام کوتاه استفاده کنید ، ضروری است که با انواع خطوط در نمایندگی سامانه پیام کوتاه آشنا شوید .
معمولا پیامک های ارسال شده از خطوط پیامکی متفاوتی هستند که شما باید نسبت به کسب و کارتان و ویژگی های مختص به خودتان ، خطوط پیامکی انتخاب کنید .
ما در پیام رسون قصد داریم تا در این مقاله شما را با انواع خطوط و ویژگی های آنها آشنا کنیم ،پس تا پایان با سامانه پیام کوتاه شیراز همراه باشید .

 

 

 

انواع خطوط در سامانه پیام کوتاه شیراز: 


خطوط دلیور بیس : 
یکی از خطوطی که بین مردم خصوصا کسانیکه تازه میخواهتد برای کسب و کار خود شروع به تبلیغات از طریق ارسال پیامک  کنند ، خطوط دلیور بیس است .این خط با هزینه پایینی که دارد علاوه بر اینکه شما را مشتاق می‌کند که از پنل پیامک برای تبلیغات خود استفاده کنید به شما این امکان را می‌دهد که در صورت ارسال نشدن پیامک به مخاطب به هر دلیلی ، هزینه ای از پنل اس ام اس شما کسر نکند .
شما میتوانید برای اطلاع بیشتر مقاله آشنایی با خطوط دلیور بیس با پیام رسون را مطالعه کنید .

 

خطوط عمومی : 
این خط به صورت امانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با سر شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ ،۳۰۰۰ می‌توان شروع به ارسال پیامک انبوه کرد .

 

خطوط اختصاصی : 
همان طور که از اسم آن پیداست ، این خط به صورت اختصاصی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و بر اساس نوع اپراتور ارائه دهنده قیمت گذاری می‌شود. 
یک وجه مشترک میان خطوط عمومی و اختصاصی اینست که هر دوی آنها ارسال به بلک لیست را ندارند و در صورت تبدیل شدن آنها به خط خدماتی ، اجاره ارسال به بلک لیست را دارند .
شما میتوانید برای اطلاع بیشتر مقاله خطوط عمومی و خطوط اختصاصی را مطالعه کنید .

 

 

 

 

خطوط ۹۰۰۰: 
این خط علاوه بر پرفروشترین یکی از محبوب ترین خطوط بین همه افرادی است که از پنل پیامک استفاده می‌کنند چراکه این خط برای ارسال به بلک لیست نیازی به خدماتی شدن ندارد و ارسال پیامک آن هم به صورت متنی بوده هم پیامک صوتی و با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد از تعرفه پایینی برخوردار است . و همین ویژگی ها باعث شده که اپراتور 9000 یکی از پرفروشترین خطوط  در نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز باشد . 

 

برای خرید پنل پیامک از سامانه پیامک اینجا را کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 تير 1400برچسب:, توسط smsreson

مشاور ارشد اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به مدت زمان نگهداری نهاده در گمرکات، مرغداران نسبت به کیفیت پایین و تاثیرگذاری آن بر تولید گلایه‌مند هستند.

محمد علی کمالی سروستانی مشاور ارشد اتحادیه مرغداران گوشتی گرانی مرغ را ناشی از مشکلات سیستم توزیع دانست و گفت: روزانه ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ تن مرغ گرم و ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن مرغ منجمد در تهران توزیع می شود که با این وجود عرضه بالاتر از نرخ مصوب ارتباطی به مرغدار ندارد.

وی افزود: همه ساله در فصل تابستان با بحران تنش گرمایی روبرو هستیم که امسال به دلیل افزایش دمای هوا، این موضوع تشدید شده است. 

کمالی سروستانی ادامه داد: علی رغم آنکه مرغداران هر کیلو مرغ زنده را با نرخ مصوب ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان توزیع می کنند، اما مرغ با نرخ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان در اختیار مصرف کننده قرار نمی گیرد که این امر بیانگر انحراف در شبکه توزیع بعد از کشتارگاه است.

مشاور ارشد اتحادیه مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه مشکلات سیستم توزیع ارتباطی به کاهش تولید ندارد، بیان کرد: بنابر آمار طی سه ماه اخیر به طور متوسط ماهانه ۱۱۴ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته که با احتساب نگه داری ۴۵ روزه مرغ در واحدها، ۲۱۰ تا ۲۱۵ هزار تن مرغ هر ماه در بازار توزیع شده است که متاسفانه بخشی از مرغ تولیدی به صورت قطعه بندی یا مرغ کامل خارج از شبکه توزیع به دست مصرف کننده رسیده است.

وی قیمت منطقی هر کیلو مرغ زنده با احتساب ۱۲ درصد سود منطقی را ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان و مرغ گرم در خرده فروشی ها را ۳۰ هزار تومان اعلام کرد.

این مقام مسئول متوسط قیمت هر قطعه جوجه یکروزه را ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: علی رغم آنکه قیمت مصوب هر قطعه جوجه یکروزه ۴ هزار و ۲۰۰ تومان است، اما متاسفانه مسئولان به این موضوع توجهی ندارند، درحالیکه تمامی این عوامل بر قیمت تمام شده تولید تاثیر بسزایی دارد.

وی درباره تاثیر قطعی برق های اخیر و خسارت وارده به مرغداران ناشی از تلفات بیان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا، امسال قطعی برق در واحدهای مرغداری به دلیل نبود تهویه مناسب منجر به افزایش تلفات شده است. 

کمالی سروستانی در واکنش به سیاست مسئولان ستاد تنظیم بازار گفت: طبق روال سنوات قبل مسئولان ۱۰ روز بعد از اعلام قیمت مصوب مرغ، نرخ مصوب ذرت و کنجاله سویا را افزایش دادند که هیچ منطقی نمی پذیرد که بعد از تصویب قیمت مرغ، نرخ نهاده های تولید افزایش یابد چرا که افزایش ۲۰۰ تومانی نرخ مصوب نهاده و کرایه حمل و نقل بر قیمت تمام شده تولید اثر گذار است.

مشاور ارشد اتحادیه مرغداران گوشتی کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تولید ناشی از تنش های گرمایی و تلفات، کاهش وزن گیری بواسطه گرمای هوا و تاخیر در کشتار مرغ بواسطه قطعی برق را از دلایل کمبود عرضه مرغ در بازار اعلام کرد.

کمالی سروستانی در پایان با اشاره به کاهش کیفیت نهاده دامی تصریح کرد: کیفیت نهاده هایی که از مبدا اوکراین می آید، به دلیل مدت زمانی که در گمرکات مانده، مناسب نیست که همین موضوع منجر به گلایه مندی مرغداران و در شرایط گرمای سال و کاهش وزن‌گیری بر تولید اثر گذار است.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 تير 1400برچسب:, توسط smsreson

پنل پیامک بر اساس کد پستی

15 تیر 1400 2034  0  0

اگر از همراهان پیام رسون باشید و مقاله هایی که در سایت نمایندگی سامانه پیامک شیراز به اشتراک گذاشته می شود را مطالعه کرده باشید ،  حتماً با  ارسال پیامک بر اساس کد پستی  مواجه شده اید .  برای مثال در مقاله  سامانه پیام کوتاه ویژه بانک ها گفته شده که پیامک تبلیغاتی شما را با ارسال پیامک بر اساس کد پستی ارسال خواهیم کرد. 

در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که ارسال پیامک بر اساس کد پستی چیست و چه فرآیندی دارد . پس تا پایان این مقاله با نمایندگی سامانه پیام کوتاه همراه باشید. 

 

 

 

ارسال پیامک بر اساس کدپستی: 

معمولا زمانی که می‌خواهیم تبلیغات پیامکی را در منطقه ی خاصی انجام دهیم این گزینه را از پنل اس ام اس انتخاب میکنیم در این مورد شما پیامک تبلیغاتی خود را به افرادی که در محله مورد نظرتان هستند ارسال می کنید .

 

چگونگی تطابق شماره موبایل با کد پستی: 

در این روش یعنی ارسال پیامک بر اساس کد پستی می توانید با ثبت چهار رقم از سمت چپ کد پستی منطقه مورد نظرتان به کلیه شماره موبایل های فعال در آن منطقه دسترسی داشته باشید و پیامک تبلیغاتی ارسال کنید . این روش یک استراتژی موثر و موفق در جذب مشتریان منطقه به شمار می‌آید که می توانید با صرف کمترین بودجه بیشترین مشتری را داشته باشید . سامانه پیام کوتاه شیراز با یک تقسیم بندی بسیار دقیق توانسته  تمام شماره های همراه اول و ایرانسل را بر اساس کدپستی تفکیک کند و شما با خیال راحت می توانید پس از خرید پنل پیامک و درخواست ارسال پیامک بر اساس کد پستی تمام شماره موبایل های منطقه مورد نظرتان را در اختیار بگیرید و شروع به تبلیغات از روش ارسال پیامک کنید .

 

 

 

با این حال اگر بخواهید خودتان کد پستی منطقه مورد نظرتان را پیدا کنید خیلی راحت می توانید با  جستجو در اینترنت کدپستی شهرها و منطقه های مد نظرتان را پیدا کنیم و با ثبت چهار رقم از سمت چپ کد پستی و ذخیره در سورس  سامانه پیامک شماره های افراد را پیدا کنید .

 

جهت خرید پنل پیامک از نمایندگی سامانه پیامک اینجا را کلیک کنید. 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 تير 1400برچسب:, توسط smsreson

 نماینده روسیه در مذاکرات برجام گفت: کار بر روی احیای برجام تقریبا ۹۰ درصد تکمیل شده، برخی موارد سیاسی از جمله موضوعات مربوط به تعهدات آمریکا باقی مانده است.

اولیانوف عصر روز یکشنبه به رسانه های روسی گفت: مذاکرات احیای برجام در وین احتمالا حداقل ۱۰ روز دیگر و یا دیرتر آغاز خواهد شد.
میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات برجام  تصریح کرد: برنامه ایران برای تولید اورانیوم فلزی نتیجه مستقیم سیاست فشار حداکثری آمریکاست.
وی گفت: روسیه امیدوار است که واشنگتن در راستای احیای برجام از شکست های خود درس بگیرد؛ سیاست فشار کارساز نیست.  
اولیانوف اظهار داشت: اگر توافق بر سر احیای برجام حاصل شود، تحریم های اصلی ایران از جمله تحریم های نفتی احتمالا در ماه آگوست برداشته خواهد شد.  


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 تير 1400برچسب:, توسط smsreson

یک سال و ۱۳ روز از مرگ مشکوک قاضی غلامرضا منصوری در هتل دوک رومانی گذشته اما هنوز این پرونده با ابهامات فراوانی رو‌به‌رو است. اگرچه دادستانی رومانی در گزارش خود علت مرگ منصوری را «خودکشی» اعلام کرده اما خانواده آقای قاضی هرگز خودکشی او را نپذیرفته و بارها تاکید کرده‌اند که این احتمال صفر است؛ در این میان دستگاه قضایی کشور با وجود گذشت یک‌سال از این حادثه هنوز توضیح دقیقی درباره علت مرگ منصوری نداده است. در این میان پیچیدگی‌های این پرونده روز به روز بیشتر می‌شوند؛ اگرچه ابتدا سه‌گانه؛ مرگ، خودکشی و تظاهر به خودکشی و فرار مطرح شده بود اما مدتی بعد با حذف گزینه فرار، سرگردانی بین دو گزینه مرگ و خودکشی مطرح بود. موضوعی که با بازگشت جسد منصوری به کشور و حتی بعد از خاکسپاری او و تا همین امروز هم همچنان ادامه دارد. پیدا شدن سر و کله دخترخوانده قاضی منصوری که محمود علیزاده‌طباطبایی، خانواده آقای قاضی می‌گفت به عنوان ولی‌دم او محسوب می‌شود و برنامه‌ای برای پیگیری بخش جنایی پرونده و فهمیدن چرایی مرگ غلامرضا منصوری ندارد، گره دیگری بر این پرونده پر پیچ و خم بود. خبری که حکایت از آن داشت که اگر تلاش‌های خانواده غلامرضا منصوری برای « نفی نسب» به نتیجه نرسد و دخترخوانده به عنوان ولی‌دم باقی بماند، احتمالا دلیل مرگ این  قاضی تا همیشه به عنوان یک راز باقی خواهد ماند. 


ماجرای حواشی مرگ منصوری اما به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ قصه غلامرضا منصوری از دادگاه‌های اکبر طبری و معرفی او به عنوان یکی از متهمان «متواری» پرونده آغاز شد. چند روز بعد از برگزاری دادگاهی که نام منصوری که افکار عمومی او را به عنوان قاضی پرونده‌های مهمی از جمله بازداشت فله‌ای روزنامه‌نگاران در سال ۹۱، توقیف روزنامه شرق و بازداشت مدیرمسوول آن، محاکمه دختران خیابان انقلاب می‌شناخت حالا هم متهم پرونده فساد بود و هم متواری. چند روز بعد از دادگاه اما منصوری در پیامی ویدیویی گفت که برای درمان به خارج از کشور رفته و با معرفی خود به سفارت، به کشور برمی‌گردد. منصوری به سفارتخانه رفت اما دو روز بعد او را به بهانه درمان از سفارتخانه به بیمارستان انتقال دادند که همانجا از طرف پلیس اینترپل بازداشت شد؛ دادستان رومانی منصوری را آزاد کرد اما چند روز بعد خبر مرگ مشکوک او منتشر شد. حالا خانواده او در بیانیه‌ای که به مناسبت سالگرد فوت او منتشر کرده‌اند، با بیان چند ابهام درباره رفتار عجیب سفیر ایران در برخورد با غلامرضا منصوری دو سوال «چرا دیگر اجازه اقامت به او را در سفارت ندادند؟» و «آیا سفیر شخصا تصمیم به اخراج قاضی منصوری از سفارت گرفته بود؟ یا به دستور شخص و مقامی از کشور رومانی این اتفاق رخ  داد؟» را مطرح کرده‌اند. آنها معتقدند که «اگر قاضی منصوری از سفارت اخراج نشده بود قطعا حالا زنده بود و اگر در محیطی ناامنی قرار نمی‌گرفت شاید به قتل نمی‌رسید و می‌توانست به کشور برگردد و در جلسات دادگاه شرکت و از اتهام انتسابی‌اش  دفاع  کند و واقعیت قضیه برای همگان روشن شود.»


زن نفوذی؛ جعبه سیاه قتل قاضی منصوری
 نکته مهم‌تر در این بیانیه اما اشاره مجدد به ارتباط قاضی منصوری با زنی است که پیش از آن هم محمود علیزاده‌طباطبایی از حضور او گفته بود؛ «فرناز» زنی که گفته می‌شد از مدت‌ها قبل با منصوری در ارتباط بوده و البته مدت‌ها پیش از خروج آقای قاضی از کشور، فرناز برای ادامه تحصیل به فرانسه رفته بود اما در تمام این مدت با قاضی منصوری در ارتباط بوده و او را از آلمان تا رومانی هم همراهی کرده است. همان زمان وکیل خانواده منصوری تاکید کرده بود که «این زن اطلاعات بسیار ارزشمندی دارد که می‌تواند به پرونده کمک کند اما کسی او را حتی به عنوان مطلع هم برای ارایه توضیحات نخواسته است». حالا در بیانیه اخیر خانواده منصوری، جزییات بیشتری از این زن و این ارتباط مطرح شده؛ جزییاتی که شائبه «نفوذی» بودن او را هم به میان می‌کشد. براساس آنچه در این بیانیه آمده «بعد از اینکه قاضی منصوری در شهر بخارست تحویل پلیس رومانی داده می‌شود و ایشان را به دادستانی می‌برند دادستان رومانی مدارکی را به ایشان نشان می‌دهد که قاضی منصوری متوجه می‌شود شخصی که همراه ایشان بوده و سال‌هاست با ایشان و اطرافیان وی رفت و آمد خانوادگی داشته است سناریویی را علیه ایشان و بستگان قاضی منصوری طراحی کرده که قاضی منصوری بلافاصله از همان دادستانی رومانی با بنده و بعضی دیگر از بستگان تماس گرفته و اعلام کردند که در خصوص ایشان مساله نفوذ توسط آن فرد نام‌آشنا صورت گرفته است». ظاهرا قاضی منصوری در مکالمه با خانواده تاکید داشته که موارد گزارش شده از سوی این فرد «هزاران دروغ و موارد غیرواقعی» در یک «سناریوی از پیش طراحی شده» بوده است. خانواده منصوری البته در این بیانیه اعلام کرده‌اند که «تا بعد از دستگیری قاضی منصوری که ایشان در خصوص حضور و همراهی این فرد (نفوذی) به ما تلفن کرد از وجود این فرد که ایشان را همراهی می‌کرد، اطلاعی نداشته و نمی‌دانند این فرد که برحسب مکالمه موجود و به جا مانده از قاضی منصوری این سناریو را طراحی و مساله نفوذ را اجرا کرده است آیا برای افرادی در خارج از کشور و معاندین نظام این کار را انجام می‌داده یا برای افرادی در داخل کشور که آقای مجتبی ذالنوری رییس وقت کمیسیون امنیت ملی مجلس به عنوان باند مخوف در داخل قوه قضاییه از آنها نام برده است». طبق توضیحات موجود در این بیانیه، غلامرضا منصوری بعد از ترخیص از بیمارستان آلمان می‌خواست به ایران برگردد که پزشکان سفر هوایی را برای او ممنوع کرده‌اند و بر همین اساس تصمیم می‌گیرد از مسیر زمینی و با قطار از آلمان به طرف مجارستان برود تا از آنجا به ایران بیاید که در این زمان این شخص از فرانسه به آلمان می‌آید تا قاضی منصوری را در مسیر ایران همراهی کند. در این بیانیه آمده که مطابق «آنچه از مکالمات تلفنی قاضی منصوری و این شخص موجود است وی موفق می‌شود به بهانه کرونا قاضی منصوری را از مجارستان به رومانی بکشاند. قاضی منصوری معتقد بود که این سناریوی طراحی شده برای او توسط افرادی با توطئه سفارت انجام شده و شاید هم این فرد که مکرر برای هماهنگی‌های لازم به سفارت می‌رفته است اخبار غیر واقعی و شک‌برانگیزی بین طرفین منتقل می‌کرده است».

در این بیانیه با ارایه این توضیح که «در مکالمات ضد و نقیضی که از این فرد موجود است در جایی می‌گوید پلیس ایران از طریق تلفن پدرش با او تماس گرفته و گفته است که شما از جریان قاضی منصوری کامل مطلع هستید و اگر از این موضوع در جایی صحبتی کنی به عنوان مجرم با تو برخورد می‌کنیم، در جای دیگر می‌گوید بعد از فرار از رومانی به فرانسه هماهنگی‌هایی از رومانی با پلیس فرانسه صورت گرفت و این فرد به مدت یک هفته توسط پلیس فرانسه اسکورت و محافظت شده است تا برایش اتفاقی نیفتد. او می‌گوید از رومانی به پلیس فرانسه اعلام کرده بودند این فرد همراه شخص مهمی بوده است و اطلاعات ذی‌قیمتی دارد و نگذارید به او آسیبی برسد»، تاکید شده که «قطعا باید مکالمات و گفته‌های این فرد و مکالمات باقیمانده از آقای منصوری بررسی و مشخص شود که آیا اقدامات ادعایی این فرد صحت دارد یا اینکه کذب است؟ و البته مشخص شود فرد مورد اشاره با پلیس ایران یا سفارت ایران در رومانی و افرادی که از رومانی جهت امنیت ایشان با پلیس فرانسه هماهنگ کرده بودند چه ارتباطی داشته است؟» در بخش دیگری از این بیانیه با اعلام اینکه «چندی قبل شنیدیم که ایشان بعد از به قتل رسیدن قاضی منصوری اقامت انگلیس را گرفته و می‌گویند ممکن است در آنجا پناهنده شده باشد که از صحت و سقم آن اطلاعات چندانی نداریم»، ابراز امیدواری شده تا «در بررسی‌های قوه قضاییه واقعیات مشخص شود و چنانچه قاضی منصوری توسط معاندین نظام یا عوامل آنها ترور شده و به قتل رسیده است بررسی و نتیجه آن رسما اعلام شود». خانواده قاضی غلامرضا منصوری که بیش از یک‌سال است درگیر کشف چرایی مرگ او هستند، در بخش‌های پایانی این بیانیه با تاکید بر اینکه «دادگاه باید این را در نظر داشته باشد این یک قتل عادی نبوده است که بخواهد مثل یک پرونده سطحی و معمولی با آن برخورد کند بلکه قتل یک قاضی عالیرتبه کشور است که در خارج از ایران اتفاق افتاده است»، خواستار آن شده‌اند که «از طرف رییس محترم قوه قضاییه ناظری به خانواده معرفی شود که ما بتوانیم با ایشان ارتباط برقرار کرده و مستندات خود را جهت مشخص شدن زوایای پنهانی پرونده و تسریع در رسیدگی به آنها ارایه دهیم.» و همچنین «تمام کسانی که به هر نحوی با قاضی منصوری در ارتباط بودند مورد تحقیق قرار گیرند».


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 تير 1400برچسب:, توسط smsreson

نمایندگی پیامک پیام رسون

8 تیر 1400 2034  0  0

پیشنهاد جذاب با درآمد بالای ۱۰ میلیون تومان با نمایندگی پیامک پیام رسون

 

 

 

اگر سوالاتی نظیر اینکه نمایندگی پیامک چیست ، چگونه می‌شود با نمایندگی پیامک ماهانه درآمد بالای ۱۰ میلیون تومان داشت ، چگونه با نمایندگی پیامک وبسایت خصوصی خود را با نام تجاری خود ایجاد کنیم ، و از این قبیل سوالات را در ذهن دارید کمی صبور باشید و تا پایان این مقاله با سامانه پیامک شیراز همراه باشید تا به جواب سوالات خود برسید .

 

نمایندگی پیامک :

در سایت خبری سامانه پیام کوتاه شیراز مقاله های متعددی راجب نمایندگی پیامک به نشر آمده است و گفته شده که نمایندگی پیامک ابزاری است برای برقراری ارتباط دسته جمعی با دیگران و ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی ها .

این ابزار قدرتمند یعنی نمایندگی پیامک ، نیازی به سخت افزار و نرم افزار ندارد و همه ی کار آن به صورت آنلاین بوده و در بستر یک سایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

 

 

ویژگی نمایندگی پیامک پیام رسون :

پلتفرم نمایندگی پیامک پیام رسون  بدین صورت است که شما با ایجاد یک اکانت کاربری میتوانید شروع به ارسال تبلیغات پیامکی ، ارسال انبوه پیامک ، ارسال انبوه پیام کوتاه از روی نقشه و خیلی کارهای دیگر که فراتر از یک ارسال پیامک تلفنی است را انجام دهید.

به زبانی ساده تر اگر شخص یا شرکتی پنل نمایندگی پیامک تهیه کند ، علاوه بر ارسال پیامک از طرق مختلف می‌تواند پنل نمایندگی با دسترسی های مشابه پنل خود را  تعریف کند و شروع به فروش  پنل پیامک  کند و از فعالیت زیر مجموعه های خود کسب درآمد کند . در این حالت نمایندگان می‌توانند تعرفه ها و خطوط را با توجه به سیاست های فروش و بازاریابی خود تعیین کنند .

بدین صورت شما علاوه بر جذب مشتری از طریق ارسال پیامک و فروش محصول خود ، میتوانید از فروش پنل پیامک نیز درآمد کسب کنید .

ما در پیام رسون به کسانیکه پنل پیامک تهیه کرده باشند و بخواهند برای خود زیر مجموعه تشکیل دهند ، کمک میکنیم تا بتوانند از فروش نمایندگی پیامک خود درآمد کسب کنند و سود ۱۰۰ درصد را نزد خود نگه دارند . این تفاوت منحصر به فرد ما با دیگر سامانه های پیام کوتاه میباشد .

 

 

 

در زیر به چند نمونه دیگر از خدمات نمایندگی پیامک در پیام رسون اشاره خواهیم کرد تا شما بتوانید با ذهن باز اقدام به خرید پنل پیامک از بهترین سامانه پیام کوتاه کنید .

 

- استفاده از بانک اطلاعاتی پنل پیامک شیراز بدون درج نام ما و همچنین توانایی افزودن بانک اختصاصی خود برای کلیه کاربران تان با تنظیمات و امکانات تخصصی

 

- ارسال انبوه پیامک براحتی ازطریق پلتفرم نرم افزاری

 

- وجود امکان شخصی سازی پنل پیامک برای نمایندگان فروش پیامک

 

- امکان اعمال تغییرات در پنل اس ام اس مطابق نظر نماینده پیامک

 

- بانک اختصاصی پیشرفته و کامل جهت استفاده نماینده سامانه پیام کوتاه مطابق میل خود

 

- امکان ایجاد سامانه پیام کوتاه رایگان (پنل پیامک رایگان) برای کاربر جهت تست و یا ارسال از طریق دفترچه تلفن شخصی

 

- امکان ارسال پیامک زنده همراه اول و ایرانسل توسط اولین سامانه ارسال پیامک زنده در کشور توسط سامانه پیام کوتاه شیراز پیام رسون

 

- امکان ارسال پیامک آنلاین توسط اولین سامانه ارسال پیامک آنلاین در کشور توسط سامانه پیام کوتاه شیراز پیام رسون

 

- امکان ارسال اس ام اس انبوه از طریق اپلیکیشن پیام رسان و ارائه اپلیکیشن مذکور به کاربران خودتان با برند خودتان

 

- امکان استفاده از پیامک هوشمند جهت نظر سنجی پیامکی ، پاسخگوی خودکار پیامک ، منشی تلفنی و مسابقه جهت تبلیغات کارآمد پیامکی

 

- امکان ارسال پیامک صوتی

 

- امکان ارسال پیامک انبوه از روی نقشه

 

- محفوظ بودن کلیه اطلاعات نمایندگان فروش نزد سامانه اس ام اس پیام رسون شیراز

 

- فعال سازی خطوط خدماتی جهت ارسال به بلک لیست در کمتر از ۵ روز کاری جهت استفاده نماینده پیامک

 

- امکان فعال سازی خطوط عمومی ارسال پیامک در ۱ روز کاری

 

- قیمت مناسب در قبال خدمات فوق العاده پنل اس ام اس

 

- امکان ایجاد کارت ویزیت الکترونیک مطابقه سلیقه خود

 

- امکانات هوشمند پنل اس ام اس نظیر فروشگاه من ، ارسال زمان دار و منشی عضویت پیامکی و ….

 

 

برای خرید پنل پیامک از نمایندگی پیامک اینجا را کلیک کنید .


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 تير 1400برچسب:, توسط smsreson

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت:براساس گزارش هواشناسی خوزستان و بررسی مدل‌ها و با توجه به احتمال وقوع دمای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد ادارت هفت شهرستان فردا تعطیل هستند.
شهاب صدیقی اظهار داشت:براساس گزارش هواشناسی خوزستان و بررسی مدل‌ها و با توجه به احتمال وقوع دمای بالای 50 درجه سانتیگراد ادارت هفت شهرستان روز شنبه (12 تیر ماه 1400)تعطیل اعلام شدند.
وی افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شوش، کرخه، دشت آزادگان، هویزه و شادگان (به جز مراکز امدادی ، درمانی ، بهداشتی ، بخشهای دارای دارای نوبت کاری و تولیدی و عملیاتی ، خدمات شهری شهرداری ها ، اورژانس 115، آتش نشانی و بیمارستان 12 تیر ماه تعطیل هستند.


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 11 تير 1400برچسب:, توسط smsreson

تخفیف اپراتور 9000 ویژه کتابخانه ها

6 تیر 1400 405  0  0

سامانه پیام کوتاه شیراز به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی تصمیم گرفته که پر طرفدارترین و محبوب ترین اپراتور خود را یعنی اپراتور 9000  ( که هم به صورت پیامک متنی بوده هم پیام صوتی و نیازی به خدماتی شدن ندارد تا بتواند برای بلک لیست  ارسال پیامک داشته باشد ) ، را با تخفیف 50 درصدی به تمامی صاحبان کتابخانه ها ارائه دهد .

 

 

 

شما در صورتی میتوانید از تخفیف 50 درصدی اپراتور 9000 بهره مند شوید که جزء صد نفر اولی باشید که با سامانه پیامک شیراز تماس بگیرید .

 

جهت خرید اپراتور 9000 از نمایندگی سامانه پیامک اینجا را کلیک کنید . 


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 تير 1400برچسب:, توسط smsreson